NOWE NARTY HEAD i.Supershape Magnum + WIĄZANIA
Szybkie i łatwe w obsłudze, w pełni wyposażone maszyny wyścigowe. Dobre również na miękki śnieg, ale nie dla "miękkich" narciarzy. Wykonane w konstrukcji Worldcup Sandwich i wyposażone w technologię KERS.
Prędkość: Bardzo szybko
Grupa docelowa: Doskonali narciarze
Teren: Przygotowana trasa
Styl jazdy: Doskonała technika
Długość: 163 – 3 szt. / 170 – 2 szt.
Promień skrętu: 13.5 dla 170
Taliowanie: 121/71/107 dla 170
Technologia:
EXTRA DOŁADOWANIE Technologia KERS działa jak turbosprężarka. Dostarcza dodatkowej mocy i przyspieszenia poprzez usztywnienie tylnej części narty podczas wyjścia ze skrętu. Efekt: doładowanie katapultujące narciarza w następny skręt. Dokładnie tak samo kierowcy Formuły 1 wciskają przycisk uzyskując w ten sposób dodatkową prędkość. Technologia HEAD KERS jest elektronicznym, w pełni zintegrowanym i automatycznym systemem. JAK TO DZIAŁA? Narty doświadczają maksymalnego wygięcia na końcu skrętu. W tym momencie aktywny microchip uwalnia energię do włókien w tylnej części narty. Tył narty natychmiast sztywnieje zwiększając odbicie, które potęguje przyspieszenie w końcowej fazie wyjścia ze skrętu. ZAPLECZE TECHNICZNE Technologia HEAD KERS jest ewolucją idei stojącej za technologią HEAD Intelligence. W przeciwieństwie do Intelligence, KERS nie wpływa na sztywność poprzeczną narty, ale dodatkowo wzmacnia jej elastyczność wzdłużną. Ponadto technologia KERS oparta jest na zupełnie nowym chipie zdolnym do kumulowania energii oraz przechowywania jej aż do właściwego momentu. Włókna piezoelektryczne przekształcają energie kinetyczną w energię elektryczną, która jest magazynowana w zatopionym w narcie chipie. Energia elektryczna jest natychmiastowo uwalniana do odpowiednich części narty wskazywanych przez specjalne czujniki. Uwolnienie energii w odpowiednim czasie jest automatycznie kontrolowane i skoordynowane. W zależności od sztywności poszczególnych modeli nart, czujniki są wcześniej programowane: im bardziej agresywna ma być narta, tym sztywniejsza stanie się jej tylna część.
KONTAKT: 603-[zasłonięte]-335