| Tel. kom.:(+48)506[zasłonięte]525 |
| e-mail:[zasłonięte]@primeshop.pl |
|
NIP 973[zasłonięte]069-07
REGON 978[zasłonięte]090
|
|
|
21 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 034947
|
|
|
Bezpośrednio po dokonaniu zakupu, proszę potwierdzić mailem udział w aukcji oraz jaką formę wysyłki i płatności Państwo wybierają - jeśli jest taki wybór w aukcji.
Jeżeli będzie inny adres do wysyłki niż podany w Allegro, prosimy niezwłocznie podać wszystkie potrzebne dane. Gdy nie otrzymamy takiej informacji, proces wysyłki paczki wydłuży się. W korespondencji prosimy posługiwać się nickiem z Allegro.
|
|
|
Do każdego zakupionego na naszych aukcjach towaru standardowo dołączamy paragon, który jest jednocześnie dowodem zakupu a fakturę VAT na życzenie.
|
|
|
MODUŁ PŁYTKA POWER / RESET PS 2 Slim.SKLEP,F-RA VAT.
Fabrycznie nowe moduły ( płytki ) POWER / RESET DO PS 2 ( TWO ) Slim - wszystkie modele.
|
|
|
|
|
|
|
|
Poczta Polska
6 PLN
|
|
Poczta Polska
za pobraniem
16 PLN
|
|
Przesyłka
kurierska
20 PLN
|
|
Kupując kilka przedmiotów płacisz tylko raz za wysyłkę.
|
|
|
Każdy towar zakupiony na naszych aukcjach posiadamy fizycznie w naszym magazynie i wysyłamy od 1 do 3 dni roboczych od dnia zamówienia. Większość paczek wysyłamy na bieżąco w przeciągu 24 godzin od daty zakupu,(przesyłki pobraniowe ) jednak zastrzegamy sobie czas na dłuższy termin realizacji. W przypadku płatności przelewem data potwierdzenia to termin wpływu środków na konto. Towar można odebrać również osobiście po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
|
|
| 1. |
Każdy towar, który u nas kupujesz jest fabrycznie nowy i objęty jest gwarancją, której okres opisany jest w aukcji.
|
| 2. |
Reklamowany towar należy odesłać na własny koszt na nasz adres wraz z krótką informacją o rodzaju usterki.
|
| 3. |
Czas realizacji reklamacji wynosi do 14 dni roboczych począwszy od daty dostarczenia wadliwego towaru.
|
| 4. |
Reklamowany towar musi posiadać dowód zakupu i zostać odesłany wraz z oryginalnym opakowaniem.
|
| 5. |
Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych. W przeciwnym wypadku reklamacje nie będą rozpatrywane.
|
|
|
|