Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWE ZASADY MARKETINGU I PR D.SCOTT Wolters Kluwer

24-01-2012, 5:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 48.90 zł     
Użytkownik nemezir
numer aukcji: 2004285701
Miejscowość Rybnik
Wyświetleń: 8   
Koniec: 16-01-2012 19:17:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




NOWE ZASADY MARKETINGU I PR
Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów kontaktowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy

Należy do serii:
DLA LIDERÓW BIZNESU

Autor/autorzy:
David Meerman Scott

Wydawca:

Wolters Kluwer Polska

Oprawa: Twarda
Format: 17.0x24.5cm
Ilość stron: 284
Rok wydania: 2010

*****************
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.
To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości

*****************
Książki nowe !
Do każdej następnej zakupionej książki w zamówieniu doliczymy tylko 1,50 zł koszt wysyłki.

NOWE ZASADY MARKETINGU I PR D.SCOTT Wolters Kluwer