Nowoczesna logistyka
Autor: Murphy Paul R., Wood Donald F.
Wydawnictwo: Helion ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3014-1
Tłumaczenie: Welsyng Cezary
Format: 17.0x24.0cm
Liczba stron: 432
Oprawa: Twarda
Wydanie: 10, 2011 r.
Od pierwszego do ostatniego ogniwa łańcucha
Logistyka strategiczna i operacyjna
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Zarządzanie popytem i zamówieniami oraz obsługą klienta
Gospodarka magazynowa i zarządzanie zapasami
Zarządzanie transportem
Logistyka międzynarodowa
Podręcznik logistyka
7W - czyli właściwy produkt, właściwa ilość, właściwy stan, właściwe miejsce, właściwy czas, właściwy klient, właściwa cena. Oto logistyka w telegraficznym skrócie. Rzeczywistość jest nieco bardziej skomplikowana. Ta część łańcucha dostaw, którą zajmuje się logistyka, jest prawdziwym wyzwaniem, wymagającym od Ciebie dużej wiedzy i odpowiedzialności. Fachowy doradca bywa bezcenny, dlatego proponujemy Ci podręcznik, który jest jednym z najchętniej wybieranych tytułów w dziedzinie logistyki na świecie. Napisany przystępnym językiem, stanowi kompletny i rzetelny zbiór narzędzi oraz zasad: prawdziwy niezbędnik każdego profesjonalisty.
Książka omawia różnego rodzaju systemy zarządzania informacjami, z uwzględnieniem wpływu internetu na logistykę oraz opisu wyzwań, jakich dostarczają technologie informacyjne. Poznasz najskuteczniejsze metody współpracy z innymi działami w firmie, w tym z marketingiem. Nowością w tym wydaniu są informacje na temat wpływu decyzji logistycznych na strategiczne wyniki finansowe firmy - przekonasz się, jak działania logistyczne wpływają na kluczowe obszary finansowe: dochód netto, zaangażowany kapitał oraz zwrot z zaangażowanego kapitału. Dowiesz się wszystkiego na temat zarządzania i organizacji, zapoznając się z tak istotnymi kwestiami, jak produktywność, kradzieże, a nawet wpływ terroryzmu na systemy logistyczne.
Autorzy omawiają także:
zaopatrzenie i zarządzanie zapasami,
prognozowanie zapotrzebowania,
gospodarkę magazynową i lokalizację obiektów magazynowych,
zarządzanie dystrybucją i konfigurowanie sieci sprzedaży,
zasady zarządzania transportem,
marketing w logistyce.