Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe spojrzenie na marketing

21-10-2014, 10:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 9 zł     
Użytkownik atena106
numer aukcji: 4689860724
Miejscowość Augustów
Wyświetleń: 1   
Koniec: 21-10-2014 10:20:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2001
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowe spojrzenie na marketing

wymiary: 135x210 mm

oprawa: Miękka

liczba stron: 299

wydawnictwo: Studio Emka, Wydawnictwo Sp. z o.o.

Autor "Nowego spojrzenia na marketing" przeprowadza analizę tzw. kryzysu marketingu wieku średniego oraz pokazuje, w jaki sposób niezdecydowanie managementu przetarło szlak źle zaplanowanym inwestycjom opartym na mitach o jakości, satysfakcji klienta, innowacjach.

Poprzez badanie na nowo narzędzi marketingu, które mogą zostać wykorzystane do pomiaru tego, co powinno się wiedzieć o kliencie, poprzez analizę doświadczeń takich firm jak Microsoft i Hawlett - Packard jeśli idzie o obsługę klienta, Robert Shaw uczy, jak należy stworzyć zintegrowany, oparty na odpowiedniej wiedzy system, służący do skutecznego zaspokajania potrzeb klienta.

Celem jego książki jest odseparowanie prawd od półprawd i nieprawd oraz poszperanie trochę głębiej po to, by odkryć fakty, które naprawdę mają znaczenie przy poruszaniu kwestii klienta i konkurencji; zdaniem autora nieco więcej zrozumienia dla technik marketingowych i mniej szumu wokół zarządzania mogłoby wytyczyć prostą drogę do komercyjnego sukcesu.

Okładka lekko przetarta