Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWOŚĆ! ZESTAW GIER LOGICZNYCH *OCTONOVEM*

18-11-2014, 14:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik hrabina71
numer aukcji: 4715514347
Miejscowość lubuskie
Wyświetleń: 7   
Koniec: 18-11-2014 13:36:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.75 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

 

 

 


 

Witam serdecznie wszystkich Allegrowiczów!

 

Przedmiotem tej aukcji jest

 

ABSOLUTNA NOWOŚĆ NA POLSKIM RYNKU!

 


ZESTAW 4 GIER LOGICZNYCH W JEDNYM OPAKOWANIU:

 

ANGULUS, BASILEUS, NUBULUS, PROSTERNO

 


 

 

 

Zestaw czterech gier logicznych w jednym opakowaniu.

W środku znajdziecie państwo instrukcję do każdej z nich.

 

Wspaniały zestaw na prezent dla miłośników szlachetnych gier planszowych. Gry zupełnie nowe, bardzo nowatorskie i interesujące, autorstwa Marka Łukaszewicza

 

W skład zestawu wchodzą:


kasetka drewniana, tworząca po rozłożeniu szachownicę o ilości pól - 72 ( 9 x 8 )
wymiar kasetki złożonej - 32,3 cm x 16,2 cm
wymiar kasetki rozłożonej - 32,3 cm x 32,5 cm
wymiar szachownicy - 27,1 cm x 24,1 cm
wymiar pola szachonicy - 3 cm x 3 cm


zestaw figur drewnianych


wys króla - 5,7 cm ( 2 szt )
wys gońca - 4,1 cm ( 8 szt )
wys piona - 2,8 cm ( 28 szt )


Waga : 0,7 kg

 

 

Angulus

Angulus oznacza w języku łacińskim kąt.

 


Wprowadzenie
Gra przeznaczona dla dwóch graczy. Każda ze stron dysponuje początkowo dziewięcioma pionami, czterema figurami i jednym królem. Rozpoczyna gracz grający białymi bierkami.

 

 

Cel gry: Celem gry jest zbicie króla przeciwnika.
Zasady ogólne i ruch pionków
Bicie nie jest obowiązkowe. Na polu zajmowanym przez bierkę przeciwnika stawia się swoją bierkę Należy ostrzegać przeciwnika w sytuacji „szacha”.
Pionki poruszają się o jedno pole pionowo, poziomo i po skosie oraz biją po skosie o jedno pole we wszystkich kierunkach.
Dojście pionka do linii brzegowej przeciwnika oznacza zamianę pionka na figurę. Przy czym maksymalna liczba figur dla gracza to 4. W przypadku, gdy ilość figur już jest maksymalna (wynosi 4), pionek zostanie zamieniony na figurę dopiero przy stracie własnej figury i to pod warunkiem, że ciągle będzie znajdował się na linii brzegowej przeciwnika.
Figury poruszają się i biją po liniach prostych pionowo, poziomo lub po skosie o jedno lub dwa pola we wszystkich kierunkach.
Król porusza się i bije po liniach prostych pionowo, poziomo lub po skosie o jedno, dwa, lub trzy pola we wszystkich kierunkach.
Koniec gry: Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy zbije króla przeciwnika.

Basileus

Basileus oznacza w języku greckim króla.


Wprowadzenie : Gra przeznaczona dla dwóch graczy. Każda ze stron dysponuje czterema pionkami, czterema figurami i jednym basileusem (król). Rozpoczyna gracz grający białymi bierkami. 

 Cel gry: Celem gry jest zbicie basileusa (króla) przeciwnika.
Zasady ogólne i ruch pionków
Zbijanie bierek jest obowiązkowe i łańcuchowe. Co oznacza, że zbijamy wszystkie możliwe bierki na naszej drodze. Pionki: 
Pionki poruszają się po skosie o jedno pole we wszystkich kierunkach.
Pionki biją przeskakując przez bierki przeciwnika w pionie lub w poziomie we wszystkich kierunkach.
Pionki mogą zbijać jedynie inne pionki lub basileusa.

