Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

- NOWY MICROSOFT ACCESS 2010 PL BOX F-VAT FOLIA -

11-07-2012, 17:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 529.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: 529.99 zł     
Użytkownik Megasoftware
numer aukcji: 2443603122
Miejscowość Warszawa
Kupiono sztuk: 2    Licytowało: 1    Wyświetleń: 92   
Koniec: 08-07-2012 11:35:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Platforma: Tylko dla platformy PC
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witamy w sklepie Megasoftware i zapraszamy do wzięcia udziału w naszych aukcjach.

Sklep nasz obecny jest na rynku od 2011 roku.
Masz pełną gwarancję bezpieczeństwa i pewność, że dołożymy wszelkich starań aby byli państwo zadowoleni z zakupów w naszym sklepie i aby wracali państwo do nas za każdym razem dokonując zakupu oprogramowania i innych multimediów jakie mamy w naszej ofercie.

Towary wystawiane na naszych aukcjach są dostępne od ręki. Wszystko mamy na magazynie. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe! Pochodzą bezpośrednio od producentów lub od polskiego dystrybutora. Dzięki temu wszystkie posiadają oryginalne certyfikaty, hologramy i ważne w całej Polsce gwarancje. Możesz być spokojny, że nie będziesz miał żadnych problemów w przypadku skorzystania z gwarancji. Do wszystkich zamówień dołączany jest dowód zakupu - FAKTURA VAT.

http://allegro.karen.pl/SzablonAllegro/OMnie/100procentdostepnosci.jpg

Sklep Internetowy Megasoftware

ul. Belgradzka 20/75

02-793 Warszawa

 

Konto :

CITI Handlowy

12 1030 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0190937 [zasłonięte] 000293


e-mail: [zasłonięte]@o2.pl
INFOLINIA: 533-[zasłonięte]-363 (od poniedziałku do piątku, 10:00 - 16:00)

gadu-gadu: 40[zasłonięte]571 (7dni w tygodniu 24h)

W ofercie naszej mamy :

 

MS Access 2010 32-bit/x64 PL (BOX) ([zasłonięte]077-058) w polskiej wersji językowej.

 

Produkt jest fabrycznie nowy, oryginalny, zafoliowany i zapieczętowany nigdy nie aktywowany.


 

Do pakietu dokładamy wersję instalacyjną gratis, można ją ściągnąć także ze strony : www.office.com/productkeycard podanej na opakowaniu.


 

Gwarancja dożywotnia i możliwość zwrotu towaru do 10 dni od daty dostarczenia, warunkiem zwrotu oprogramowania jest nie zrywanie plomb gwarancyjnych.

Ms Access 2010 BOX
MS ACCESS 2010 + MS OFFICE 2010 FIRMA = MS OFFICE 2010 PROFESSIONAL
Kupując te dwa pakiety oddzielnie zaoszczędzą Państwo ok 200 zł. Zapraszam na inną moją aukcje po zakup MS OFFICE 2010 FIRMA.

Opis

W Microsoft Access 2010 postawiono na prostotę. Program Access 2010 pozwala optymalnie wykorzystać posiadane informacje, nawet jeśli nie jest się ekspertem bazodanowym. Ponadto, dzięki nowo dodanym bazom danych dostępnym poprzez przeglądarki, daje on nowe możliwości korzystania z danych, ułatwiając ich śledzenie, udostępnianie i generowanie raportów. Twoje dane są tak blisko jak blisko jest przeglądarka, z której możesz skorzystać.


10 najważniejszych korzyści wykorzystania Microsoft Access 201

 
1. Szybsze i łatwiejsze rozpoczęcie pracy.


Microsoft Access 2010 pozwala skutecznie korzystać z możliwości, jakie daje społeczność. Umożliwia on używanie szablonów utworzonych przez innych użytkowników oraz udostępnianie własnych projektów. Można używać udostępnianych w witrynie Office Online wstępnie utworzonych szablonów baz danych, zaprojektowanych z myślą o często wykonywanych zadaniach, lub szablonów przesłanych przez członków społeczności, a także dostosowywać je do własnych potrzeb.

2.  Centralne miejsce dostępu do danych.

Raporty programu Access można integrować przy użyciu różnorodnych danych i informacji importowanych z innych źródeł. Ulepszone formatowanie warunkowe i narzędzia kalkulacyjne umożliwiają tworzenie rozbudowanych, dynamicznych i atrakcyjnych wizualnie raportów. Raporty programu Access 2010 obsługują obecnie paski danych, co ułatwia śledzenie tendencji i uzyskiwanie wglądu w informacje.

3.  Dostęp do aplikacji, danych i formularzy praktycznie z każdego miejsca.

Bazę danych można udostępnić w sieci, dzięki czemu użytkownicy nie posiadający klienta programu Access mogą otwierać formularze i raporty w przeglądarce. Wprowadzane zmiany są automatycznie synchronizowane.1 Można również pracować z przeglądarkową wersją bazy danych w trybie offline,a po wprowadzeniu w projekcie danych i odpowiednich zmian zsynchronizować je z wersją opublikowaną w witrynie Microsoft SharePoint Server 2010 w trybie online. Program Access 2010 w połączeniu z serwerem SharePoint Server 2010 zapewnia centralną ochronę danych, co daje pewność zgodności z uregulowaniami dotyczącymi przechowywania danych, tworzenia kopii zapasowych i inspekcji, gwarantując łatwiejszy dostęp i upraszczając zarządzanie.

