Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe zasady marketingu i PR. Jak... [nowa]

28-02-2012, 19:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 54.30 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2029946225
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 15:13:54
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Nowe zasady marketingu i PR. Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów i

David Meerman Scott

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60156
  • liczba stron: 284
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości

    Przedmowa
    Wprowadzenie
    Nowe zasady
    Blog w formie książki
    Innowacyjni marketerzy
    Część pierwsza. Jak internet zmienił zasady marketingu i PR
    1. Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie internetu
    Reklama: sposób na zmarnowanie środków
    Jednokierunkowy interruption marketing to wczorajsza metoda
    Stare zasady marketingu
    Public relations: kiedyś skierowane wyłącznie do mediów
    Public relations a dziennikarze
    Media wciąż się liczą
    Komunikaty prasowe a dziennikarska czarna dziura
    Stare zasady PR
    Nauka zapominania o starych zasadach
    2. Nowe zasady marketingu i PR
    Długi ogon marketingu
    Proszę, powiedz mi coś nowego
    Tradycyjny sposób przekazywania wiadomości
    Rady od prezesa
    Długi ogon PR-u
    Nowe zasady marketingu i PR
    Punkt zbieżności marketingu i PR w internecie
    3. Bezpośrednie docieranie do nabywcy
    Niech świat pozna twoje umiejętności
    Opracuj takie wiadomości, jakie nabywcy chcą usłyszeć
    Osobowości nabywcze: podstawy
    Myśl jak wydawca
    Mów bezpośrednio o swojej organizacji
    Znaj swoje cele i niech treść dyktuje działania
    Treść a przywództwo ideowe
    Część druga. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy
    4. Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu
    Blogi, blogowanie i blogerzy
    Znaczenie blogów w świecie internetu
    Trzy sposoby wykorzystania blogów do celów marketingu i PR
    Monitoruj blogi - od tego zależy reputacja twojej organizacji
    Zamieszczaj komentarze na blogach, aby zakomunikować swój przekaz
    Czy pozwalasz pracownikom wysyłać e-maile? Może więc pozwól im blogować?
    Przekraczanie granic - blogowanie w McDonald's
    Siła blogów
    Zacznij już dziś
    5. Nowe zasady komunikatów prasowych
    Komunikaty prasowe w dobie internetu
    Nowe zasady komunikatów informacyjnych
    Jeżeli cię znajdą, przyjdą
    Angażowanie nabywcy w proces sprzedaży
    Docieraj bezpośrednio do nabywcy
    6. Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu
    Marketing znowu staje się dziedziną muzyków
    Podcasting - więcej niż tylko muzyka
    7. Fora internetowe, strony typu wiki i docelowi odbiorcy
    Twoi najlepsi nabywcy udzielają się na forach - ty też powinieneś
    Twoja przestrzeń na forach
    Strony typu wiki, listy mailingowe i docelowi odbiorcy
    Stwórz własną stronę wiki
    8. Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci
    Eksplozja miętowo świeżego marketingu
    Monitorowanie inwazji wirusów w blogosferze
    Wirusowe szaleństwo - zabawa i zysk
    Grillowana kanapka Matki Boskiej z serem i toaleta Jerry'ego Garcii
    Jeżeli twoja wiadomość to "bomba", niech zaraża
    9. Bogata w treść strona internetowa
    Poparcie polityczne w sieci
    Treść - sekret dobrej strony internetowej
    Spójna organizacja treści
    Wspaniała strona internetowa - raczej sztuka niż nauka
    Część trzecia. Plan działania - wykorzystywanie potęgi nowych zasad
    10. Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR
    Jakie są cele twojej organizacji?
    Osobowości nabywcze a twoja organizacja
    Profil osobowości nabywczej
    Znaczenie osobowości nabywczych w marketingu internetowym
    Słowami nabywcy
    W co twoi nabywcy mają uwierzyć?
    Opracowywanie treści, która przekona nabywcę
    Promocja małego dinozaura
    Trzymaj się planu
    11. Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem
    Opracowanie treści przywództwa ideowego
    Formy treści przywództwa ideowego
    Jak stworzyć przemyślaną treść
    Angażowanie liderów ideowych spoza twojej organizacji
    Ile zarabia twój nabywca?
    12. Jak pisać dla nabywców
    Analiza bełkotu
    Kiepskie pisanie - jak to się stało?
    Skuteczne pisanie dla celów marketingu i PR
    Siła reakcji czytelników (na twój blog)
    13. Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy
    Segmentowanie nabywców
    Elementy strony zorientowanej na nabywcę
    Korzystanie z formatu RSS w celu dotarcia do nisz docelowych
    Treść musi być bezpośrednio związana z cyklem sprzedaży
    Przyjazny kuksaniec
    Zakończ transakcję i kontynuuj rozmowę
    Model marketingu oparty na otwartym oprogramowaniu
    14. Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy
    Opracowanie strategii komunikatów informacyjnych
    Publikacja komunikatów przez serwis dystrybucyjny
    Docieranie do jeszcze większej liczby nabywców przez kanały RSS
    Symultaniczna publikacja komunikatów informacyjnych na stronie internetowej
    Znaczenie odsyłaczy w komunikatach informacyjnych
    Skup się na słowach kluczowych i frazach, których używa nabywca
    Używaj tagów stosownych mediów społecznych
    Jeżeli coś zasługuje na uwagę mediów, poinformuj o tym również swoich klientów!
    15. Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów
    Twój internetowy pokój medialny jako (darmowy) sposób optymalizacji wyszukiwań
    Najlepsze praktyki dla internetowych pokojów medialnych
    Internetowy pokój medialny - kontakt z dziennikarzami, klientami, blogerami i pracownikami
    Naprawdę prosty marketing: znaczenie kanałów RSS dla twojego internetowego pokoju medialnego
    16. Nowe zasady komunikacji z mediami
    Spam - nieukierunkowane, szeroko rozpowszechniane informacje
    Nowe zasady relacji z mediami
    Blogi a relacje z mediami
    Jak przedstawić się mediom
    17. Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą
    O czym powinieneś pisać na blogu?
    Etyka blogowania oraz wytyczne dla blogujących pracowników
    Podstawy blogowania - co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz
    Wylansuj swój blog
    Budowanie bazy odbiorców dla nowego bloga
    Odpowiednie tagi przyciągają nabywcę
    Blogowanie poza Ameryką Północną
    Na co czekasz?
    18. Podcasting i wideo - jak najprościej
    Podstawy podcastingu
    Moje audio, twój podcast
    Wideo a nabywcy
    Nożem w konkurencję i nagrać to!
    19. Serwisy społecznościowe a marketing
    Znajdź mój profil na MySpace
    Masz stronę na Squidoo?
    Optymalizacja stron na serwisach społecznościowych
    Second Life: marketing w świecie wirtualnym
    20. Search Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych
    Optymalizacja wyszukiwania
    Długi ogon wyszukiwania
    Wyróżniaj się
    Internetowe strony docelowe kierują działaniami
    Marketing wyszukiwarek w wielofragmentowym biznesie
    Do dzieła!
    Korzyści dla każdej organizacji
    Twój ruch
    Podziękowania
    O autorze
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.