WYPOSAŻENIE
- Exoskel – konstrukcja Sea-Doo Spark to unikalny aluminiowy szkielet przestrzenny, który jest lekki i mocny oraz zapewnia unikalną stylistykę pojazdu. Wyjątkowe dla skuterów wodnych rozwiązanie to montaż podzespołów, kadłuba i pokładu do szkieletu za pomocą śrub: technologia Sea-Doo zapewnia szczelne połączenie, a cały pojazd można zdemontować w celu obsługi czy naprawy w mniej niż 30 minut
- Polytec – nowe, stworzone przez Sea-Doo tworzywo sztuczne użyte do budowy kadłuba. Łączy polipropylen z długimi włóknami szklanymi dla uzyskania niskiej masy i wytrzymałości. Polytec można poddać recyklingowi, więc jest przyjazny dla środowiska
- D-Sea-Bel – system rezonatorów i materiałów pochłaniających wibracje sprawia, że Sea-Doo to jedne z najcichszych skuterów wodnych na świecie
- elektroniczny wyświetlacz wielofunkcyjny (16 funkcji)
- sponsony stabilizujące
- hak holowniczy
- uchwyty ułatwiające wchodzenie na pojazd z wody
- nakładka chłodząca rurę wydechową
- opcjonalnie: ręcznie włączany bieg wsteczny
SILNIK:
- Rotax 900 ACE, 899 cm³ czterosuwowy, rzędowy 3-cylindowy, 4 zawory na cylinder, elektroniczny wtrysk paliwa
- chłodzony cieczą w obiegu zamkniętym CLCS
- moc: 60 KM
- elektryczny rozrusznik
- elektroniczna przepustnica iTC
NAPĘD:
- system wspomagania sterowności przy małych obrotach silnika O.T.A.S.
- pędnik ze stali nierdzewnej
WYMIARY:
* Wymiary (długość x szerokość): 2790 x 1180 mm
* Masa własna: 185 kg
* Ilość miejsc: 2
* Ładowność: 159 kg
* Pojemność zbiornika paliwa: 30 l
* Pojemność schowka: 1,6 l
|