W najnowszej wersji poprawiono komunikację z samochodami z szyną CAN a także starszymi modelami, dodano kilkaset nowych kodów błędów opisanych po polsku, poprawiono również
interfejs użytkownika
( powiększono przyciski, dodano opisy itp.)
Dzięki systemowi MULTI-SCAN możemy:
1.Odczytać kody błędów DTC
2.Wykasować kody błędów DTC
3.Odczytać ramki zamrożone (freezy frames)
4.Wykasować ramki zamrożone (freezy frames)
5.Obserwować parametry bieżące (live data)
w postaci liczbowej
6.Obserwować parametry bieżące (live data)
w postaci wykresów
7.Obserwować parametry bieżące (live data)
w postaci liczników
8.Odczytać informacje o samochodzie VIN, CALID, CVN
9.Sprawdzić przyspieszenie auta (np.do 100km/godzinę)
10.Wydrukować raport diagnostyczny (wydruk z sesji diagnostycznej)
Funkcje dodatkowe:
1. Obserwacja parametrów bieżących w różnych opcjach (wykresy, liczbowe, cyfrowe)
2. Odczyt VIN i inne informacje o samochodzie
3.Drukowanie raportu diagnostycznego
4.Licencja na program
5. Obsługa w języku polskim
6. Darmowe aktualizacje
7. Obsługa najnowszych systemów cyfrowych CAN z 2012 roku
8. Dodano nowy terminal dzięki któremu możemy wysyłać różne informacje
do sterownika samochodu (funkcje zaawansowane)
Obsługiwane protokoły:
Interfejs obsługuje wszystkie samochody
wyposażone w standard OBD2 oraz EOBD
- ISO15765-4 ( CAN wszystkie standadty)
slow, speed
- ISO9141-2
- ISO14230-4 ( KWP2000)
- J1850 VPW
- J1850 PWM
- obsługa samochodów z 2011 roku
Zmiany w wersji 5.3:
1. Nowy 'inteligenty' algorytm transmisji danych
2. Znaczne przyspieszenie transmisji danych
3. Dzięki nowemu algorytmowi transmisji zlikwidowano funkcję
"Starszy samochód"
4. Wsparcie dla interfejsu Bluetooth
5. Pełne wsparcie dla Windows Vista i Windows 7 64 bit !!!
6. Dodano możliwość wyboru protokołów transmisji
7. Dodano możliwość zapisu i odczyty ustawień połączeń do pliku
8. Dodano menu kontekstowe dla "Logów" połączenia
9. Dodano menu kontekstowe dla Listy Pidów
10. Dodano pasek wyszukiwania dla Listy Pidów
11. Rozszerzono zakładkę Monitorów systemowych o widok błędów i lampki CHECK
12. Rozszerzono funkcjonalność biblioteki kodów DTC o różnych producentów
12. Zaktualizowano listę kodów błędów
13. Rozszerzono możliwości monitorowania na wykresach
(dodano więcej wykresów teraz do czterech w tym samym czasie)
14. Dodano możliwość wyszukiwania bieżących błędów ONLINE
15. Dodano możliwość wyszukiwania błędu zamrożonego ONLINE
16. Znacznie przyśpieszono działanie wykresów
17. Obsługa samochodów z roczników 2012 !!!
18. Dodano terminal (wysyłanie bezpośrednich informacji do sterownika samochodu)
19. Dodano identyfikację portów COM
20. Zmieniono interfejs
i wiele innych nowych funkcji
Dodatkowe informacje:
Program jest w całości po polsku z licencją,
wszystkie aktualizacje są bezterminowo za darmo !!!
Interfejs jest opracowany i produkowany w naszej firmie
RGM-elektronik i jest objęty roczną gwarancją.
Dzięki temu że program jest w pełni legalny nie musisz obawiać się kontroli w swojej firmie!!!
Płacisz tylko raz, a wszystkie
aktualizacje są bezterminowo za darmo !!!
System MULTI-SCAN 5.3
diagnozuje wszystkie samochody wyposażone w standarty OBD oraz EOBD
(większość samochodów od roku 1996 do teraz)
Auta amerykańskie już od roku 1995.
Sprzedawane interfejsy są w dwóch wersjach podłączany do
komputera przez USB(czerwony) cena 749zł
oraz bezprzewodowy(niebieski) BLUETOOTH cena 769zł.
Dzięki temu że program jest bardzo prosty w obsłudze mogą go obsługiwać osobyktóre nie mają większej praktyki w diagnostyce OBD.
Multi-Scan pomoże bardzo szybko znaleźć usterkę w aucie,
dzięki czemu oszczędzamy czas i pieniądze
( koszt diagnostyki to minimum 50zł).
Interfejs podłączamy bezpośrednio do złącza OBD w samochodzie
i po uruchomieniu programu możemy rozpocząć diagnostykę,
wciskamy połącz a Multi-Scan sam wykryje protokół w danym aucie
i nawiąże połączenie ze sterownikiem.
Produkt jest opracowany i produkowany w naszej firmie RGM-elektronik, był testowany i ma roczną gwarancję.
W razie problemów można do nas zadzwonić,
a my pomożemy w obsłudze i konfiguracji programu.
Ważne informacje:
WAŻNE INFORMACJE !!!
1. Interfejs obsługuje wszystkie samochody wyposażone
w standard OBD2, EOBD oraz CAN
(nie kazdy samochód wyposażony w złącze OBD
posiada wyżej wymienine standardy)
2. Interfejs sprzedawany jest w komplecie z programem
w pełnej wersji z licencją.
3. Jeśli nie jesteś pewien czy urządzenie spełni
twoje oczekiwania, skontaktuj się z nami
w przeciwnym wypadku nie zwracamy pieniędzy
za program (250zł)
4. Licencja na program jest na jeden komputer
(jedno stanowisko)
jest możliwość zakupu programu na kolejny
komputer za 199zł.
