|
|
Gadu-Gadu 10[zasłonięte]194 Karolina - projekty, akceptacje, wysyłka
Gadu-Gadu[zasłonięte]20159 Łukasz - dział techniczny, produkcja, druk
tel: (+48) 883 [zasłonięte] 216
(w godz. 9-16)
e-mail:[zasłonięte]@o2.pl
|
|
|
|
Przed dokonaniem zakupów serdecznie prosimy o dokładne zapoznanie się z Regulaminem oraz opisem aukcji. Dokonanie zakupów jest jednocześnie akceptacją Regulaminu i opisu aukcji.
Regulamin
1. Nasza firma pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9,00 do 16,00. Preferujemy kontakt e-mailowy na adres [zasłonięte]@o2.pl (staramy się odpowiadać na bieżąco niezależnie od godzin pracy) oraz telefonicznie pod numerem 0-883 [zasłonięte] 216 oraz poprzez komunikator GG[zasłonięte]20159. Kontaktując się z nami prosimy o podpisanie się co najmniej swoim Loginem z Allegro, zalecamy także podanie imienia i nazwiska oraz telefonu. Znacznie ułatwi to i przyspieszy kontakt.
2. Po wylicytowaniu przedmiotu prosimy o kontakt e-mailowy, należy w nim przesłać wypełniony formularz dostępny do ściągnięcia na dole aukcji, który zawiera wszystkie wybrane opcje /rodzaj papieru, wzór zaproszenia, wybraną czcionkę, itp./ zgodnie z opisem aukcji.
3. Termin realizacji zamówienia jest zawsze podany w opisie aukcji, dotyczy on wyłącznie pełnych dni roboczych /od poniedziałku do piątku, bez sobót, niedziel oraz świąt/. Poprzez termin realizacji rozumiemy czas, który upłynie od dnia akceptacji przez Państwa wzoru lub od dnia zaksięgowania wymaganej kwoty na naszym koncie /w zależności od tego co nastąpi później/, do dnia, w którym nadamy przesyłkę na Poczcie Polskiej lub w firmie kurierskiej (ten dzień oraz dzień akceptacji/księgowania nie jest wliczany do czasu realizacji). Podany termin jest maksymalnym terminem realizacji zamówienia, staramy się je realizować bez zbędnej zwłoki, zastrzegamy jednak możliwość realizacji w terminie maksymalnym podanym na aukcji. Istnieje możliwość wykonania usługi w trybie expressowym /realizacja w ciągu 4-5 pełnych dni roboczych od zaksięgowania wpłaty i akceptacji/ po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym lub emailowym. Na życzenie wystawiamy faktury VAT. Prosimy o taką informację przed realizacją zamówienia oraz o przesłanie kompletnych danych potrzebnych do wystawienia faktury.
4. Klient ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni (licząc od daty wysłania towaru - daty nadania) bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Zwracany w tym trybie towar będzie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania lub uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać zabezpieczony przed zniszczeniem na adres naszej firmy na koszt kupującego. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Po otrzymaniu przesyłki sprawdzimy jej stan pod względem wyżej wymienionych warunków. Jeżeli będą spełnione w/w wymogi odstąpienie od umowy zostanie dokonane, a kwota należna zwrócona zostanie w przeciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmuje zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt klienta. Towary wykonywane na indywiduale zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobą trzecim, czyli zaproszenie, zawiadomienie, breloki, winietki, podziękowania, opakowania, zawieszki, itp - wszystkie te rzeczy, które według Państwa wyboru są odpowiednio przygotowywane, zadrukowywane, ozdabiane, itp.
5. Zgodnie z przyjętymi na Allegro zasadami komentarze wystawiamy jako drudzy, robimy to zbiorczo co kilkanaście, kilkadziesiąt dni.
6. Projekty, wzory graficzne, opisy i zdjęcia zamieszczone na aukcjach są naszą własnością, stanowią przedmiot praw autorskich i podlegają ochronie. Nie wyrażamy zgody na ich wykorzystywanie i kopiowanie w żadnej formie, zarówno w części jak i całości.
