red. Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski
Dodatkowe informacje
ISBN:[zasłonięte]978-8302-099-9liczba stron: 254Okładka: miękkaWydawnictwo: KULWymiary: 176 x 250 mmRok wydania: 2010 Opis
Spis treści:
Piotr Francuz, Stanisław Jędrzejewski
Wprowadzenie
Iwona Merklejn
Teoria społeczeństwa informacyjnego Umesao Tadao i jejznaczenie dla dalszych badań
Katarzyna Kopecka-Piech
Nowe media z perspektywy konwergencji. Wzajemne determinacje struktury, treści i typów uczestnictwa
Kazimierz Krzysztofek
Internet uspołeczniony: Web 2.0 jako zmiana kulturowa
Katarzyna Brzoza
Internet narzędziem komunikowania masowego
Krzysztof Stachura
(Nowe)? widownie. Doświadczenia odbiorców mediów w kulturze konwergencji
Piotr Gawrysiak
Wolne idee kontra "Świat copyright"
Magdalena Szpunar
Granice wolności słowa w Internecie
AndrzejRadomski, Radosław Bomba
Web 2.0 a nauka. Internet, Web 2.0, Kultura 2.0, Nauka 2.0, Zbiorowa inteligencja
Agnieszka Zwiefka-Chwałek
Telewizja - reaktywacja. Jak ożywić dinozaura, czyli o strategiach przekazów telewizyjnych w dobie nowych mediow
Stanisław Jędrzejewski
Strategie rozwoju radia 2.0
Piotr Para
Zmiana społecznejroli dziennikarza w dobie mediów cyfrowych
Joanna Bierówka
Społeczności sieciowe propagujące anoreksję jako przykład zbiorowego eskapizmu
Michalina Rutka
Rola rytuałów w tworzeniu społeczności internetowej na przykładzie odtwarzanych przez użytkowników forum internetowego Miau.pl
Janina Hajduk-Nijakowska
e-foklor. Rola Internetu w powstawaniu nowych zjawisk folklorystycznych
Andrzej Wojnach
Animacja jako nowy kod kulturowy. Myślenie animacją
Jacek Dąbała
Dobra publicystyka a ryzyko błędu
Julita Makaro
Przeobrażenia w konstruowaniu wizerunku miasta na karcie pocztowej. Od nudnych pocztówek PRL do spektakularnych pocztówek współczesnych?
Marek Hallada
Fotografia jako element składowy multimediów oraz forma wizualnego komunikatu dydaktycznego wykorzystywanego w procesie kształcenia