Grupa Szkoleniowa SOLBERG zaprasza do udziału w warsztatach:
NOWOCZESNE STRATEGIE SPRZEDAŻY
intensywne warsztaty handlowe
Tylko poprzez Allegro : 50 % rabatu!!
Szkolenie w rewelacyjnej cenie 675 zł brutto/os zamiast 1350 zł brutto /os
Terminy szkolenia:
-
23-24.02.2015 Kraków
-
20-21.04.2015 Warszawa
-
21-22.05.2015 Rzeszów
-
15-16.06.2015 Poznań
-
27-28.08.2015 Warszawa
-
01-02.10.2015 Kraków
-
12-13.10.2015 Warszawa
Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż działu handlowego.
Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:
-
Udoskonalisz umiejętności nawiązywania kontaktu z ludźmi o różnej osobowości i nastawieniu- zrozumiesz potrzeby Klientów
-
Zwiększysz zdolności komunikacyjne w procesie sprzedaży
-
Poznasz prawidłowości panujące w relacjach klient – sprzedawca.
-
Rozwiniesz umiejętności mówienia językiem korzyści, które zaspokajają potrzeby Klientów
-
Przećwiczysz najważniejsze narzędzia sprzedażowe i zmierzysz się z własnymi ograniczeniami.
-
Rozwiniesz świadomość swoich atutów i znajdziesz wzmocnienie w obszarach stwarzających największe trudności
-
Zdobędziesz umiejętność twórczego i kreatywnego podejścia do sprzedaży
Uczestnicy:
Szkolenie polecane pracownikom działów sprzedaży pozyskujących i obsługujących klientów oraz wykonujących działania handlowe na zewnątrz , nawiązujących nowe kontakty z klientami oraz prowadzącymi sprzedaż bezpośrednią do klientów instytucjonalnych i korporacyjnych; przedstawicieli handlowych , pracowników zajmujących odpowiadających za tworzenie wizerunku i budowanie długotrwałych relacji.
Metodologia prowadzenia szkoleń:
Dużym atutem naszych szkoleń jest ich praktyczny, interaktywny charakter oraz nowoczesne aktywne metody warsztatowe.
Zgodnie z Zasadą Pareto, by zagwarantować SKUTECZNOŚĆ szkolenia:
-
80 % czasu poświęcone jest na:
- symulacje,
- mini- wykłady
- ćwiczenia
- psychodramy
- prace indywidualne, w parach i grupowe,
- dyskusje moderowane przez trenera,
- burze mózgów,
- case study.
|
20% czasu – poświęcamy teorii
|
Warsztatowy charakter szkolenia umożliwi uczestnikom zdobycie niezbędnej wiedzy oraz pozyskanie konkretnych umiejętności praktycznych.
Zasadą pracy będzie wspólne wypracowywanie rozwiązań. Feedback ze strony trenera będzie miał charakter motywujący, otwierający na rozwój.
PROGRAM:
HANDLOWIEC/SPRZEDAWCA JAKO PODSTAWOWA WIZYTÓWKA FIRMY
Wizerunek sprzedawcy i jego postrzeganie przez klientów.
Charakterystyka i przykazania skutecznego handlowca.
Metody budowania i utrzymywania ciągłej pro aktywnej postawy i (auto)motywacji.
WPROWADZENIE DO PROCESU SPRZEDAŻY.
Motywy zakupu – czym kierują się klienci?
Zastosowanie metod myślenia kreatywnego w sprzedaży.
Efektywna organizacja pracy z klientami – zarządzanie sobą, czasem i priorytetami.
ETAPY ROZMOWY HANDLOWEJ I ICH WARTOŚĆ W PROCESIE SPRZEDAŻY.
Charakterystyka i cele poszczególnych etapów.
Otwarcie kontaktu- pierwsze wrażenie
Badanie potrzeb klienta.
Prezentowanie oferty.
Radzenie sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klienta.
Zamknięcie sprzedaży
Analiza Przewagi Konkurencyjnej.
ROZPOZNANIE POTRZEB I OCZEKIWAŃ KLIENTA
Sztuka zadawania odpowiednich pytań sprzedażowych.
Motywacje zakupowe klientów.
SKUTECZNE PREZENTOWANIE OFERTY SPRZEDAŻOWEJ
Tworzenie wartości produktu w czasie prezentacji
Modele prezentacyjne: Analiza Potrzeba-Cecha-Korzyść, AIDA
Przekonujące używanie języka korzyści oraz języka strat.
Zakazane i preferowane zwroty w sprzedaży.
ZASTRZEŻENIA I OBIEKCJE KLIENTÓW - JAK SOBIE Z NIMI RADZIĆ.
Przyczyny odmowy klienta.
Eliminowanie zastrzeżeń klienta zanim się pojawią.
Wykorzystanie obiekcji cenowych na rzecz atutów oferty.
Efektywna postawa wobec sprzeciwu klienta.
Wykorzystanie technik perswazji.
OBRONA CENY POPRZEZ BUDOWANIE I ARGUMENTOWANIE WARTOŚCI OFERTY.
Zasady prezentowania ceny.
Łagodzenie negatywnych reakcji na cenę.
BATNA.
SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY / FINALIZACJA
Skłanianie klienta do podjęcia decyzji.
Błędy w zamykaniu rozmów.
Odczytywanie sygnałów zakupu.
Techniki zamykania sprzedaży.
Trudne sytuacje w sprzedaży- jak sobie z nimi radzić.
FILARY KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Nastawienie na klienta w komunikacji sprzedażowej.
Bariery i przeszkody w komunikacji.
Zasady skutecznej komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sprzedaży.
„Słowa klucze” w komunikacji sprzedażowej.
BUDOWANIE RELACJI Z ROŻNYMI TYPAMI KLIENTÓW.
Typologia klientów.
Aktywne słuchanie- metody i narzędzia gwarantujące zbudowanie pozytywnych relacji z klientem.
RADZENIE SOBIE ZE STRESEM W TRAKCIE TRUDNYCH ROZMÓW Z KLIENTEM.
Techniki asertywne w komunikacji z klientem.
DZIAŁANIA POSPRZEDAŻOWE
Cel podejmowania dalszych działań.
Jakie i kiedy podejmować kroki.
PODSUMOWANIE I EWALUACJA SZKOLENIA
Indywidualny Plan Działania
Celem zgłoszenia uczestnictwa w szkoleniu zadzwoń: (33)[zasłonięte]300 31
lub napisz: [zasłonięte]@solberg-szkolenia.pl
Z przyjemnością odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.
Grupa Szkoleniowa SOLBERG
www.solberg-szkolenia.pl