Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWE

04-12-2014, 7:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.50 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 4818132487
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 5   
Koniec: 04-12-2014 07:24:19

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO

Obraz główny NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
Producent:Motomarketing
ISBN:978-83-[zasłonięte]119-5-6
Liczba stron w książce:88
Rodzaj okładki/oprawy:miękka
Format (rozmiary):230x160 mm
Rok wydania:2010
Język:polski
Typ nośnika:Książka
Język wydania:Polski

OPIS PRODUKTU

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO
PODRĘCZNIK MARKETINGU SERWISOWEGO

Celem tej publikacji jest przedstawienie przede wszystkim tych zagadnień marketingowych, które mogą być najprzydatniejsze w codziennej pracy. Będą to tematy, które pojawiły się lub rozwinęły już po publikacji książki pt. „Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego”.

W książce opisana została tematyka jakości marketingowej, lojalności, wizerunku warsztatu samochodowego oraz zagadnień związanych z marketingiem serwisu oponiarskiego. W poradniku poruszono również tematykę „psychologicznych” elementów marketingu na miejscu w warsztacie. Książka zawiera wiele informacji o marketingu wewnętrznym, czyli związanym z elementami zarządzania pracownikami w usługach.

Nowy marketing dla lokalnego warsztatu samochodowego

SPIS TREŚCI

1. PODSTAWY STOSOWANIA SKUTECZNEGO MARKETINGU W LOKALNYM WARSZTACIE 
2. WIZERUNEK LOKALNEGO WARSZTATU I CZY TO MA JAKIŚ ZWIĄZEK Z CENĄ 
3. WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU SERWISU ŚWIADCZĄCEGO USŁUGI OPONIARSKIE 
4. WYKORZYSTAJ KAŻDĄ OKAZJĘ – WYBRANE ELEMENTY MARKETINGU NA MIEJSCU 
5. JAKOŚĆ: DOSTĘPNOŚĆ ORAZ SAMOOCENA FIRMY 
6. ELEMENTY LOJALNOŚCI W LOKALNYM WARSZTACIE 
7. LUDZIE: NOWY MARKETING WEWNĘTRZNY

NOWY MARKETING DLA LOKALNEGO WARSZTATU SAMOCHODOWEGO - POLECAMY!



Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.