4.  Stosuj profesjonalne projekty baz danych programu Access.


W bazach danych programu Access, zarówno w przypadku programu klienckiego, jak i wersji przeglądarkowej, można stosować znajome, atrakcyjne motywy pakietu Office. Można wybrać odpowiedni z gotowych motywów lub zaprojektować własny, aby uzyskać estetyczne formularze i raporty.

5. Dodawanie opcji nawigacji do bazy danych za pomocą funkcji przeciągnij i upuść.

Dodając do często używanych formularzy i raportów profesjonalne formularze nawigacyjne o funkcjonalności zbliżonej do charakterystycznej dla sieci Web można zapewnić ich większą dostępność bez konieczności tworzenia kodu. Do wyboru jest sześć wstępnie zdefiniowanych szablonów nawigacyjnych z kombinacją kart poziomych i pionowych. Aplikacje z dużą liczbą formularzy lub raportów programu Access mogą być wyświetlane przy użyciu wielopoziomowych kart poziomych. Wystarczy przeciągnąć i upuścić formularze lub raporty w obszarze wyświetlanym.

6. Łatwiejsze i szybsze wykonywanie pracy.

W programie Access 2010 wyszukiwanie funkcji i korzystanie z nich jest prostsze. Nowy widok Microsoft Office Backstage™ zastępuje standardowe menu Plik i umożliwia publikowanie baz danych, tworzenie ich kopii zapasowych i zarządzanie nimi za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Udoskonalona Wstążka zapewnia szybszy dostęp do często używanych poleceń i umożliwia dostosowanie kart lub tworzenie kart niestandardowych w celu dopasowania interfejsu do własnego sposobu pracy.

7. Łatwe tworzenie wyrażeń za pomocą technologii IntelliSense.

Dzięki uproszczonemu Konstruktorowi wyrażeń tworzenie wyrażeń w bazie danych jest szybsze i łatwiejsze. Technologia IntelliSense – Szybkie informacje, Etykietki narzędzi i Autouzupełnianie – pozwala ograniczyć liczbę błędów, przyspiesza uczenie się nazw wyrażeń i składni oraz umożliwia skoncentrowanie się na konstruowaniu logiki aplikacji.

8. Szybsze niż dotychczas tworzenie makr.

W programie Access 2010 udoskonalono Konstruktora makr, dzięki czemu tworzenie, edytowanie i automatyzowanie logiki bazodanowej jest łatwiejsze. Konstruktor makr pozwala zwiększyć wydajność pracy, ograniczyć liczbę błędów kodowania i bez trudu tworzyć niezawodne aplikacje, wykorzystujące złożoną logikę. Dołączanie logiki do danych przy użyciu makr danych ułatwia konserwowanie kodu i zapewnia centralizację logiki w tabelach źródłowych. Nowe funkcje Konstruktora makr i makr danych pozwalają na rozszerzenie automatyzacji dostępnej w wersji klienckiej programu Access, na przeglądarkowe bazy danych witryn SharePoint oraz inne aplikacje aktualizujące tabele.

9. Wykorzystanie fragmentów baz danych jako szablonów.

Ponowne wykorzystywanie fragmentów baz danych, utworzonych przez innych użytkowników, pozwala zaoszczędzić czas. Często używane obiekty, pola i kolekcje pól programu Access można zapisywać jako szablony. Następnie można dodawać je do istniejących baz danych, zwiększając w ten sposób wydajność pracy. Elementy aplikacji bazodanowych można współużytkować w całej organizacji, zapewniając ich jednolitość.

10. Integracja danych programu Access z zawartością dostępną online.

Obecnie można łączyć się ze źródłami danych przy użyciu protokołu usługi sieci Web. Usługi sieci Web i dane aplikacji biznesowych można uwzględniać bezpośrednio w tworzonych bazach danych, stosując usługi łączności biznesowej. 2 Nowy formant przeglądarki sieci Web umożliwia integrację zawartości Web 2.0 z formularzami programu Access.

Opis Techniczny:
Kod Producenta [zasłonięte]077-058
Pakiet zawiera - ORYGINALNY KLUCZ PRODUKTU COA

- CERTYFIKAT ORYGINALNOŚCI Z PASKIEM HOLOGRAMOWYM

- ORYGINALNE OPAKOWANIE BOX PLASTYKOWE

- ZAFOLIOWANE I ZAPIECZĘTOWANE

- NOŚNIK Z WERSJĄ INSTALACYJNĄ LUB ŚCIĄGAMY OPROGRAMOWANIE ZE STRONY : www.office.com/productkeycard

 
Liczba użytkowników 1 szt
Liczba stanowisk 1 szt
Wersja językowa polska
Wymagania systemowe Windows XP z dodatkiem Service Pack (SP) 3 (tylko w wersji 32-bitowej) lub Windows Vista z dodatkiem SP1, Windows 7, Windows Server 2003 R2 z analizatorem składni MSXML 6.0,

Wymagania

sprzętowe

Procesor 500 MHz lub szybszy, 256 MB pamięci RAM lub więcej, 2 GB wolnego miejsca na dysku, Monitor o rozdzielczości 1024 x 576 lub wyższej