Kontakt
MAR-MED Monika Sekrecka-Rumińska
ul. Rechniewskiego 10/33
03-980 Warszawa
NIP 774[zasłonięte]280-31
Dział handlowy/techniczny:
kom. 609-[zasłonięte]-905
gg 45[zasłonięte]496
Dział reklamacji/zwrotów
kom. 607-[zasłonięte]-846
Biuro jest czynne
od poniedziałku do piątku (dni robocze)
w godzinach od 9:00 do 17:00
Sprzedaż
Po zakupie wypełnij Formularz opcji dostawy upewniając się, że podane dane (adres, mail, telefon) są prawidłowe. Pamiętaj, aby nas powiadomić, jeśli oczekujesz wysyłki na inny adres oraz jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT.
Akceptowane przez nas formy płatności to:
- Płacę z PAYU
- Przelew bankowy
- Płatność przy odbiorze (dla klientów posiadających minimum 10 pozytywnych komentarzy)
Numer konta bankowego:
95 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 744930
W tytule przelewu proszę podać numer aukcji, lub nick z serwisu Allegro.
Wysyłka
Przy zakupie towaru do godziny 12:00 i wyborze zapłaty przez Płatności Allegro lub przy wybraniu opcji dostawy za pobraniem WYSYŁAKA NASTĘPUJE TEGO SAMEGO DNIA.
Jeśli wybierasz przesyłkę pobraniową, ponosisz odpowiedzialność za odebranie jej w terminie. Niepodjęcie przesyłki pobraniowej wiąże się z dochodzeniem zwrotu poniesionych przez nas kosztów, zgodnie z przepisami KPC- roszczenie będzie wysuwane w stosunku do Użytkownika, z którego konta dokonano zamówienia. Każdy produkt przed wysyłką jest sprawdzany.
WYSYŁAMY SPRAWDZONYMI I ZAUFANYMI FIRMAMI
- Kurier: Q1 Quality Kurier, K-EX-
- Paczkomaty
- Poczta Polska
- Odbiór osobisty po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Regulamin
Wszystkie produkty sprzedawane przez naszą firmę są nowe, zapakowane w oryginalne opakowanie oraz posiadają 12 miesięczną gwarancję. Podstawą do reklamacji lub zwrotu jest posiadanie dowodu zakupu - paragon lub faktura VAT. Wymaga tego od nas Urząd skarbowy, gdy chcemy wycofać transakcję w zeznaniu podatkowym.
Każdy klient zgodnie z obowiązującym prawem, możesz odstąpić od transakcji bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki. Należy odesłać produkt w oryginalnym opakowaniu bez śladów użytkowania z dowodem zakupu i oświadczeniem o odstąpieniu od transakcji. Zwrócimy Ci pieniądze.
Reklamacje
Reklamacje zgłaszaj tylko w formie pisemnej na nasz e-mail celem usprawnienia procesu i ciągłości korespondencji reklamacje wysyłaj (najlepiej) z dowolnym dowodem zakupu. Do przesyłki włóż kartkę z informacją o przyczynie reklamacji lub wydrukuj mail w którym ją zgłosiłeś.
Reklamacje wysłane do nas bez uprzedniego uzgodnienia z nami będą rozpatrywane, jednak czas ich realizacji może się wydłużyć. Reklamowany produkt wysyłasz na swój koszt, my poniesiemy koszt odesłania produktu do Ciebie. Jeśli reklamacja okaże się bezzasadna, produkt zostanie Ci odesłany po uprzednim pokryciu kosztów wysyłki.
Zwrot towaru
Zgodnie z polskim prawem konsument przy zakupie wysyłkowym może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie dziesięciu dni od daty otrzymania zamówionego towaru.
Zwracany towar musi być nowy (nie używany), opakowanie nie może być uszkodzone. Zwracamy koszty zakupu do 14 dni od przyjęcia zwrotu, koszty przesyłek nie są zwracane.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.
Każde zamówienie może być przez zamawiającego anulowane do czasu, kiedy nie otrzymał potwierdzenia realizacji zlecenia. Jeżeli paczka została już wysłana, klient zobowiązany jest ją odebrać, zgodnie o ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002r. (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204).
Zasady zwrotu sprawnego towaru przez konsumentów:
- Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji, musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie).
- Koszt odsyłanej przesyłki pokrywa Klient.
- Należy podać dane Klienta wraz z numerem konta bankowego, na które ma być odesłana cena towaru.
Komentarze
Po otrzymaniu przedmiotu prosimy o wystawienie nam komentarza pozytywnego. Z przyjemnością zrobimy to samo. Otrzymanie od Ciebie komentarza oznacza, że towar dotarł i wszystko jest w porządku.
Oczywiście może przydarzyć się jakiś błąd z naszej strony w końcu „jesteśmy tylko ludźmi”- proszę, wstrzymaj się z komentarzem negatywnym do wyjaśnienia przez nas sprawy i dania nam możliwości naprawienia tego błędu. Jeśli planujesz wystawić komentarz neutralny, również będziemy wdzięczni, jeśli najpierw poinformujesz nas, jakie masz zastrzeżenia, może uda się nasz błąd jakoś naprawić?