7. Sprawy nie ujęte w regulaminie podlegają przepisom kodeksu cywilnego.
|
|
|
|
8. Formy zapłaty podane są zawsze w opisie aukcji. Koszt zamówionych przedmiotów wraz z kosztami wysyłki należy wpłacić na konto: Creopress 84 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6180090 [zasłonięte] 661128 Ze względu na to że przedmioty i usługi oferowane na naszych aukcjach wykonywane są pod indywidualne zamówienia, wymagamy przedpłaty całej kwoty za wylicytowane przedmioty wraz z kosztami wysyłki. Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem. Zastrzegamy możliwość zamiany metody wysyłki z listu poleconego na paczkę i odwrotnie w zależności od wagi przesyłki bez wcześniejszej informacji. Podany na aukcji koszt przesyłki jest zryczałtowany niezależnie od ilości zaproszeń, zawiera opłatę pocztową/kurierską, koszt obsługi pakowania, bezpieczne opakowanie tekturowe, opakowanie foliowe oraz podatek VAT 23% który zgodnie z prawem musimy doliczać do wartości opłaty pocztowej.
9. Licytując kilka przedmiotów na naszych aukcjach za wysyłkę płacą Państwo tylko raz /nie naliczamy kosztów wysyłki za każdy przedmiot osobno/. W takim przypadku koszt wysyłki całości to najwyższy koszt wysyłki spośród wylicytowanych przedmiotów.
10. Podczas dokonywania przelewu za wylicytowany towar prosimy o podanie swojego Loginu z Allegro oraz numeru aukcji. Prosimy o dokonanie wpłaty w przeciągu 7 dni roboczych, po tym czasie wysyłamy przypomnienie, czekamy kolejne 5 dni - jeżeli w tym czasie wymagana kwota nie zostanie zaksięgowana na naszym koncie, zakańczamy aukcję komentarzem negatywnym.
|
|
|
|
11. Wylicytowane przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej GLS. Koszty przesyłki zawsze podane są w opisie aukcji.
12. W przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z wylicytowanym przedmiotem lub ewentualnymi brakami, należy zgłosić ten fakt w ciągu 3 dni od odebrania przesyłki za pośrednictwem poczty e-mail. Po tym czasie reklamacja nie będzie uwzględniana.
Zapraszamy! |
|
|
|
|
NOWOŚĆ!
Zaproszenia Ślubne składane na 3 części w pięknej perłowej obwolucie z satynową wstążeczką
Kolekcja BARCELONA 2
TYLKO TERAZ SUPER PROMOCJA!!!
Cena 1,99 1,59 zł / szt.
Przedmiotem aukcji są piękne zaproszenia ślubne wykonane z niezwykłą starannością z najwyższej jakości papierów z ozdobnym motywem wyciętym laserem! Uroku całości dodaje wspaniała satynowa wstążeczka do wyboru w kilkudziesięciu kolorach.
Dzięki nowemu wzornikowi papierów z niespotykanymi dotąd kolorami oraz dużemu wyborowi wstążeczek mogą Państwo wybrać swoje wyjątkowe zaproszenie spośród prawie 2500 kombinacji kolorystycznych!
- rozmiar złożonego zaproszenia: ok. 153 x 80 mm
- rozmiar zaproszenia po rozłożeniu: A5 (ok. 148 x 210 mm)
- papier: okładka perłowa lub metaliczna - gramatura 120g, wnętrze na papierze wizytówkowym 170 g - białym lub kremowym
- satynowa wstążka szerokości ok. 12 mm
- dwustronny druk wnętrza zaproszenia w skali szarości i cz-b.
- motyw na okładce wycięty laserem!
- GRATIS możliwość wyboru jednego z gotowych projektów okładki (przy zakupie min. 30 szt.)
- GRATIS jeden indywidualny projekt lub możliwość wyboru jednego z gotowych projektów wnętrza (opcje dostępne przy zakupie min. 30 szt.)
- GRATIS personalizacja imion i nazwisk Pary Młodej, miejsca i daty uroczystości, daty potwierdzenia przybycia (przy zakupie min. 30 szt.)
