|
|
|
Kupując na naszych aukcjach, możesz zaoszczędzić koszty wysyłki!Jak to zrobić? Wystarczy że zakupisz minimum dwa przedmioty w opcji i zapłacisz za towar poprzez Płacę z Allegro, lub zwykłym przelewem na konto - TOWAR WYŚLEMY DO CIEBIE DARMO!
* darmowa wysyłka towaru nie obejmuje zegarków zakupionych podczas licytacji na aukcjach (BCM - od 1 PLN)
**darmowa wysyłka towaru nie obejmuje przy wysyłce towaru za pobraniem.
|
|
|
|
|
Zegarek:
|
FLR
|
|
|
Tarcza:
|
Wskazówki
|
|
|
Kolor paska: |
Biały (patrz foto.)
|
|
|
Koperta: |
Stop metali; szer. 50 mm, dł. 50 mm, gr.10 mm |
|
|
Mechanizm: |
Kwarcowy / zasilany baterią 1.55V
|
|
|
Szkiełko: |
Mineralne, odporne na zarysowania |
|
|
Pasek:
|
obwód 180- 230mm, szer. 20 mm |
|
|
Wodoszczelność:
|
Nie |
|
|
Stoper:
|
Nie |
|
|
Datownik:
|
Nie
|
|
|
Czas życia baterii: |
około 2 lat |
|
|
Gwarancja:
|
12 miesięcy |
Zegarek posiada niezawodny mechanizm kwarcowy Miyota Citizen wykonany z podzespołów metalowych, dzięki czemu odporny jest na wstrząsy.
Dokładność wskazań wynosi +/- 1-2 sek. na miesiąc. |
|
|
|
|
|
Płatności można dokonać na 3 sposoby:
- Płacę z Allegro, (preferowana),
- Wpłatę na konto bankowe,
- Płatność przy odbiorze,
Po dokonaniu zakupu poprzez kliknięcie opcji „Kup teraz” otrzymają Państwo wiadomość e-mail potwierdzającą zakup wybranego towaru. Podane są w niej wszystkie niezbędne informacje konieczne do sfinalizowania transakcji. Wiadomość tą należy potwierdzić wysyłając do nas e-mail zwrotny tylko i wyłącznie w przypadku gdy wybraną formą płatności jest - :3. Płatność przy odbiorze" oraz informacją o ewentualnej zmianie adresu dostawy (tylko w przypadku gdy różni się on od danych użytkownika Allegro).
Jeśli wybiorą państwo:
- Płacę z Allegro,- Po zakupie przedmiotu otrzymasz od Allegro powiadomienie. Znajdziesz w nim link Zapłać teraz , prowadzący do formularza definiowania wpłaty. Możesz też zapłacić z zakładki: Moje zakupy > Aukcje i Kup Teraz: Kupione - przy aukcji najedź myszką na Opcje i skorzystaj z linku Płacę. W formularzu wybierz aukcje do zapłaty, wpisz koszt dostawy i wybierz metodę płatności. Pamiętaj, że warunkiem korzystania z kart płatniczych jest pełna aktywacja konta w Allegro lub posiadanie przynajmniej 25 punktów w systemie komentarzy (jeżeli pełna aktywacja Konta Allegro nie była wymagana w momencie rejestracji w Allegro). PayU S.A. potwierdzi Twoją wpłatę, wysyłając e-mail do Ciebie, po czym przesyłka zostaje automatycznie nadana w przeciągu 2 dni roboczych (*z wyjątkiem weekendu oraz dni ustawowo wolnych od pracy). O wysyłce towaru poinformujemy Państwa osobnym mailem.
- Wpłatę na konto bankowe – należy dokonać płatności w banku (zaksięgowanie po jednym dniu roboczym), przelewem internetowym (zaksięgowanie po jednym dniu roboczym) lub na poczcie (zaksięgowanie po trzech dniach roboczych) na nasz rachunek bankowy którego nr otrzymacie Państwo po skorzystaniu z opcji "kup teraz". Kwota przelewu powinna obejmować wartość zalicytowanego przedmiotu plus koszty przesyłki (podane na stronie aukcji). W tytule przelewu należy podać wyłącznie nick Allegro. Po zaksięgowaniu należności na koncie przesyłka zostaje automatycznie nadana w przeciągu 2 dni roboczych (*z wyjątkiem weekendu oraz dni ustawowo wolnych od pracy).
O wysyłce towaru poinformujemy Państwa osobnym mailem. PAMIĘTAJ! aby dokładnie wpisać swój NICK z Allegro (proszę zwrócić szczególną uwagę na wpłaty dokonywane na Poczcie Polskiej), ponieważ może to spowodować opóźnienie w realizacji zamówienia (Kowalski_32 to nie to samo co Kowalski 32). Podawanie innych informacji niż NICK (np. numer aukcji) również może spowodować opóźnienie w realizacji transakcji, ponieważ wpłaty są rozpoznawane automatycznie.
