1.
Sklep internetowy Fitness-Heaven prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Właścicielem sklepu jest firma FITNESS HEAVEN,zarejestrowana w Łodzi
2.
Wszystkie produkty oferowane w sklepie są świeże, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
3.
Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto(zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
4.
Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.
5.
Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu.
6.
Możliwe są następujące formy płatności:
Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.
Przelewem.Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
7.
Czas realizacji zamówienia to do 7 dni roboczych. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.
W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czasrealizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czasprzygotowania i podpisania umowy ratalnej.
Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce znaszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłekprzez Pocztę Polską i firmy kurierskie.
8.
W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz zprotokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na koszt sklepu za pomocą firmy kurierskiej.
9.
Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych odmomentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej,termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie za uzasadnione.
10.
W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiążesię z dostawą nowego, wszystkie koszty dostawy ponosi sklep.
11.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.
12.
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.