Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe zasady marketingu i PR

12-07-2012, 18:56
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 63 zł     
Użytkownik ksiegarniainter
numer aukcji: 2396013476
Miejscowość MAŁE GACNO
Wyświetleń: 13   
Koniec: 03-07-2012 21:20:51

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowe zasady marketingu i PR. Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy

opis

W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.

Dzięki lekturze tej książki można poznać nowe zasady komunikacji i dowiedzieć się m.in.:

  • jak stworzyć stronę internetową, która zwróci uwagę naszych potencjalnych odbiorców,
  • jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy,
  • jak wykorzystać blog, podcasting czy wideo w relacjach z klientem,
  • jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy,
  • jak tworzyć skuteczny plan marketingowy i PR.
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.

Adresaci:

To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.