- Płatność przy odbiorze – Jeżeli chcesz, aby zakupiony przez Ciebie przedmiot, został wysłany "za pobraniem", zaznacz to w Formularzu Opcji Dostawy, lub też napisz do nas maila wyraźnie zaznaczając preferowaną formę wysyłki oraz płatności za przedmiot, wówczas za towar zapłacisz przy odbiorze! W przypadku wyboru tej formy płatności towar zostaje nadany do Państwa zazwyczaj w przeciągu 2 dni roboczych od otrzymania informacji o wyborze formy płatności (*z wyjątkiem weekendu oraz dni ustawowo wolnych od pracy). O wysyłce towaru poinformujemy Państwa osobnym mailem.
**Ta forma wysyłki możliwa jest tylko i wyłącznie na terenie naszego Kraju i jest on realizowany za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Preferowaną formą płatności jest PACĘ Z ALLEGRO!
Zgodnie z Regulaminem Allegro prosimy o dokonanie wpłaty w ciągu 7 dni od daty zakupu.
|
|
|
|
|
|
- Paczki wysyłamy tylko i wyłącznie za pośrednictwem Poczty Polskiej,
- Wszystkie paczki są rejestrowane, na wypadek zaginięcia.
Zamówiony przedmiot wysyłamy w ciągu 2 dni roboczych (*z wyj�tkiem weekendu oraz dni ustawowo wolnych od pracy) od zaksięgowania wpłaty na koncie lub otrzymania informacji dotyczącej wysyłki "za pobraniem - Płatność przy odbiorze" po czym paczka trafia do Klienta (wg. zapewnień Poczty Polskiej) w przeciągu 2-5 dni roboczych od momentu nadania ( w zależności od rodzaju wysyłki).
W przypadku wysyłek zagranicznych na terenie Unii Europejskiej przesyłka trafia do Klienta (wg. zapewnień Poczty Polskiej) w przeciągu 7-14 dni roboczych od momentu nadania (w zależności od kraju adresata, oraz rodzaju wysyłki).
W wyjątkowych przypadkach wysyłka może opóźnić się do 14 dni roboczych. Klient informowany jest na bieżąco o wysyłce towaru, przewidywanym opóźnieniu wysyłki oraz jego przyczynach. Przysługuje mu prawo do anulowania transakcji bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. Naszym priorytetem jest, by takie sytuacje się nie zdarzały stąd dokładamy wszelkich starań by nadawać paczki w standardowym takcie.
Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od dokonania wpłaty, należy się z nami skontaktować, podając w pierwszej kolejności nazwę użytkownika z Allegro, datę i miejsce dokonania wpłaty, dokładną kwotę, dokładnie tytuł wpłaty oraz dane nadawcy.
Kupując na naszych aukcjach, możesz zaoszczędzić koszty wysyłki! Jak to zrobić? Wystarczy że zakupisz minimum dwa przedmioty w opcji i zapłacisz za towar poprzez Płacę z Allegro, lub zwykłym przelewem na konto - TOWAR WYŚLEMY DO CIEBIE DARMO! * darmowa wysyłka towaru nie obejmuje zegarków zakupionych podczas licytacji na aukcjach (BCM - od 1 PLN) **darmowa wysyłka towaru nie obejmuje przy wysyłce towaru za pobraniem.
|
|
|
|
|
|
Założenia ogólne.
- Kupując u nas masz GWARANCJE 100% SATYSFAKCJI Z TRANSAKCJI.
- Wszystkie oferowane przez nas produkty są oryginalne i opisane w sposób możliwie rzetelny.
- Zdjęcia przedstawione w aukcji przedstawiają sprzedawany produkt , chyba że opis aukcji stanowi inaczej.
- Wszelkie zastrzeżenia odnośnie funkcjonalności, kwestii estetycznych oraz treści aukcji prosimy nadsyłać na e-mail: [zasłonięte]@qualitygoods.eu . Dążąc do jak najwyższego standardu i profesjonalizacji naszego serwisu pragniemy zwrócić się do Państwa z prośbą o czynne uczestnictwo w rozwoju – jesteśmy przekonani, że nasza współpraca zaowocuje optymalnymi rozwiązaniami.
- treść aukcji jak i zdjęcia w niej zawarte są naszą własnością. Zgodnie z Dz. U. 94 nr 24 poz. 83 sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170, kopiowanie, przetwarzanie i rozpowszechnianie tych materiałów w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.
Założenia odnośnie składanych ofert kupna.
- Dokładne warunki, forma i czas realizacji wysyłki zostały określone w sekcji „Transport i płatność” (nagłówek aukcji) oraz w powyższej sekcji „Płatności i wysyłka” – cena wysyłki zawiera koszt wysyłki wraz z kosztem dodatkowego zabezpieczenia towaru.
- Aby mieć pewność, że transakcja będzie miała sprawny i bezproblemowy charakter prosimy przeczytać zamieszczone w niniejszej aukcji instrukcje oraz regulamin. Partycypacja w aukcji wiąże się z akceptacją warunków regulaminu.
