UltraGrip 8
Zima jest wyzwaniem dla większości kierowców: nagłe spadki temperatury i szybko zmieniające się warunki na drodze - ze śniegu na błoto pośniegowe, z wody na lód, z suchej nawierzchni na mokrą. Opony zimowe, odpowiednie umiejętności jazdy samochodem i prawidłowe postępowanie na drodze podczs nieprzewidywalnych warunków pogodowych poprawiają w znacznym stopniu bezpieczeństwo na drodze.
Now opona UltraGrip 8 jest pierwszą, kierunkową oponą, w której została użyta technologia 3D-BIS (system trójwymiarowego blokowania klocków bieżnika). Oferuje większą przyczepność, krótszą drogę hamowania oraz udoskonalone prowadzenie. W niektórych sytuacjach o 1 metr krótsza droga hamowania może stanowić istotną różnicę.
.
.
Technologia 3D-BIS - to lepsza przyczepność w warunkach zimowych, wyższy komfort jazdy. Dawniej zmieniające się warunki zimowe stanowiły źródło różnych problemów dla prokektantów opon. Na mokrych i suchych nawierzchniach stabilność w czasie jazdy zależy od sztwności bloków bieżnika. W oponach zimowych stosuje się krawędzie dla lepszej przyczepności na śniegu i lodzie. Krawędzie te dzielą każdy blok bieżnika na strefy, co powoduje, że każdy blok staje się sprężysry i zmniejsza stabilność na mokrych i suchych nawierzchniach.
Rewelacyjna technologia Goodyear 3D-BIS utrzymuje każdą strefę bloków razem i zapewnia sztywność bloków, co zwiększa stabilność kierowania na mokych i suchych nawierzchniach oraz przekłada się na bardziej komfortową i mniej męczącą podróż. Jednocześnie pozwala zwiększyć liczbę krawędzi, a w efekcie poprawić przyczepność na śniegu i lodzie.
Wewnątrz otwartej krawędzi znajdują się podniesione pęcherzyki gumy z precyzyjnie zaprojektowanymi dziurkami po każdej stronie krawędzi.
Po zetknięciu każdego klocka bieżnika z nawierzchnią drogową wypustki po obydwu stronach krawędzi dopasowują się mocno do odpowiedniej dziurki po drugiej stronie. Podzielone strefy są zespolone razem w obydwu płaszczyznach w celu utrzymania sztywności bloków.
Oznacza to o wiele więcej bloków - lub krawędzi tnących - co w efekcie przekłada się na lepszą przyczepność na śniegu i lodzie.
Testy przeprowadzoen przez TUV SUD Automotive, niemiecki instytut testów i certyfikacji, pokazują, że nowa opona Goodyear UltraGrip 8 osiągnęła bardzo dobre wyniki:
- 3% krótszą drogę hamowania na śniegu*
- 5% lepsza przyczepność i trakcja na śniegu*
- 16% lepsza odporność na zjawisko aquaplaningu na zakrętach*
*W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów, test przeprowadzony przez TUV SUD Automotive w grudniu 2010 r.;rozmiar opon 205/55R16 91H; samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (FIN), tor lodowy w Montpellier (FR), Mireval (RF); raport nr: 76[zasłonięte]609
.
WSTĄP DO KLUBU GOODYEAR
.
.
Do Klubu Goodyear mogą należeć osoby, które zakupiły komplet opon (cztery sztuki) marki Goodyear.