Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe zasady marketingu i PR David Meerman Scott

28-01-2012, 7:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik magdakasprzak
numer aukcji: 2058743570
Miejscowość Otwock
Wyświetleń: 7   
Koniec: 25-01-2012 13:02:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Scott David Meerman


Nowe zasady marketingu i PR. Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy

David Meerman Scott

Świetna książka, która w klarowny sposób pokazuje ludziom biznesu jak zarabiać pieniądze i jak promować firmę i produkty z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikacyjnych. Masowy zasięg Internetu sprawia, ze niewielkim nakładem finansowym dotrzeć można do dużych
grup odbiorców (…).

sierpień 2009, Magazyn Literacki KSIĄŻKI