- Po zakupie otrzymają Państwo wiadomość w formie e-maila , którą należy potwierdzić określając formę płatności (tylko i wyłącznie w przypadku wysyłki "za pobraniem - Płatność przy odbiorze) oraz (opcjonalnie) zmianę adresu wysyłki. Jeśli adres wysyłki jest taki sam jak dane użytkownika Allegro prosimy nie podawać go ponownie. Zaznaczamy, iż e-mail jest najlepszym sposobem potwierdzania zakupu.
- Transakcja jest automatycznie anulowana w przypadku braku kontaktu z Klientem w przeciągu 10 dni od zalicytowania produktu – fakt ten jest poprzedzony zapytaniem mailowym lub telefonicznym.
- Po zakończonej transakcji komentarz jako pierwszy wystawia Klient – po jego otrzymaniu i weryfikacji komentarz zwrotny wystawiany jest automatycznie.
- Z uwagi na próby wyłudzeń, wszelką korespondencje prosimy kierować koniecznie z adresu który posiadają Państwo w danych Allegro. Korespondencja z innych adresów BĘDZIE IGNOROWANA, bądź może znacząco wydłużyć czas realizacji zamówienia.
- W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości prosimy o kontakt z nami – z przyjemnością pomożemy, doradzimy, znajdziemy optymalne rozwiązanie.
|
|
|
|
|
|
- Na każdy sprzedawany produkt udzielana jest gwarancja ustalona przez producenta. W każdym przypadku producent jest stroną rozpatrującą reklamację i od niego uzależniony jest czas jej rozpatrzenia. Okres gwarancji podany jest w opisie przedmiotu.
- Producent nie dostarcza w okresie reklamacji produktów zastępczych oraz nie zwraca kosztów przesyłek lub montażu.
- Jeśli Klient stwierdzi, że otrzymał produkt o innym numerze katalogowym niż zamawiany, czyli nastąpiła pomyłka w momencie wysyłki z magazynu l – prosimy o pilny kontakt oraz odesłanie produktu do nas. Sposób oraz formę wysyłki należy ustalić z naszym konsultantem, tylko wtedy jesteśmy w stanie pokryć koszty wysyłki produktu do nas. Gdy otrzymamy towar od Klienta, niezwłocznie wysyłany jest do niego prawidłowy towar. W przypadku jego braku na stanie magazynowym Klient może zażądać zwrotu pieniędzy. Nie odbieramy paczek za pobraniem!
- Każdy zwracany do nas produkt powinien zawierać formularz zwrotu/reklamacji - który otrzymacie Państwo po uprzednim zgłoszeniu usterki . Brak tego dokumentu, oznacza złamanie zasad reklamacji/zwrotów i uniemożliwia zgłoszenie reklamacji lub zwrot produktu.
- Każdy Klient ma prawo do zwrotu towaru, bez podania przyczyny w terminie do 10 dni roboczych od daty sprzedaży. Każdy zwracany produkt musi charakteryzować się takim samym stanem jak podczas wysyłki, a więc nie nosić śladów użytkowania oraz posiadać opakowanie fabryczne (jeżeli takowe zostało dołączone). W takim przypadku zwracamy wartość produktu bez kosztów wysyłki.
- Kolor przedmiotów które Państwo widzą na zdjęciach zależy od indywidualnych ustawień monitora.
- Informujemy, że fakt, iż przedmiot przestał się podobać, źle Państwo przeczytali - nie jest podstawą reklamacji.
- Przed odesłaniem towaru prosimy o kontakt w celu uzgodnienia szczegółów reklamacji: [zasłonięte]@pantiktak.pl
Towar wysyłany bez poprzedniego powiadomienia, lub za pobraniem – NIE będzie odbierany.
W razie dalszych pytań nasi konsultanci z przyjemnością udzielą Państwu odpowiedzi. Prosimy o kontakt drogą e-mail lub telefonicznie.
|
|
|
|
|
|
UWAGA! Kontaktując się z nami koniecznie podaj swój NICK z Allegro, oraz używaj opcji "odpowiedz".
Zanim prześlecie Państwo swoje zapytanie prosimy o zapoznanie się z treścią na naszej stronie "o mnie", gdzie umieściliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. W przypadku pytań odnośnie interesującego Państwa przedmiotu wystawionego na Allegro, prosimy o podanie tytułu aukcji(zawsze widoczny w treści aukcji) lub numeru aukcji (numer obok tytułu aukcji).
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach od 10 do 16..
Na e-maile wysłane podczas weekendu odpowiedź może zostać udzielona dopiero w poniedziałek - w miarę możliwości staramy się jednak odpowiadać na bieżąco! Z góry dziękujemy za Państwa wyrozumiałość.
Zastosowanie się do w/w znacznie zmniejszy ilość korespondencji oraz znacznie przyspieszy czas obsługi Państwa zakupu.
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi produktami i życzymy udanych zakupów!
|
|
|
|
|