Absolutna nowość!!!
Jeden interfejs diagnostyczny do wielu programów!!!! Multi-MAX
Możesz go mieć za 400zł z przesyłką
TERAZ JEDEN INTERFEJS OBSŁUŻY WIELE PROGRAMÓW DIAGNOSTYCZNYCH !!!!
Multi-MAX to kilka interfejsów w jednej obudowie.
Jak wiadomo do diagnostyki różnych marek potrzebnych jest kilka interfejsów lub jedno urządzenie kompaktowe ale bardzo drogie. Wychodząc naprzeciw tym utrudnieniom opracowaliśmy jedno tanie urządzenie Multi-MAX które obsługuje wiele marek i działa z różnymi darmowymi i komercyjnymi programami diagnostycznymi. W jednej obudowie umieściliśmy takie interfejsy jak:
ELM-327 VAG-KKL USB VAG-COM FIAT KEY SCAN MULTI-SCAN lite OPEL-SCAN OPEL-TECH2 RENAULT DDT BMW CARSOFT VOLVO-SCAN EUROSCAN STN1110 OBD-SCAN
Multi-MAX ma wbudowany przełącznik dzięki któremu bez przełączania kabli diagnostycznych możemy komunikować się z różnymi sterownikami (silnik, abs, poduszki powietrzne, immobilizer, licznik, radio, centralny zamek, atoalarm itp.) w samochodach w których diagnostyka odbywa się na różnych pinach w gnieździe diagnostycznym.
Obsługuje również najnowsze samochody wyposażone w cyfrową szynę diagnostyczną CAN.
W zestawie adaptery do fiata, VW, oraz OBD (większość aut)
Obsługuje następujące piny w gnieździe OBD:
-
CAN Fiat
-
Linia PWM+ lub VPW J1850 BUS+
-
AirBag Fiat, Opel
-
GND masa akumulatora
-
GND masa sygnałowa
-
Linia CAN+
-
Linia K (ISO 9141-2, ISO14230-4, )
-
Nie podłączony
-
CAN Fiat
-
Linia PWM (SAE J1850)
-
Nie podłączony
-
Linia D
-
Nie podłączony
-
Linia CAN (ISO 11519)
-
Linia L (ISO 9141-2, ISO14230-4)
-
+12V (napięcie akumulatora)
Dzięki kompaktowej budowie i zastosowaniu kilku przetworników możemy obsługiwać większość dostępnych protokołów transmisji, występujących w różnych markach i różnych rocznikach zarówno tych starszych jak i nowszych. Interfejs podłączany jest do komputera przy pomocy szybkiego portu USB ( przetwornik FTDI). Współpracuje ze wszystkimi systemami operacyjnymi również windows 7, 64 bit.
Interfejs obsługuje różne protokoły, między innymi:
-
-
ISO 9141-2 (OPEL, VAG, RENAULT, PEUGEOT, CITROEN INNE)
-
ISO 14230-4 (Keyword Protocol 2000)
-
ISO 14230-4 (KWP fast init.)
-
KWP2000 fast init (OPEL, RENAULT, PEUGEOT)
-
SAE J1850 VPW (GM,TOYOTA, MAZDA)
-
SAE J1850 PWM (Ford)
-
ISO 15765-4 (CAN) 11BIT 500kbd
-
SO 15765-4 (CAN) 29BIT 500kbd
-
SO 15765-4 (CAN) 11BIT 250kbd
-
SO 15765-4 (CAN) 29BIT 250kbd
-
ISO 11898 (raw CAN)
-
SAE J1939 obd
-
SAE J1850
-
I INNE
Interfejs jest profesjonalnym urządzeniem do diagnostyki elektroniki całego auta. Dzięki interfejsowi USB po podłączeniu do Twojego PC będziesz mógł diagnozować auto w zakresie całej elektroniki:
-
Elektronika silnika
-
Automatyczna skrzynia biegów
-
Pompa diesla elektronika
-
Systemy hamowania ABS
-
Poduszki powietrzne Airbag i SRS
-
Klimatyzacja
-
Deska rozdzielcza
-
Wspomaganie elektryczne kierownicy
-
Immobilizer
-
Centralny zamek, alarm fabryczny
-
Moduł komfortu
-
Radio, systemy nawigacji, telewizja
-
Elektryczne szyby
-
Nawigacja satelitarna
-
Szyberdach elektronika
-
Systemy dodatkowego ogrzewania (typu webasto lub inne)
-
System pomocy przy parkowaniu
-
Regulacja zasięgu świateł (ksenony)
-
Itp.
Dzięki swojej budowie interfejs Multi-MAX współpracuje z różnymi programami, poniżej lista.
- Współpracuje z oprogramowaniem diagnostycznym:
-
Multi-Scan lite PL (multi-scan.pl)
-
Scan-Master PL
-
Multiecuscan PL
-
Fiatecuscan PL
-
VAG-com 409.1 PL
-
Polski VAG 2.5 PL
-
VAG 4.9
-
VW tool PL
-
GM tool
-
Opel-TECH 2 PL
-
AB-com PL
-
DDT 2000 PL
-
Scantool PL
-
Engine Check
-
GM Mode 22 Scan Tool by Terry
-
OBD Gauge for PalmOS and Pocket PC by Dana Peters
-
OBD Logger by Jonathan Senkerik
-
OBD-II ScanMaster by Wladimir Gurskij
-
obd2crazy.com
-
OBD2 Scantool by Ivan Andrzejewski
-
OBDII for ELM322 by David Huffman
-
pyOBD by Donour Sizemore for MacOSX and Linux
-
RDDTC by Pete Calinski
-
Real Scan by Brent Harris
-
ScanTest for Pocket PC by Ivan Ganev aka a-ser
-
w OBD by WDT
-
easy OBD
-
DigiMoto
-
PCMSCAN (umożliwia m.in. pomiar mocy i czasow)
-
i wiele innych!!!
|