Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowe media i komunikowanie wizualne ,...

28-02-2012, 14:21
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.50 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030040221
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 30-01-2012 12:59:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Nowe media i komunikowanie wizualne
red. Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski

Nowe media i komunikowanie wizualne
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8302-099-9
  • liczba stron: 254
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: KUL
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Spis treści:
    Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski
    Wprowadzenie
    Iwona Merklejn
    Teoria społeczeństwa informacyjnego Umesao Tadao i jejznaczenie dla dalszych badań
    Katarzyna Kopecka-Piech
    Nowe media z perspektywy konwergencji. Wzajemne determinacje struktury, treści i typów uczestnictwa
    Kazimierz Krzysztofek
    Internet uspołeczniony: Web 2.0 jako zmiana kulturowa
    Katarzyna Brzoza
    Internet narzędziem komunikowania masowego
    Krzysztof Stachura
    (Nowe)? widownie. Doświadczenia odbiorców mediów w kulturze konwergencji
    Piotr Gawrysiak
    Wolne idee kontra "Świat copyright"
    Magdalena Szpunar
    Granice wolności słowa w Internecie
    AndrzejRadomski, Radosław Bomba
    Web 2.0 a nauka. Internet, Web 2.0, Kultura 2.0, Nauka 2.0, Zbiorowa inteligencja
    Agnieszka Zwiefka-Chwałek
    Telewizja - reaktywacja. Jak ożywić dinozaura, czyli o strategiach przekazów telewizyjnych w dobie nowych mediow
    Stanisław Jędrzejewski
    Strategie rozwoju radia 2.0
    Piotr Para
    Zmiana społecznejroli dziennikarza w dobie mediów cyfrowych
    Joanna Bierówka
    Społeczności sieciowe propagujące anoreksję jako przykład zbiorowego eskapizmu
    Michalina Rutka
    Rola rytuałów w tworzeniu społeczności internetowej na przykładzie odtwarzanych przez użytkowników forum internetowego Miau.pl
    Janina Hajduk-Nijakowska
    e-foklor. Rola Internetu w powstawaniu nowych zjawisk folklorystycznych
    Andrzej Wojnach
    Animacja jako nowy kod kulturowy. Myślenie animacją
    Jacek Dąbała
    Dobra publicystyka a ryzyko błędu
    Julita Makaro
    Przeobrażenia w konstruowaniu wizerunku miasta na karcie pocztowej. Od nudnych pocztówek PRL do spektakularnych pocztówek współczesnych?
    Marek Hallada
    Fotografia jako element składowy multimediów oraz forma wizualnego komunikatu dydaktycznego wykorzystywanego w procesie kształcenia
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa