Opis: Tom 21. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego."Pierwsza fala fascynacji Internetem i nowymi mediami sieciowymi już opadła. Weszliśmy w etap ich intensywnego stosowania w różnych dziedzinach praktyki społecznej. Zebrane w książce studia przypadków pokazują, jak multimedialna komunikacja sieciowa zmienia marketing, public relations, działanie telewizji komercyjnej, spontaniczne akcje protestacyjne, kampanie wyborcze, a także komunikację giełdową. Oprócz tego Autorzy poszukują odpowiedzi na pytanie: czy stare teorie, paradygmaty i metody badawcze sprostają wyzwaniom nowych form komunikacji multimedialnej, czy trzeba szukać nowych podejść teoretycznych? Unikając popadania w skrajności ("nic nowego", "tego jeszcze nie było"), szukają rozwiązań kompromisowych. Ich studia dowodzą, że połączenie uznanych perspektyw teoretycznych z nowymi narzędziami badawczymi, bo tym też są "nowe media", daje wartościowe rezultaty. Lektura książki to potwierdza."prof. dr hab. Maciej Mrozowski
|

|
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
UWAGA – Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz TYLKO RAZ |
|
- Redakcja: Gackowski Tomasz
- Podtytuł: Wyzwania i ograniczenia
- Języki: polski
- Seria cyklu: MEDIA POCZĄTKU XXI WIEKU
- Kod wydawcy: 29692
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 246
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.37
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]54547
- Miejscowość: Warszawa
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]54547
- Wysokość: 15
- PKWiU: 58.11.1
|