1.Przesyłki wysyłamy na adres z allegro jeżeli chcesz na inny adres zaznacz go w formularzu (Zapłać teraz lub przy odbiorze ) i taki link jest w kazdym e-mailu po zakupie tam też zaznaczamy paczkę pobraniową jeżeli taka ma być. 2. Towar wysyłamy tylko od poniedziałku do środy i tylko kurierem. 3.Każda roślina przed wysłaniem jest odpowiednio podlewana a czas wysyłki to jest następny dzień po jej wysłaniu. 4.Koszt wysyłki podany jest w rubryce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ. 5.Na poszczególnych aukcjach podane są poszczególne kwoty wysyłek -zależą one od wielkości doniczek, ciężaru i wysokości roślin. Zawsze bierzemy pod uwagę najwyższą cenę wysyłek-jeżeli nie jesteś pewien kwoty wysyłki za twoje rośliny napisz do nas a na pewno odpowiemy. Reklamacaja Zdarza się tak że dojdzie do pomyłki w pakowaniu i przyjdzie sadzonka nie taka jak miała być lub jej braknie w paczce lub się uszkodzi pod czas transportu.Nie wszyscy o tym wiedzą ale jest coś takiego jak reklamacja której oczywiście udzielamy na odpowiednich zasadach które podajemy poniżej i podajemy również numery telefonu ds. reklamacji. 505[zasłonięte]730 781[zasłonięte]323 Reklamacje przyjmujemy w dzień odbioru przesyłki . Jeżeli kurier dowozi przesyłkę i widać na pierwszy rzut oka że jest uszkodzona -trzeba spisać protokół zniszczenia. Jeżeli dostali państwo sadzonkę inną niż była zamawiana lub się uszkodziła na e-maila należy wysłać zdjęcie tej sadzonki bądź sadzonki uszkodzonej i podpisać się nickiem z allegro.