Serwis i naprawa: tel. 061
[zasłonięte] 88
kom. 883
[zasłonięte] 958
gg: 33390
[zasłonięte]@naprawalaptopow.com.pl Sklep i części: tel. 061
[zasłonięte] 66
gg:
[zasłonięte]12971
[zasłonięte]@naprawalaptopow.com.pl Godziny otwarcia: Pon.-Pt. 10-18
Sob. nieczynne
Siedziba firmy: ul. Rynek Śródecki 15/19
61-126 Poznań
Jak do nas trafić? Przystanek: Rondo Śródka
Tramwaj: 1,4,6,7,8,17
Autobus: 57, 63, 67, 70, 73, 83, 84, 85, 233, 237, 241
MAPKA DOJAZDU
Witamy na naszej aukcji
PRZEDMIOT AUKCJI
NOWY CHIP KB926QF D3
Fabrycznie nowy układ.
Gwarancja: 1 m-c (warunki gwarancji poniżej)
Układy przechowywane są w szafie klimatycznej.
Każdy układ jest spakowany osobno z pochłaniaczem oraz wskaźnikiem wilgotoności.
Takie zabezpieczenie pozwala na uniknięcie uszkodzenia układu podczas lutowania.
* Każdy zakup zrobiony do godziny 15 wysyłamy w ten sam dzień kurierem.
KONTAKT W SPRAWIE AUKCJI
TEL. 061 [zasłonięte] 66
[zasłonięte]@NAPRAWALAPTOPOW.COM.PL
Wysyłka w ten sam dzień
Sprzedajmy tylko oryginalne produkty.Wystawiamy faktury VATIstnieje możliwość wymiany w serwisie za
dodatkową opłatą.
WARUNKI GWARANCJI
1. Firma Computer Services Udziela gwarancji na wyżej wymienione części/podzespoły.
2. Wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane w terminie 28 dni. liczonych od daty dostarczenia sprzętu do punktu naprawczego
3. Wadliwy sprzęt wraz z kartą gwarancyjną należy dostarczyć na własny koszt do punktu serwisowego: Computer Services, Ul. Rynek Śródecki 15/19 61-126 Poznań
4. Do uznania gwarancji układów/chipów BGA wymagane jest dostarczenie całego laptopa wraz z wlutowanym układem. Jeśli chip jest poprawnie nalutowany, a sprzęt nie działa z powodu wadliwego układu, zostanie wlutowany układ wolny od wad, bądź w przypadku braku układu na magazynie zostanie dokonany zwrot kosztów układu.
5. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych w wyniku niewłaściwego użytkowania lub przechowywania.
6. Karta gwarancyjna jest nieważna w przypadku braku daty zakupu, pieczątki firmy, lub podpisu pracownika firmy Computer Services. Karta gwarancyjna traci ważność przez dokonywanie na niej zmian przez nieautoryzowane osoby.
7. Reklamujący traci gwarancję w przypadku:
a. użytkowania sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem
b. uszkodzenia plomb gwarancyjnych
c. uszkodzeń mechanicznych