W skład zestawu wchodzą:
1. Interfejs diagnostyczny Multi-Scan 5.3 (USB)
2. Program diagnostyczny Multi-Scan 5.0
3. Kabel połączeniowy USB
4. Adapter OBD2 (wtyk/gniazdo)
5. Płyta CD
6. Instrukcja obsługi i podłączenia (na płycie)
Lista Obsługiwanych Samochodów:
UWAGA !!!!
Nie każde auto z wymienionych poniżej ma pełny standard OBD2
BENZYNOWE I DIESLE
ALFA ROMEO 145, 146, 147, 155, 156, 159, 166, Brera, GT, GTV, Mito, Spider
AUDI A2, A3/S3, A4/S4, A5/S5, A6/S6, A8/S8, Allroad, Q5, Q7, R8, TT
BMW Seria: 1, 3, 5, 6, 7, 8, X3, X5, X6, Z3, Z4
CHEVROLET Astro, Avalanche, Aveo, Blazer, Camaro, Captiva, Cavalier, Corvette, Epica, Equinox, Evanda, HHR, Kalos, Lacetti, Nubira, Rezzo, Silverado, Spark, Suburban, Tahoe, TraliBlazer, Venture
CHRYSLER 300C, 300M, Aspen, Concorde, Crossfire, Grand Voyager, Neon, PT Cruiser, Pacifika, Sebring, Stratus, Cirrus, Vision, Voyager
CITROEN C1, C2, C3, C4, C5, C6, C8, Berlingo, Evasion, Saxo, Xantia, Xsara, Picasso
Dacia Logan
DODGE Avenger, Caliber, Caravan, Challenger, Charger, Dakota, Durango, Grand Caravan, Intrepid, Journey, Magnum,Neon, Nitro, RAM, Stratus, Viper
FIAT Albea, Bravo, Croma, Doblo, Idea, Linea, Marea, Multipla, Panda Punto, Sedici, Stilo, Ulysse
FORD C-Max, Cougar, Escort, Expedition, Explorer, Focus, Fusion, Galaxy, Ka, Kuga, Maverick, Mondeo, Mustang, Puma, Ranger, S-MAX, Taurus, Windstar
HONDA Accord, CR-V, City, Civic, Concerto, FR-V, HR-V, Integra, Jazz, Legend, Odyssey, Prelude, S2000,
HAMER H1, H2, H3
HYUNDAI Accent, Atos, Coupe, Elantra, Galloper, Getz, H, Matrix, Santa Fe, Sonata, Terracan, Trajet, Tucson, XG, i30
INFINITI FX, EX, G, Q
JAGUAR XJR, XJS, XJ, XJ6, XJ8, XJ12, XJ40, XJSC, XKR,
JEEP Cherokee, Commander, Gradn cherokee, Liberty, Wrangler
KIA Carens, Carnival, Cee,d, Cerato, Mgentis, Opirus, Amanti, Picanto, Rio, Sephia, Shuma, Sorento, Sportage
LANCIA Delta, Kappa, Lybra, Musa, Phedra, Thesis, Ypsilon, Zeta
LAND ROVER Defender, Discovery, Freelander, Range Rover
LEXUS Seria ES, GS, IS, LS, RX, SC
MAZDA 2, 3, 5, 6, 323, 323F, 626, B, BT, CX-7, CX-9, Demio, MPV, MX-3, MX-5, Premacy, RX-8, Tribute, Xedos, Millenia
MERCEDES Klasa: A, C, E, G, S, SLK, CL, CLK,
MINI Couper
MITSUBISHI Carisma, Eclipse, Grandis, L-200, Lancer, Montero, Outlander, Pajero, Space Star
NISSAN 200SX, 350Z, Almera, Almera Tino, Altima, Maxima, Micra, Murano, Navara, Note, Pathfinder, Patrol, Primera, Qashqai, Quest, Sentra, Terrano, Tiida, Vanette, X-Trail
OPEL Agila, Antara, Astra, Astra II, Calibra, Corsa, Corsa C, Meriva, Monterey, Signum, Sintra, Tigra, Vectra, Vectra C, Zafira
PEUGEOT 106, 107, 206, 307, 308, 407, 607, 807, Partner
PONTIAC Grand AM, Grand Prix, Sunfire, Trans Sport, Vibe
RENAULT Avantime, Clio, Espace, Kangoo, Laguna, Megane, Modus, Scenic, Thalia, Twingo, Vel Satis
ROVER 25, 45, 75, Seria: 200, 400, 600, 800
SAAB 9-3, 9-5
SEAT Alhambra, Altea, Arosa, Cordoba, Ibiza, Leon, Toledo
SKODA Fabia, Felicia, Octavia, Roomster, Superb
SMART Forfour, Fortwo, Roadster
Ssang Yong Action Sports, Korando, Kyron, Musso, Rexton, Rodius
SUBARU Forester, Impreza, Justy, Legacy, Outback, Tibeca
SUZUKI Alto, Maruti, Grand Vitara, Ignis, Liana, Swift
TOYOTA Auris, Avalon, Avensis, Verso, Aygo, Camry, Celica, Corolla, Hilux, MR2, Matrix, Picnic, Previa, Prius, RAV4, Sienna, Yaris
VOLKSWAGEN Bora, Caddy, Eos, Fox, Jetta, Lupo, New Beatle, Passat, Phaeton, Polo, Scirocco, Sharan, Tiguan, Tuareq, Touran
VOLVO C30, C70, S40/V40, S70/V70, S80, Seria 300, 400, 700, 800, V50, XC70, XC90
I wiele innych posiadajączych OBD2 !!!!!