- GRATIS personalizacja listy gości w treści zaproszenia (przy zakupie min. 30 szt., tylko dla 1 projektu zaproszenia lub zawiadomienia) lub pozostawienie wykropkowanych miejsc
- GRATIS wykonanie zaproszeń i zawiadomień w ramach jednego zamówienia (dotyczy usunięcia fragmentów tekstu zaproszenia, przy zakupie min. 30 szt.)
- GRATIS nadruk imion Pary Młodej i/lub daty uroczystości na stronie tytułowej (przy zakupie min. 30 szt.)
- GRATIS nadruk wierszyków o prezentach, sentencji
- GRATIS wybór jednego zestawu kolorów papieru oraz wstążeczki
- GRATIS nadruk informacji o potwierdzeniu przybycia (w zależności od wolnego miejsca na zaproszeniu).
Opcje płatne - można je dokupić na naszej aukcji z opcjami dodatkowymi do zaproszeń:
- perłowa koperta ozdobna dopasowana rozmiarem do zaproszenia w kolorze białym, kremowym lub srebrnym - 90 gr/szt.
- biała koperta formatu C6 - 15gr/szt.
- projekt wykonany w oparciu o indywidualną grafikę lub zdjęcie dostarczone przez Państwa lub Państwa propozycję rozmieszczenia tekstów i grafiki - 15 zł/projekt
- drugi projekt w ramach jednego zamówienia - 15 zł/projekt
- tryb express - realizacja po zaakceptowaniu projektu w 4-5 pełnych dni roboczych - 10 % nie mniej niż 10 zł do całości zamówienia
- bilecik 6 x 6 cm na perłowym białym papierze - 60 gr/szt.
- wybór więcej niż jednego wzoru okładki lub wnętrza - 15 zł za każdy wzór
Przykłady zaproszeń z kolekcji Barcelona:
Papiery i wstążeczki można dowolnie konfigurować, kolory na zdjęciach są jedynie przykładowe.
Dla Państwa wygody zaproszenia dostarczamy w formie niezłożonej, ale specjalnie zabigowanej (przygotowanej do składania) z przyciętą wstążeczką do samodzielnego zawiązania.
Wybór wzoru okładki:
Wzornik kolorów papieru - okładka z motywem laserowym:
Uwaga - ze względu na różne ustawienia monitorów kolory mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości.
Kolory dostępne stale w ofercie to 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 12. Dostępność pozostałych kolorów należy przed zakupem ustalić mailowo lub telefonicznie.
Uwaga - na wewnętrznej stronie okładki mogą być widoczne delikatne ślady obróbki laserowej.
Wzornik kolorów papieru - wnętrze zaproszenia: Uwaga - ze względu na różne ustawienia monitorów kolory mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości.
Wzornik kolorów wstążek:
Wstążki dostępne stale w ofercie to S - 30, 20, 10, 29, 27, 25, 24, 26, 22.
Pozostałe wstążki dostępne są na specjalne zamówienie, dlatego przy wyborze tych kolorów może zdarzyć się, że czas realizacji może być przedłużony - jeśli nie będziemy mieli ich akurat na stanie, będziemy specjalnie dla Państwa zamawiać (i czekać na dostawę) - w przypadku ich braku poinformujemy Państwa drogą mailową. Dostępność wstążki zawsze można zweryfikować telefonicznie, poprzez e-mail lub GG.
Wstążka S10 to kolor biały.
Uwaga - ze względu na różne ustawienia monitorów kolory mogą się nieznacznie różnić w rzeczywistości.
Wzornik czcionek do wnętrza zaproszenia:
Projekt wnętrza, tekst, personalizacja:
Jeżeli nie posiadają Państwo własnej treści zaproszenia, prosimy o kontakt mailowy na adres [zasłonięte]@o2.pl - prześlemy nasz bogaty zestaw przykładowych tekstów zaproszeń na różne okoliczności.
