Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe trendy w reklamie

02-06-2012, 17:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 2284023444
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 14   
Koniec: 17-05-2012 12:51:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3
 
 
 
   

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel.  501 [zasłonięte] 370

Księgarnia stacjonarna: 
519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl
 
   

Książki wysyłamy listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

pon-pt 10-19; sob 10-16.

tel. 519 [zasłonięte] 288

Przy odbiorze osobistym proszę o kontakt z księgarnią w godzinach pracy księgarni.

 

 
    

Wpłata na konto

Pobranie


 

 
   

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.

 
Nowe trendy w reklamie
Między nauką a praktyką
Redakcja: Wierzchoń Michał, Orzechowski Jarosław

Wydawnictwo: Academica
wydanie 2010 r.
ISBN:[zasłonięte]978-83281-88-3
Ilość stron: 262
Oprawa: Miękka

Opis książki Nowe trendy w reklamie:
Nowe trendy w reklamie to ciekawa, dobrze zaplanowana, napisana żywym i barwnym językiem, a nade wszystko: treściwa książka. Czytelnik zapoznaje się z tekstami pokazującymi nowe metody badań, nowe trendy w budowaniu marki, zmiany w rozumieniu posługiwania się teoriami naukowymi w praktyce tworzenia i testowania reklam.
Pozycja zainteresuje zarówno teoretyków (psychologów, specjalistów z zakresu marketingu i zarządzania, a nawet antropologów kulturowych), którzy prowadzą badania nad spostrzeganiem przez ludzi reklamy, jak i praktyków koncentrujących się raczej na kwestii skuteczności przekazu reklamowego.
Praca „Nowe trendy w reklamie” obala co najmniej kilka mitów na temat istoty reklamy, badań nad reklamą i jej miejsca we współczesnym świecie.

Mit pierwszy – teoretycy badań nad reklamą i praktycy rynku reklamowego nie mają sobie nic sensownego do powiedzenia. „Nie ma nic bardziej praktycznego niż dobra teoria”, jak mawiało wielu wybitnych filozofów nauki i książka jest dobrym przykładem potwierdzającym tę sentencję. (...) Rynek, na którym trzeba obecnie działać, nie jest bynajmniej rynkiem łatwym. Dlatego jednym z najbardziej sensownych rozwiązań poszukiwania przewagi konkurencyjnej jest rozsądne wdrażanie odkryć naukowych w praktyce.

Mit drugi – teoretycy reklamy tylko teoretyzują, a praktycy wygłaszają same banały. Także i ten mit w książce skutecznie udaje sięobalić . W zamieszczonych tekstach (powiedzmy umownie – teoretycznych) znajdujemy mnóstwo wskazówek praktycznych. – np. rozdział autorstwa Dariusza Dolińskiego, który odpowiada na pytanie o przyczynynieskuteczności dobrych reklam lub rozdział Adama Sagana, który oferuje gotowe niemal rozwiązania metodologiczne. Natomiast teksty z drugiej części (praktycznej) są nierzadko ciekawymi i intrygującymi esejami, których nie powstydziłoby się niejedno opracowanie teoretyczne, np. tekst Łukasza Mikody o metamorfozach przekazu reklamowego.

Mit trzeci – neuromarketing jest kamieniem filozoficznym rynku reklamowego. W książce pojawiają się dwa teksty bezpośrednio dotyczące neuromarketingu. Po pierwsze, są one następnym potwierdzeniem udanego mariażu teorii i praktyki. Po drugie, ukazują nie tylkozalety, ale także i wady czy niebezpieczeństwa stosowania metod neuroobrazownaia w testowaniu reklam.

Mit czwarty – o reklamach powiedziano już wszystko. O reklamie rzeczywiście powiedziano już bardzo dużo. Ale czy wszystko? Czy rzeczywiście osiągnęliśmy już fukuyamowski „koniec historii”? Z pewnością nie. W książce jest przynajmniej kilka fragmentów zaprzeczających zacytowanemu mitowi.
( Z recenzji wydawniczej)
dr hab. Tomasz Zaleśkiewicz, prof. SWPS
Centrum Badań nad Zachowaniami Ekonomicznymi
 

okładka