Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWOSC! Gra Magno-z Sprężynki Twister Magnoz TWIST

17-07-2014, 10:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik zabawkowo_com
numer aukcji: 4341725430
Miejscowość Dzierżoniów / Świdnica / Ząbkowice
Wyświetleń: 5   
Koniec: 17-07-2014 10:28:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: TM Toys
Wiek dziecka: 3 lata +
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MAGNO-Z Gra Twist
Opis produktu




Magno-Z Gra Twist Twister

Nowość od TM Toys. Wspaniała gra dla miłośników magnetycznych figurek.
Gra oparta na zasadach znanego na całym świecie Twistera.
Dzięki magnetycznej podstawce oraz magnetycznej tarczy można bez trudu umieścić w dowolnym miejscu.
Zakręć wskazówką i zobacz jaki kolor wypadł. Graj z Magno-Z








Zestaw zawiera:
  • 2 figurki Magno-Z Sprężynki w różnych kolorach (figurki z magnesami na rękach i nogach),
  • tarczę do obracania (od spodu magnetyczna)
  • puszkę z polami do gry (od spodu magnetyczna)



MAGNO-Z z serii Sprężynki to wesołe figurki z magnesami w dłoniach i stopach. Dzięki elastycznym kończynom można je wyginać na wiele sposobów.
Całości dopełnia wesoła mina i szałowa fryzura figurki!
Zabawa figurkami pobudza dziecięcą kreatywność, bo tylko dzieci znajdą setki zastosowań dla Magno-Z!









W Magno-Z Twist można grać samodzielnie lub w dwie osoby!


Zasady gry dla dwóch osób:

Pierwszy z graczy kręci strzałką i kładzie rękę lub nogę figurki na wskazanym kolorze lub na dowolnym kolorze, jeżeli strzałka zatrzyma się na polu białym.
Jeżeli w następnych kolejkach, strzałka zatrzyma się na białym polu, wówczas należy połączyć dowolną nogę z dowolną ręką lub dowolną rękę z dowolną nogą figurki przeciwnika. W przypadku baku takiej możliwości, gracz przegrywa.
Drugi z graczy powtarza te same czynności, na przemian z pierwszym, aż obie figurki połączą się ze albo wypadną ze swojej pozycji albo nie będą mogły wykonać zadania. Gracz, którego figurka pozostała, wygrywa.
Jeśli zajęte są wszystkie trzy pozycje danego koloru, kolejna figurka, lądująca na takim kolorze przegrywa grę.
Można przyjąć dowolną pozycję na kolorach znajdujących się na bocznej krawędzi puszki.
Kolorowe pozycje boczne mogą przesuwać się swbodnie po brzegu puszki.
Jeśli poruszysz przeciwnika przy umieszczaniu swojej figurki, przegrywasz grę.
Masz trzy próby umieszczenie swojej figurki w pozycji. Jeśli Ci się nie uda za trzecim razem, przegrywasz grę.
Galeria

iCOMP

iCOMP
Dostępność
Wysyłka i odbiór
Płatności
Kontakt
Dlaczego my