Nowe media i wyzwania współczesności
Jak opisać nowe media? Jakie pociągają za sobą skutki? Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna? Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej? Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy? Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji? Czym różni się życie w "cyfrowym świecie" od "życia analogowego"? Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie? Czy będziemy mieli "smartpieniądze" i "smartpartnerów" w "Smart Life"? (Ile "smartprzedmiotów" jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć?!) Co będzie po Facebooku? Jak długo jeszcze będziemy "ćwierkać" na Twitterze? Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych? I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli?Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.Marek Sokołowski
Dane:- ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]78081
- liczba stron: 370
- okładka: miękka
- wydawnictwo: Adam Marszałek
- wymiary: 160 x 225 mm
- Data wydania: 2[zasłonięte]013-11