Podstawa wiązania jest anatomiczna i wzmacniana polimerem z regulowaną piętka Posiada podkładkę amortyzującą pod całą powierzchnią podstawy: LDS oraz pod palcami i piętą. Główna część wiązania jest odpowiedzialna za przenoszenie sił na krawędzie deski i tłumienie drgań. Posiada pedał gazu (jest to element, który ma wpływ na dociśnięcie deski w skręcie i szybszą jej reakcję).
Paski wiązań: górny jest asymetryczny i jest wykonany z neoprenu: Neo-Woven, a dolny: ExtraFit odpowiedzialny jest za prawidłowe utrzymanie buta w wiązaniu i szybkość reakcji deski. Posiadają aluminiowe pompki: Axis.
Łyżka wiązania jest nylonowa (jest to cześć wiązania, która jest odpowiedzialna m.in. za skręt backside).
Technologia wiązania ECT
Jest to najnowsza technologia i zarazem najnowsze osiągnięcie naszych inżynierów, z którego jesteśmy bardzo dumni. Polega ona na połączeniu polimerów i aluminium. Dzięki temu udało się uzyskać wiązania, które są bardzo lekkie, podatne na reakcji, a przy tym wszystkim bardzo mocne. Ponad to system ten pozwala pozbyć się wszelkich wibracji wywoływanych podczas jazdy i sprawia, że deska jest bardzo podatna na wszystkie impulsy skrętne.
ACT Chassis (podstawa wiązania) Nidecker stworzył nowe wiązanie ACT, które umożliwiają perfekcyjne dopasowanie się do buta każdego ridera. Wiązanie to wykonane jest praktycznie w całości z dwóch polimerów: nylonu i termoplastycznego elastomeru.
- Podstawa: anatomiczna, wzmacniana polimerem z regulowaną piętka
- Podkładka amortyzująca pod całą powierzchnię podstawy - część główna wiązania, odpowiedzialna za przenoszenie sił na krawędzie deski i tłumienie drgań
- pedał gazu - element mający wpływ na dociśnięcie deski w skręcie i szybszą jej reakcję
- Piętka - alominium
- Pasek górny:- anatomiczny 3D Comfort Strap
- Pasek dolny:- Spandex Convertible Cap Strap
odpowiedzialne za prawidłowe trzymanie buta w wiązaniu i szybkość reakcji deski
- Klamry - aluminiowe Axis
- Łyżka:- nylonowa ; doskonała proporcja reaktywności do jej wagi
- Projekt - Julien Poriau
|