Opona nowej generacji do samochodów miejskich typu monospace, sedan, miniwan.
Opona, która pozwoli Wam zaoszczędzić pieniądze! Opona przyjazna środowisku!
Zawsze większe bezpieczeństwo:
- Na mokrej nawierzchni, droga hamowania jest aż o 3 m krótsza od jej poprzedniczki.
- Dzięki czwartej generacji opon Michelin zapewniających małe zużycie paliwa, zaoszczędzisz na paliwie kilkadziesiąt euro w porównaniu ze średnią rynku.
- Trwałość pod względem przejechanych ponad normę kilometrów
Dzięki MICHELIN Energy Saver, skorzystasz z już znanej dużej trwałości opon Michelin. Im więcej trwałych opon, to o tyle mniej opon do recyklingu!
Zawsze mniejsze zużycie paliwa i większe bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni dzięki 100% krzemionkowej mieszance nowej generacji.
Od 1992 roku, Michelin lansuje swoją pierwszą generację opon zapewniających niskie zużycie paliwa, zwaną "opony zielone", dzięki częściowemu zastąpieniu sadzy krzemionką.
Nowa generacja krzemionki stosowanej w MICHELIN Energy Saver zastąpiła niemal całkowicie sadzę w wiązaniach molekularnych.
Większe bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni utrzymane kilometr po kilometrze dzięki Durable Security Compound (DSC). Durable Security Compound, nowy komponent gumy bieżnika nie zawiera olejów wysoko aromatycznych (zgodnie z dyrektywą europejską stosowalną w styczniu 2010). Poprawia hamowanie na mokrej nawierzchni nie tylko w nowej oponie, ale także w oponie będącej w eksploatacji.
Aby zapewnić skuteczność hamowania, Durable Security Compound stabilizuje właściwości gumy bieżnika przez cały czas użytkowania opony (Brevet Michelin).
Trwałość pod względem przejechanych ponad normę kilometrów dzięki Wyłącznemu procesowi transformacji Michelin.
Wyłączny proces Michelin pozwala na jednoczesne połączenie wszystkich komponentów bieżnika, doskonałe zachowanie jednorodności mieszanki i interakcji molekularnych różnych składników.
Parametry gumy bieżnika zależą bardzo od jakości połączeń cząsteczkowych 14 składników, które ją tworzą (elastomery, siarka, antyutleniacz, krzemionka...)
Skutki zastosowania 100% Krzemionki i DSC są zredukowane w porównaniu z procesem innym niż Michelin.