NORDICA model CRUISE SL Flex Index 60
But przeznaczony dla początkujących i średnio zaawansowanych narciarek.
Wyposażony w system NFS – stopy podczas jazdy są naturalnie odchylone na zewnątrz, co poprawia szybkość reakcji, trzymanie krawędzi i precyzję toru jazdy przy mniejszym wysiłku.
Konstrukcja techniczna: NORDICA CRUISE 60 SLFLEX INDEX 60Szerokość wkładki 104 mmBut wewnętrzny Thermo-formowalny - PFP COMFORT FIT HEAT READYSkorupa: POLIOLEFIN Bi-InjectedCholewka: POLIOLEFINKlamry: 2 X MICRO ALU MIX (aluminiowo-kompozytowe) + MAKROREGULACJA GÓRNEJ I DOLNEJ KLAMRY NA CHOLEWCETaśma ściągająca: 30 mmSYSTEM ZAKŁADANIA: KLAPY SOFT SHELL’oweREGULACJA POSTAWY: NFS (NATURAL FOOT STANCE) System został zaprojektowany tak, aby stopy podczas jazdy zawsze znajdowały się w naturalnej pozycji, lekko odchylone do zewnątrz. Takie ułożenie stopy umożliwia większą precyzje prowadzenia i bardziej agresywną, szybką jazdę przy mniejszym wysiłku fizycznym.Skorupa zbudowana jest w konstrukcji HP Slide IN - niektóre części buta zbudowane są z elastycznych, odpornych na zimno materiałów. Dzięki temu włożenie i wyjęcie nogi z buta jest łatwe nawet na dużym mrozie.Dostępne kolory: CZARNY
• REGULACJA POSTAWY: NFS (NATURAL FOOT STANCE)
• Skorupa zbudowana jest w konstrukcji HP Slide IN - niektóre części buta zbudowane są z elastycznych, odpornych na zimno materiałów. Dzięki temu włożenie i wyjęcie nogi z buta jest łatwe nawet na dużym mrozie.
Opis techniczny:
* Przeznaczenie:
dla początkujących i średniozaawansowanych narciarzy
* Skorupa buta:
Poliolefin (podwójny wtrysk)
* Cholewka buta:
Poliolefin
* Szerokość: 104 mm
* But wewnętrzny:
termoformowalny PFP (Comfort Heat Fit Ready)
* 4 klamry
* 2 górne klamry z mikroregulacją
* Makroregulacja 3-stopniowa na górnej klamrze
* 2 górne klamry – Servolock
* Rzep o szerokości 30 mm
* Regulacja postawy: NFS - Natural Foot Stand
* Gwarancja: 2 lata
Zastosowane Technologie:
NFS - Natural Foot Stand
NFS jest zaprojektowany tak, aby utrzymać stopy umieszczone w naturalnej pozycji, przesuwając stopę w kierunku zewnętrznej krawędzi i korzystając z pozycji pięty człowieka jako punktu centralnego. Pozycja ta zapewnia szybsze przejście ze skrętu w skręt, silniejszy docisk krawędzi dla lepszej trakcji w całym łuku oraz większe poczucie równowagi.