Opis książki: W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości
Przedmowa Wprowadzenie Nowe zasady Blog w formie książki Innowacyjni marketerzy Część pierwsza. Jak internet zmienił zasady marketingu i PR 1. Stare zasady marketingu i PR są nieskuteczne w dobie internetu Reklama: sposób na zmarnowanie środków Jednokierunkowy interruption marketing to wczorajsza metoda Stare zasady marketingu Public relations: kiedyś skierowane wyłącznie do mediów Public relations a dziennikarze Media wciąż się liczą Komunikaty prasowe a dziennikarska czarna dziura Stare zasady PR Nauka zapominania o starych zasadach 2. Nowe zasady marketingu i PR Długi ogon marketingu Proszę, powiedz mi coś nowego Tradycyjny sposób przekazywania wiadomości Rady od prezesa Długi ogon PR-u Nowe zasady marketingu i PR Punkt zbieżności marketingu i PR w internecie 3. Bezpośrednie docieranie do nabywcy Niech świat pozna twoje umiejętności Opracuj takie wiadomości, jakie nabywcy chcą usłyszeć Osobowości nabywcze: podstawy Myśl jak wydawca Mów bezpośrednio o swojej organizacji Znaj swoje cele i niech treść dyktuje działania Treść a przywództwo ideowe Część druga. Komunikacja internetowa - sposób na bezpośrednie dotarcie do nabywcy 4. Blogi - pozyskaj miliony propagatorów dla swojego przekazu Blogi, blogowanie i blogerzy Znaczenie blogów w świecie internetu Trzy sposoby wykorzystania blogów do celów marketingu i PR Monitoruj blogi - od tego zależy reputacja twojej organizacji Zamieszczaj komentarze na blogach, aby zakomunikować swój przekaz Czy pozwalasz pracownikom wysyłać e-maile? Może więc pozwól im blogować? Przekraczanie granic - blogowanie w McDonald's Siła blogów Zacznij już dziś 5. Nowe zasady komunikatów prasowych Komunikaty prasowe w dobie internetu Nowe zasady komunikatów informacyjnych Jeżeli cię znajdą, przyjdą Angażowanie nabywcy w proces sprzedaży Docieraj bezpośrednio do nabywcy 6. Przekazywanie treści audio za pomocą podcastingu Marketing znowu staje się dziedziną muzyków Podcasting - więcej niż tylko muzyka 7. Fora internetowe, strony typu wiki i docelowi odbiorcy Twoi najlepsi nabywcy udzielają się na forach - ty też powinieneś Twoja przestrzeń na forach Strony typu wiki, listy mailingowe i docelowi odbiorcy Stwórz własną stronę wiki 8. Marketing wirusowy - gorączka rozprzestrzenia się w sieci Eksplozja miętowo świeżego marketingu Monitorowanie inwazji wirusów w blogosferze Wirusowe szaleństwo - zabawa i zysk Grillowana kanapka Matki Boskiej z serem i toaleta Jerry'ego Garcii Jeżeli twoja wiadomość to "bomba", niech zaraża 9. Bogata w treść strona internetowa Poparcie polityczne w sieci Treść - sekret dobrej strony internetowej Spójna organizacja treści Wspaniała strona internetowa - raczej sztuka niż nauka Część trzecia. Plan działania - wykorzystywanie potęgi nowych zasad 10. Jesteś tym, co publikujesz - budowanie planu marketingowego i PR Jakie są cele twojej organizacji? Osobowości nabywcze a twoja organizacja Profil osobowości nabywczej Znaczenie osobowości nabywczych w marketingu internetowym Słowami nabywcy W co twoi nabywcy mają uwierzyć? Opracowywanie treści, która przekona nabywcę Promocja małego dinozaura Trzymaj się planu 11. Internetowe przywództwo ideowe czyni twoją organizację wiarygodnym źródłem Opracowanie treści przywództwa ideowego Formy treści przywództwa ideowego Jak stworzyć przemyślaną treść Angażowanie liderów ideowych spoza twojej organizacji Ile zarabia twój nabywca? 12. Jak pisać dla nabywców Analiza bełkotu Kiepskie pisanie - jak to się stało? Skuteczne pisanie dla celów marketingu i PR Siła reakcji czytelników (na twój blog) 13. Jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy Segmentowanie nabywców Elementy strony zorientowanej na nabywcę Korzystanie z formatu RSS w celu dotarcia do nisz docelowych Treść musi być bezpośrednio związana z cyklem sprzedaży Przyjazny kuksaniec Zakończ transakcję i kontynuuj rozmowę Model marketingu oparty na otwartym oprogramowaniu 14. Jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy Opracowanie strategii komunikatów informacyjnych Publikacja komunikatów przez serwis dystrybucyjny Docieranie do jeszcze większej liczby nabywców przez kanały RSS Symultaniczna publikacja komunikatów informacyjnych na stronie internetowej Znaczenie odsyłaczy w komunikatach informacyjnych Skup się na słowach kluczowych i frazach, których używa nabywca Używaj tagów stosownych mediów społecznych Jeżeli coś zasługuje na uwagę mediów, poinformuj o tym również swoich klientów! 15. Internetowy pokój medialny - drzwi otwierające drogę nie tylko do mediów Twój internetowy pokój medialny jako (darmowy) sposób optymalizacji wyszukiwań Najlepsze praktyki dla internetowych pokojów medialnych Internetowy pokój medialny - kontakt z dziennikarzami, klientami, blogerami i pracownikami Naprawdę prosty marketing: znaczenie kanałów RSS dla twojego internetowego pokoju medialnego 16. Nowe zasady komunikacji z mediami Spam - nieukierunkowane, szeroko rozpowszechniane informacje Nowe zasady relacji z mediami Blogi a relacje z mediami Jak przedstawić się mediom 17. Blogowanie jako sposób komunikacji z nabywcą O czym powinieneś pisać na blogu? Etyka blogowania oraz wytyczne dla blogujących pracowników Podstawy blogowania - co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz Wylansuj swój blog Budowanie bazy odbiorców dla nowego bloga Odpowiednie tagi przyciągają nabywcę Blogowanie poza Ameryką Północną Na co czekasz? 18. Podcasting i wideo - jak najprościej Podstawy podcastingu Moje audio, twój podcast Wideo a nabywcy Nożem w konkurencję i nagrać to! 19. Serwisy społecznościowe a marketing Znajdź mój profil na MySpace Masz stronę na Squidoo? Optymalizacja stron na serwisach społecznościowych Second Life: marketing w świecie wirtualnym 20. Search Engine Marketing - marketing wyszukiwarek internetowych Optymalizacja wyszukiwania Długi ogon wyszukiwania Wyróżniaj się Internetowe strony docelowe kierują działaniami Marketing wyszukiwarek w wielofragmentowym biznesie Do dzieła! Korzyści dla każdej organizacji Twój ruch Podziękowania O autorze Indeks
|