Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe Opony Zimowe NOKIAN WRA3 205/55R16 Gdansk

20-01-2012, 11:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 367.50 zł     
Użytkownik Albert082006
numer aukcji: 2036695376
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 32   
Koniec: 18-01-2012 10:47:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
Producent: Pozostałe
Profil opony: 55
Szerokość opony: 205
Prędkość: H do 210 km/h
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Opony Albert

Wysyłka
Przelewem na konto:
1,2,3,4szt. - 25zł
Za pobraniem :
3,4szt. - 35zł
1,2szt. - 25zł
Szczegółowe informacje na temat płatności, wysyłki itp. - wysyłamy emailem zaraz po wygranej licytacji

Wszystkie opony wysyłamy firmą kurierską



Czas realizacji: 1-3 dni roboczych
Płatności

Za pobraniem lub przelewem na konto:


21 1160 2202 [zasłonięte] 0[zasłonięte]000[zasłonięte] 6795
Nasza oferta
(kliknij rozmiar aby zobaczyć)
Opony

- zimowe

13” 14”
15” 16”
17” 18”
19” 20”

- letnie

13” 14”
15” 16”
17” 18”
19” 20”
21” 22”

Felgi aluminiowe

13” 14”
15” 16”
17” 18”
19” 20”
21” 22”

Śruby i nakrętki

Opony fabrycznie nowe

Producent: Nokian
Nazwa bieżnika: WR A3
Rozmiar: 205/55R16
Indeks nośności-prędkości: 91H 210km/h
Sezon: Zimowy
Gwarancja: 5 lat (od daty zakupu)
Rok produkcji: 2011


Opis producenta

Na spodzie wielowarstwowej struktury bieżnika zastosowano specjalną warstwę wzmacniającą nanobazy. Ta struktura, której zastosowanie jest możliwe dzięki nanotechnologii, wpływa na znaczną poprawę sterowności opony oraz kontroli podczas wykonywania skrętów, zmiany pasów oraz wymijania. Struktura nanobazy redukuje również poziom szkodliwego ciepła generowanego przez oponę, a w konsekwencji redukuje jej opory toczenia.

Mieszanka gumowa zastosowana do produkcji opony WR A3 jest oryginalnym połączeniem gumy, krzemionki oraz oleju canola, które zapewnia oponie optymalną przyczepność w zimowych warunkach i na mokrych nawierzchniach oraz sprawia, że bieżnik jest maksymalnie odporny na zużycie w szerokim zakresie temperatur. Dzięki wysokiej zawartości krzemionki opona ma niski opór toczenia, zużywa mniej paliwa, co idzie w parze z niższą emisją dwutlenku węgla.

Okrągłe wgłębienia na bokach żeber wzdłużnych opony Nokian WR A3, które przypominają wzór piłki golfowej, odpowiadają za jej chłodzenie poprzez minimalizowanie ciepła generowanego przez oponę. Sprawiają również, że opona jest bardziej bezpieczna oraz wytrzymała. To innowacyjne rozwiązanie, zwane "układem cichych rowków", zmniejsza także opór aerodynamiczny i zapewnia wyższe przebiegi dzięki niższemu zużyciu paliwa. Ponadto, skutecznie minimalizuje hałas na zewnątrz i wewnątrz pojazdu.

Specjalna strefa znajdująca się na ścianie bocznej opony odpowiada za wytłumienie hałasu oraz wibracji przenoszonych z nawierzchni drogi poprzez bieżnik. Powstrzymując przenoszenie fal dźwiękowych z opony uzyskano wyraźną poprawę komfortu akustycznego podczas jazdy.

System blokujących się lameli 3D zamyka bloki strefy barku zewnętrznego przy kontakcie z drogą. Ogranicza to niepotrzebny ruch lameli, co z kolei poprawia wytrzymałość opony na zużycie nawet w warunkach zimowych na drodze.

W produkcji opon Nokian WR A3 stosowane są wyłącznie oczyszczone, niskoaromatyczne oleje bez dodatku jakichkolwiek substancji toksycznych lub rakotwórczych. Opona jest dzięki temu przyjazna dla środowiska, posiada również znakomitą przyczepność na mokrej nawierzchni oraz doskonałe własności pod względem bezpieczeństwa.

Polerowane rowki główne usprawniają przesuwanie się błota pośniegowego oraz wody, podobnie jak konstrukcja barku wewnętrznego.

Coś praktycznego

Opona posiada Wskaźnik Zużycia Bieżnika (DSI), który dodatkowo został wzbogacony o unikalny symbol płatka śniegu, który stanowi Wskaźnik Bezpieczeństwa Zimą. Ten element, zlokalizowany na blokach bieżnika, wskazuje aktualną wysokość rzeźby bieżnika w mm - w miarę zużycia opony poszczególne numery ulegają wytarciu, a symbol płatka śniegu pozostaje widoczny dopóki głębokość rowków nie osiągnie granicznej wartości 4 mm.

Dodatkowo, w polu informacyjnym zamieszczonym na boku opony, można zaznaczyć zalecane ciśnienie powietrza w oponie oraz właściwe umiejscowienie opony w samochodzie przydatne podczas przechowywania opon.




Istnieje możliwość montażu zakupionych opon na miejscu.

Nowe Opony Zimowe NOKIAN WRA3 205/55R16 Gdansk