Sava intensa HP - nowy bieżnik klasy High
Performance. NOWOŚĆ 2009!
Sava, jeden z wiodących w Europie Środkowej
producentów opon, przedstawia Sava intensa hp - nową oponę letnią
typu high-performance o zwiększonym przebiegu, lepszych osiągach i
krótszej drodze hamowania na mokrej nawierzchni. Nowa Sava intensa
hp to właściwy wybór dla kierowców świadomie patrzących na cenę i
jakość, którzy szukają trwałych, ekonomicznych i niezawodnych opon
typu high-performance. Niezależne testy potwierdzają doskonałą
charakterystykę nowej opony Sava intensa hp.
Niezrównany przebieg
Kluczową zaletą nowej Sava intensa hp jest jej
doskonałe zachowanie podczas jazdy i hamowania na mokrej nawierzchni
przy jednocześnie długim przebiegu. Jest to możliwe dzięki nowej
konstrukcji opony, poprawionej rzeźbie bieżnika oraz
najnowocześniejszej mieszance silikonowej. Podczas konstrukcji opony
jednym z najważniejszych wyzwań jest osiągnięcie doskonałych wyników
w obu dziedzinach: osiągów i przebiegu, ponieważ oba kryteria
wypływają na siebie.
Wyjątkowe hamowanie i jazda na mokrej nawierzchni
- badanie TUV SUD Automotive: droga hamowania na mokrym asfalcie
(80-20 km/h)
W niezależnych pomiarach jazdy i hamowania na
mokrej nawierzchni, Sava intensa hp udowodniła swoją zdecydowaną
przewagę nad głównymi konkurentkami z Azji i Europy. Badania TUV
SUD, przeprowadzone we Francji, na samochodzie VW Golf wyposażonym w
opony 195/65 R15 pokazują, że Sava intensa hp w kluczowych obszarach
zachowuje się znacznie lepiej, niż jej główne konkurentki.
TUV SUD Automotive porównał nową oponę Sava
intensa hp z pięcioma oponami konkurencji z tego samego segmentu. W
przypadku Sava intensa hp, droga hamowania awaryjnego przy prędkości
80 km/h była o 8,3 m krótsza na mokrym asfalcie, niż w przypadku
najlepszej opony konkurencji. W testach jazdy i hamowania na
nawierzchni betonowej, Sava intensa hp wyraźnie pokonała wszystkie
pięć konkurentek z Europy i Azji.
Wyjątkowa charakterystyka jazdy i hamowania na
mokrej nawierzchni jest efektem dużej liczby domykających się bloków
bieżnika. Lamelki na barkach opony oraz obszarach pośrednich zostały
ulepszone, aby zapewnić większą sztywność, przekładającą się na
zwiększenie bezpieczeństwa pokonywania zakrętów i w rezultacie
lepsze prowadzenie.
Dłuższy przebieg i bardziej równomierne zużycie
- Nowa konstrukcja bloków bieżnika oraz
innowacyjna mieszanka silikonowo -polimerowa przyczyniają się do
wydłużenia potencjalnego przebiegu opony.
- Bardziej płaski i szerszy profil nowej opony
oznacza jej lepszy kontakt z nawierzchnią.
To przekłada się na bardziej równomierny rozkład
ciśnienia, co z kolei oznacza bardziej równomierne zużycie bieżnika.
Innowacyjny silikonowy składnik bieżnika oraz niska waga opony
wpływają na zmniejszenie oporu toczenia, dzięki czemu znacząco
obniża się zużycie paliwa.
|