Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWY ROZRZĄD DOLNY WZMOCNIONY NAVARA D40 PATHFINDE

06-07-2014, 0:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 599 zł     
Użytkownik syra00
numer aukcji: 4355868092
Miejscowość Kazimierz Dolny
Wyświetleń: 13   
Koniec: 05-07-2014, 23:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

NOWY

ROZRZĄD DOLNY

wzmocniony łańcuch


MONTAŻ BEZ ŻADNYCH DODATKOWYCH OPERACJI, KOMBINACJI

zwróć uwagę na zdjęcie nr 2- po montażu


NISSAN NAVARA D40 2,5 DCI

NISSAN PATHFINDER R51 2,5 DCI

kod silnika:YD25


COMMON RAIL DIESEL


OD 2005R.

W SKŁAD ZESTAWU WCHODZI:

-DUŻE KOŁO ZĘBATE NA POMPĘ PALIWA

-KOŁO ZĘBATE DOLNE- NA WAŁ GŁÓWNY

-ŁAŃCUSZEK DOLNY

-ŁYŻWA MAŁA Z NAPINACZEM

- 3 ŚLIZGI USTALAJĄCE ŁAŃCUCH

KOŁO ZĘBATE NA WAKUM POMPE

CENA DETALICZNA: 599ZŁ/1KOMPLET

FABRYCZNIE NOWY

UWAGA!!! Rozrząd od Nissana Navary D22 nie pasuje do modelu D40!!!

Nawet po wymianie vacuum pompy od D22 w vacuum pompie D40 jest inny rozstaw śrub!!! Istnieją także inne ważne szczegóły, które eliminują ten rozrząd jako zamiennik. INFORMACJI UDZIELAM NA TELEFON PRZY ZAKUPIE


Uwaga!!! Przy montażu napinaczy-szczególnie górnego-wymagana jest higiena-czystość procesu technologicznego; nadmiar silikonu uszczelkowego zapycha kanały napinacza (średnica jak u szpilki).

Po naprawie lub wymianie głowicy, w montażu zwrócić uwagę na czystość. Otwór między głowicą a obudową rozrządu jest newralgicznym punktem, często przez mechaników zanieczyszczony silikonem podczas montażu. Opiłki i brud w oleju są najczęstszą przyczyną uszkodzeń napinaczy.

Po 2009 producent przy górnym napinaczu zaczął stosować podkładkę-uszczelkę by ograniczyć ciśnienie oleju w napinaczu co w poprzednich modelach powodowało nadmierne rozciąganie łańcucha i urywanie prowadnicy naprzeciw napinacza. Na rynku z moich obserwacji nikt nie oferuje podkładki-uszczelki/ dławika a jest to rozwiązanie konieczne.Po 2009r. nastąpiła również zmiana polegająca na zastosowaniu 1,2 mm stalowej podkładki dystansowej między pompą paliwa a kołem zębatym dużym, która znacznie poprawiła wyosiowanie tryba zębatego z vacuum pompy z dużym trybem pompy paliwa. W starszych modelach brak zastosowania wspomnianej podkładki skutkuje uszkadzaniem zewnętrznych zakończeń sworzni łańcucha- stopniowa ich degradacja czego następstwem jest rozpad dolnego zespołu rozrządu

Również niedostateczne ciśnienie oleju w obrębie układu smarowania skutkuje brakiem efektywnej pracy napinacza.

Przyczyny:słaba sprężyna wewnątrz napinacza

-brak prawidłowej synchronizacji pracy między napinaczem a zaworem ciśnieniowym nadmiaru oleju

-panewki korbowodowe na czwartym korbowodzie ulegają uszkodzeniu wskutek niedostatecznej ilości oleju-między  górną panewką korbowodową a wałem następuje powolna destrukcja panewki bombardowania olejem-powietrzem;przyczyny:nieszczelność w obrębie magistrali olejowej (smoka,miski, pompy,symeringu); jeśli nawet pompa prawidłowo działa i generuje odpowiednie ciśnienie to powyższe nieszczelności powodują spadek ciśnienia oleju i stopniowo olej i powietrze grawerują panewki, a za tym idzie napinacz nieprawidłowo działa na ślizg napinający. Niewydajna pompa oleju, co jest w tym modelu częste, bo sam sprzedałem kilkanaście tych pomp skutkuje niewystarczającym schładzaniem tłoka-skutek:puchnięcie, zacieranie czensto urywanie wału a po szlifie jest to regułą mam kilkanaście takich złomów.

W momencie wymiany rozrządu przed montażem usuń powyższe uchybienia układu smarowania, a jeśli przed wymianą rozrządu nie było znacznych niedoskonałości rozrządu zweryfikuj zużycie starych napinaczy i pozostaw je, bo tylko w ten prosty sposób unikniesz niespodzianek związanych z tą operacją 

Na powyższą treść zastrzegam sobie prawo do niepowielania i kopiowania treści, pojęć i uwag.


FAKTURA VAT/PARAGON

wysyłka w ciągu 12 godzin


OBSŁUGUJEMY SERWISY, SKLEPY - ZAGRANICA


zadzwoń- unikniesz problemów i niespodzianek

PROWADZIMY NAPRAWY TYCH SILNIKÓW

tel.501 [zasłonięte] 150

(I PO RUSKU)

lub: 509 [zasłonięte] 74 66 -ENGLISH LANGUAGE POSSIBLE


PROSIMY DZWONIĆ 9-18


prsserwis.pl/cennik

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

PaneleAllegro.pl