Specjalnie dla Państwa aby ułatwić proces zamawiania przygotowaliśmy kilka gotowych projektów wnętrza. Przy zamówieniu wystarczy przesłać Państwa dane, które mamy wpisać do zaproszenia w zależności od wzoru, takie jak imiona i nazwiska Pary Młodej, data i miejsce uroczystości, przyjęcia weselnego, data potwierdzenia przybycia, telefony itp. Miejsca te na życzenie możemy także wykropkować lub usunąć dowolne fragmenty tekstu.
Możemy także wykonać gratis (przy zakupie powyżej 30 sztuk) dla Państwa indywidualny projekt w oparciu o nasze inne szablony - wtedy należy przesłać do nas kompletny tekst, łącznie z Państwa danymi oraz sentencjami, wierszykami itp.
W ramach zamówienia wykonujemy jeden projekt, każdy następny jest już płatny zgodnie z cennikiem na górze aukcji.
Jeżeli życzą sobie Państwo abyśmy nadrukowali imiona Pary Młodej lub datę uroczystości na zewnętrznej stronie należy zaznaczyć to w odpowiednim miejscu w formularzu.
Na Państwa życzenie możemy także gratis (przy zakupie powyżej 30 szt.) spersonalizować na zaproszeniu listę gości. Listę gości można dostarczyć do nas mailem w formie załącznika, powinna być ona w formie dopasowanej do treści zaproszenia (czyli jeżeli jest taka potrzeba należy ją odpowiednio odmienić).
UWAGA - przyjmujemy tylko pliki w formacie doc, rtf lub txt - inne jedynie po konsultacji z nami.
Zgodnie z wymogami polskiego prawa z tyłu zaproszenia umieszczamy oznaczenie producenta.
Przykładowe wzory wnętrza:
Wzór 1:
Wzór 2:
Wzór 3:
Wzór 4:
Wzór 5
Wzór 6
Przebieg zamówienia:
Aby złożyć zamówienie należy wysłać na nasz adres e-mail [zasłonięte]@o2.pl wypełniony formularz który można ściągnąć klikając tutaj:
Prosimy o przesyłanie poprawnych i sprawdzonych danych ponieważ wykonanie poprawek wynikających nie z naszej winy w projekcie po jego przesłaniu do akceptacji to koszt 10 zł.
Po odebraniu przez nas formularza oraz zaksięgowaniu na naszym koncie wpłaty w ciągu maksymalnie 4 pełnych dni roboczych prześlemy na Państwa adres e-mail podany w formularzu gotowy projekt do akceptacji przed drukiem.
Po otrzymaniu akceptacji rozpoczynamy realizację, nie ma już wtedy żadnych możliwości zmian.
Aktualny czas realizacji to od 4-5 dni roboczych w trybie Express do maksymalnie 14 dni roboczych w trybie normalnym.
Gwarantujemy odpowiednie zabezpieczenie produktu do wysyłki. Wysyłki nadajemy Pocztą Polską lub kurierem np. DPD. Jako bezpieczniejszą formę wysyłki polecamy wysyłkę kurierską. Przesyłki te dochodzą zazwyczaj na drugi dzień roboczy od nadania. W każdej chwili można sprawdzić, gdzie znajduje się paczka i jaki jest jej status. Za przesyłki zagubione lub zniszczone przez pocztę nie odpowiadamy. W przypadku ewentualnego zniszczenia przesyłki kurierskiej prosimy o spisanie protokołu zniszczeń w obecności kuriera.
Serwis próbkowy:
Jeżeli chcą Państwo otrzymać próbkę naszego produktu należy wylicytować 1 szt. oraz doliczyć do płatności koszt wysyłki listem poleconym 6,5 zł. W próbce wysyłamy losowy wzór oraz losowy projekt wnętrza, można wybrać jedynie kolor papieru oraz kolor wstążeczki.
Tutaj można ściągnąć formularz do zamawiania próbek, który wypełniony należy przesłać na nasz adres email.
Na wszelkie ewentualne pytania odpowiemy z przyjemnością poprzez e-mail lub telefonicznie w godz. 9-16 w dni robocze od poniedziałku do piątku. Zapraszamy!
|
|