|
"O NOWĄ KONCEPCJĘ NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO" , F.NOWAK ; WSP, BYDGOSZCZ 1995; nakład : 300; stan : db : oznaczenia ołówkiem, długopisem i pisakiem na kilku kartkach ; przesyłka polecona : 9,80 zł.
SPIS TREŚCI :
Wstęp........................................................................................................................... 5
Franciszek Nowak: O szkołę na miarę naszych czasów (wprowadzenie)............ 8
Bronisława Kułka: Przez język ojczysty do zrozumienia i wyrażania świata........ 13
Maria Dudzik: Koncepcja nauczania języka polskiego - przedmiotu edukacji szkolnej........................................................................................... 17
Agnieszka Czupryńska, Ewa Korzeniowska: Propozycje merytoryczne i metodyczne do nowej koncepcji kształcenia w ramach przedmiotu "język polski".................................................. 29
Przemysław Perz: Perspektywy kształcenia literackiego w szkole średniej (rozpoznanie problemu).........43
Henryk Kurczab: Nauczanie integrujące języka polskiego..................................... 49
Andrzej Kudra: Koncepcja integralizmu funkcjonalnego w nauce o języku w szkole średniej........................................................................ 73
Anna Stempka-Lebioda: Lubię to, co znam i znam to, co lubię (integracyjne nauczanie języka polskiego w szkole podstawowej)........ 78
Wanda Walentynowicz: Eksperyment dydaktyczny naturalny w codziennej pracy z uczniem.............. 97
Mieczysław Łojek: Poezja Zbigniewa Herberta w edukacji uczniów.................... 121
Bożena Czepił: Wartość pracy nad samym sobą w moim życiu. Bogacenie słownictwa w kl. VI.................. 136
Adam Brożek: Człowiek "inny" a ja i moje otoczenie wobec niego....................... 141
Franciszek Nowak: O nową kategoryzację błędów językowych i nowy sposób ich poprawiania.................. 146
|
|
|