Figury: Figury poruszają się po skosie o jedno pole we wszystkich kierunkach.
Figury biją przeskakując przez bierki przeciwnika po skosie we wszystkich kierunkach.
Figury mogą zbijać jedynie pionki przeciwnika lub basileusa.
Basileus: 
Basileus porusza się jedno pole we wszystkich kierunkach: poziomo, pionowo i po skosie.
Basileus zbija bierki przeciwnika przeskakując przez nie we wszystkich kierunkach: poziomo, pionowo i po skosie.
Basileus zbija pionki i figury. Basileus nie może przeskoczyć przez Basileusa przeciwnika w przypadku bicia łańcuchowego tzn: gdy Basileus po zbiciu wszystkich możliwych pionów zatrzyma się przed Basileusem przeciwnika (nie ma możliwości bicia kolejnych pionów), musi zakończyć swój ruch. Przeciwnik w kolejnej turze jeżeli ma możliwość bicia Basileusa przeciwnika wygrywa partię.
Koniec gry
Zwycięzcą zostaje gracz, którego Basileus pozostanie na planszy.

Nubulus 
Nubulus oznacza w języku łacińskim chmurę.


Wprowadzenie: Gra przeznaczona dla dwóch graczy. Rozpoczyna gracz grający białymi pionkami.


Cel gry: Celem gry jest osiągnięcie linii końcowej po stronie przeciwnika przez jeden z własnych pionków.
Zasady ogólne i ruch pionków
Pionki poruszają się poziomo w lewo lub prawo, lub pionowo do przodu. 
Bicie pionków jest obowiązkowe i łańcuchowe, co znaczy, że zbijamy wszystkie możliwe pionki na naszej drodze.
Bicie pionków odbywa się po skosie we wszystkich czterech kierunkach, przeskakując przez pionek przeciwnika na najbliższe pole tego samego koloru, o ile to pole nie jest zajęte przez inny pionek. Zbijanie pionków następuje dopiero w następnym ruchu po wejściu pionków przeciwników w bezpośredni kontakt. Zbity pionek zdejmowany jest z planszy. 

 

Koniec gry: Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy osiągnie końcową linię po stronie przeciwnika lub zbije wszystkie pionki przeciwnika.

Prosterno
Prosterno oznacza w języku łacińskim nokaut lub pokłon.

 

Wprowadzenie: Gra przeznaczona dla dwóch graczy. Pionki początkowo ustawione są symetrycznie w rzędach 1-2 dla jednego gracza i 7-8 dla drugiego gracza. Rozpoczyna gracz grający białymi pionkami. 

 

Cel gry: Celem gry jest osiągnięcie linii końcowej po stronie przeciwnika przez jeden z własnych pionków.
Zasady ogólne i ruch pionków
Pionki poruszają się do przodu po skosie o jedno pole. Pion może cofnąć się po skosie do tyłu jedynie w przypadku ataku na pionek przeciwnika.
Gdy atakujący pionek wchodzi w styczność z pionkiem, lub pionkami przeciwnika, wówczas: 
a. Każdy atakowany pionek musi odskoczyć o dwa pola w linii poziomej, lub pionowej, zgodnie z kierunkiem ataku. 
b. Pionek jest zdejmowany z planszy, gdy nie może odskoczyć o dwa pola. Dzieje się tak, gdy drugie pole jest zajmowane przez własny pionek, lub gdy pionek znajduje się na krańcach planszy. 
c. Gdy atakowany pionek odskakując wchodzi w styczność z następnym pionkiem, lub pionkami przeciwnika, to staje się on atakującym pionkiem.

 

Koniec gry: Zwycięzcą zostaje gracz, który jako pierwszy osiągnie końcową linię po stronie przeciwnika lub zbije wszystkie pionki przeciwnika.

 

 

 

 


************************************************************

 

 

Uwaga: wysyłki kurierskie dostarczane są w dni powszednie

 

 


Kupując kilka przedmiotów - tylko raz zapłacisz za przesyłkę!

 

  • Wszystkie szachy na moich aukcjach są produkcji Polskiej i są nowe.

  • SZYBKA WYSYŁKA




  • NOWOŚĆ!  ZESTAW GIER LOGICZNYCH  *OCTONOVEM*



  •  

    ZAPRASZAMY DO ODWIEDZANIA INNYCH NASZYCH AUKCJI