- wbudowany MAP sensor 400kPa
-
4 niezależne mapy 16x16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu),
-
8 map korekcji 16x1,
-
2 niezależne, przełączane zestawy map,
-
możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
-
4 wejścia analogowe,
-
wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
-
pomiar napięcia zasilania,
-
możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
-
obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
-
obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
-
obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
-
obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie "full group"),
-
wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
-
automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
-
procedura startowa, hamownia drogowa,
-
możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
-
możliwość darmowej aktualizacji firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
-
technologia Fuel Implant umożliwiająca sterowanie paliwem w trybie stand alone.
-
komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB
-
24 miesiące gwarancji na urządzenie.