Sava intensa UHP - nowy bieżnik klasy High Performance. NOWOŚĆ 2009!
Sava, jeden z wiodących w Europie Środkowej producentów opon, przedstawia Sava intensa uhp - nową oponę letnią typu high-performance o zwiększonym przebiegu, lepszych osiągach i krótszej drodze hamowania na mokrej nawierzchni. Nowa Sava intensa uhp to właściwy wybór dla kierowców świadomie patrzących na cenę i jakość, którzy szukają trwałych, ekonomicznych i niezawodnych opon typu high-performance. Niezależne testy potwierdzają doskonałą charakterystykę nowej opony Sava intensa uhp.
Niezrównany przebieg
Kluczową zaletą nowej Sava intensa uhp jest jej doskonałe zachowanie podczas jazdy i hamowania na mokrej nawierzchni przy jednocześnie długim przebiegu. Jest to możliwe dzięki nowej konstrukcji opony, poprawionej rzeźbie bieżnika oraz najnowocześniejszej mieszance silikonowej. Podczas konstrukcji opony jednym z najważniejszych wyzwań jest osiągnięcie doskonałych wyników w obu dziedzinach: osiągów i przebiegu, ponieważ oba kryteria wypływają na siebie.
Wyjątkowe hamowanie i jazda na mokrej nawierzchni - badanie TUV SUD Automotive: droga hamowania na mokrym asfalcie (80-20 km/h)
W niezależnych pomiarach jazdy i hamowania na mokrej nawierzchni, Sava intensa uhp udowodniła swoją zdecydowaną przewagę nad głównymi konkurentkami z Azji i Europy. Badania TUV SUD, przeprowadzone we Francji, na samochodzie VW Golf wyposażonym w opony 195/65 R15 pokazują, że Sava intensa uhp w kluczowych obszarach zachowuje się znacznie lepiej, niż jej główne konkurentki.
TUV SUD Automotive porównał nową oponę Sava intensa uhp z pięcioma oponami konkurencji z tego samego segmentu. W przypadku Sava intensa uhp, droga hamowania awaryjnego przy prędkości 80 km/h była o 8,3 m krótsza na mokrym asfalcie, niż w przypadku najlepszej opony konkurencji. W testach jazdy i hamowania na nawierzchni betonowej, Sava intensa uhp wyraźnie pokonała wszystkie pięć konkurentek z Europy i Azji.
Wyjątkowa charakterystyka jazdy i hamowania na mokrej nawierzchni jest efektem dużej liczby domykających się bloków bieżnika. Lamelki na barkach opony oraz obszarach pośrednich zostały ulepszone, aby zapewnić większą sztywność, przekładającą się na zwiększenie bezpieczeństwa pokonywania zakrętów i w rezultacie lepsze prowadzenie.
Dłuższy przebieg i bardziej równomierne zużycie
- Nowa konstrukcja bloków bieżnika oraz innowacyjna mieszanka silikonowo -polimerowa przyczyniają się do wydłużenia potencjalnego przebiegu opony.
- Bardziej płaski i szerszy profil nowej opony oznacza jej lepszy kontakt z nawierzchnią.
To przekłada się na bardziej równomierny rozkład ciśnienia, co z kolei oznacza bardziej równomierne zużycie bieżnika. Innowacyjny silikonowy składnik bieżnika oraz niska waga opony wpływają na zmniejszenie oporu toczenia, dzięki czemu znacząco obniża się zużycie paliwa.
|