Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY- szkolenie handlowe

23-02-2015, 2:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 675 zł     
Użytkownik Janko_Myzykant
numer aukcji: 5096572774
Miejscowość Zbytków
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 11   
Koniec: 23-02-2015 02:24:30
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Grupa Szkoleniowa SOLBERG zaprasza do udziału w warsztatach:

 

NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY

intensywne warsztaty handlowe


 

Tylko poprzez Allegro : 50 % rabatu!!  

 

Szkolenie w rewelacyjnej cenie 675 zł brutto/os zamiast 1350 zł brutto /os

 


 

 

Terminy szkolenia:

  • 23-24.02.2015 Kraków

  • 20-21.04.2015 Warszawa

  • 21-22.05.2015 Rzeszów

  • 15-16.06.2015 Poznań

  • 27-28.08.2015 Warszawa

  • 01-02.10.2015 Kraków

  • 12-13.10.2015 Warszawa

 

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.

 

 

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

  • Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów

  • Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży

  • Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.

  • Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów

  • Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.

  • Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności

  • Zdobędziesz umiejętność twórczego i kreatywnego podejścia do sprzedaży

 

 

Uczestnicy:

Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.

 

Metodologia prowadzenia szkoleń:

Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.

 

Zgodnie z Zasadą Pareto, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:

80 % czasu poświęcone jest na:

- symulacje,

- mini- wykłady

- ćwiczenia

- psychodramy

- prace indywidualne, w parach i grupowe,

- dyskusje moderowane przez trenera,

- burze mózgów,

- case study.

 

 

 

 

20% czasu – poświęcamy teorii

 

Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.

Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.

 



PROGRAM:

 

HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA JAKO PODSTAWOWA WIZYTÓWKA FIRMY

Wizerunek sprzedawcy i jego postrzeganie przez klientów.

Charakterystyka i przykazania skutecznego handlowca.

Metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji.

 

WPROWADZENIE DO PROCESU SPRZEDAŻY.

Motywy zakupu – czym kierują się klienci?
Zastosowanie metod myślenia kreatywnego w sprzedaży.

Efektywna organizacja pracy z klientami – zarządzanie sobą, czasem i priorytetami.

 

ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.

Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.

Otwarcie kontaktu- pierwsze wrażenie

Badanie potrzeb klienta.

Prezentowanie oferty.

Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta.

Zamknięcie sprzedaży

Analiza Przewagi Konkurencyjnej.

 

ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA

Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.

Motywacje zakupowe klientów.

 

SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ

Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji

Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA

Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.

Zakazane i preferowane zwroty w sprzedaży.

 

ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.

Przyczyny odmowy klienta.

Eliminowanie zastrzeżeń klienta zanim się pojawią.

Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.

Efektywna postawa wobec sprzeciwu klienta.

Wykorzystanie technik perswazji.

 

 

OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY. 

Zasady prezentowania ceny.

Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę.

BATNA.

 

SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA

Skłanianie klienta do podjęcia decyzji.

Błędy w zamykaniu rozmów.

Odczytywanie sygnałów zakupu.

Techniki zamykania sprzedaży.

Trudne sytuacje w sprzedaży- jak sobie z nimi radzić.

 

FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM

Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.

Bariery i przeszkody w komunikacji.

Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.

Słowa klucze” w komunikacji sprzedażowej.

 

BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.

Typologia klientów.

Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.

 

RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W TRAKCIE TRUDNYCH ROZMÓW Z KLIENTEM.

Techniki asertywne w komunikacji z klientem.

 

DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE

Cel podejmowania dalszych działań.

Jakie i kiedy podejmować kroki.

 

PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA

Indywidualny Plan Działania

 

 

 

Celem zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu zadzwoń: (33)[zasłonięte]300 31

lub napisz: [zasłonięte]@solberg-szkolenia.pl

 

Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Grupa Szkoleniowa SOLBERG

www.solberg-szkolenia.pl