Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowoczesne biuro+Promocja i informacja TURYSTYKA

30-01-2014, 18:51
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 55.50 zł     
Użytkownik dyktanda-zbiory
numer aukcji: 3846117363
Miejscowość szybka wysyłka
Wyświetleń: 2   
Koniec: 30-01-2014 18:45:02

Dodatkowe informacje:
Rodzaj: tradycyjny podręcznik
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Klasa: 1, 2, 3, 4
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowoczesne biuro w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim

 

Nowoczesne biuro w przedsiębiorstwie turystycznym i hotelarskim

 

Bożena Alejziak

Polecamy  unikatowy podręcznik dla branży turystycznej, przeznaczony dla administracji przedsiębiorstwa turystycznego i hotelarskiego, a także dla przedsiębiorców prowadzących już biura podróży i hotele. Publikacja przydatna również dla pracowników zatrudnionych przy obsłudze klientów, pracowników działów handlowych (opisano zasady korespondencji służbowej oraz korespondencji handlowej z uwzględnieniem specyfiki biur podróży i hoteli), a także dla studentów i słuchaczy kształcących się w szkołach o profilu turystycznym, specjalizujących się w zakresie obsługi ruchu turystycznego i hotelarstwa.

 

 

 

Promocja i informacja w turystyce

Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas

Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.

 

Promocja i informacja w turystyce