| KONTAKT | | E-mail: [zasłonięte]@libar.pl Gadu-Gadu: 12[zasłonięte]321 Tlen: libar_bk Skype: libar_bk | | | | PŁATNOŚCI | | 25 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 526540 08 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0170002 [zasłonięte] 079285 W Tytule wpłaty/przelewu koniecznie proszę podać swój login z allegro!!! | | | | PRZESYŁKA | | Przesyłka kurierska | | | | REGULAMIN | | 1. Ze względu na dużą sprzedaż kontakt TYLKO poprzez e-mail lub Gadu-Gadu. BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO!!! Jeśli Ci to nie odpowiada NIE LICYTUJ!!! 2. Proszę się zastanowić przed licytacją gdyż ofert nie odwołujemy. 3. Wysyłki realizowane są we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku 4. Uprzejmie prosimy o dokonywanie wpłat na nasze konto w przeciągu 7 dni roboczych. 5. Możliwość zwrotu towaru 6. Paczki wysyłamy firmą kurierską DPD (dawniej Masterlink) DHL lub UPS - możliwość śledzenie przesyłki 7. Stawiamy na jakość i szybkość dlatego oferujemy sprawdzony i solidny towar. 8. U nas mają Państwo gwarancję legalności i 100% pewność otrzymania towaru. Kupując na naszych aukcjach akceptują Państwo regulamin ze strony o mnie Na zakupiony towar wystawiamy PARAGON lub na życzenie klienta FAKTURĘ VAT (wszystkie ceny są cenami brutto) Towar wysyłamy od 24h do 48h od wpłaty lub od potwierdzenia formy płatności za pobraniem... | | | | | | PRODUKT NOWY ORYGINALNIE ZAPAKOWANY | Gra PC SIMON THE SORCERER 4 | | | | | Gra PC SIMON THE SORCERER 4 | W świecie magii zapanował chaos! Wnuczka czarodzieja Calypso, piękna Alix wzywa Simona na pomoc. Po przybyciu na miejsce wszystko wydaje się być w najlepszym porządku. Dlaczego jednak nawet obce osoby traktują Simona, jakby znały go od lat? Dlaczego Alix zaprzecza, że wzywała go na pomoc? I wreszcie, dlaczego brutalnie zrywa z nim znajomość? Przecież tak nie wita się kogoś, kto przybył z odsieczą! | Kolejna odsłona serii gier przygodowych z charakterystycznym Szymkiem w roli głównej. Nasz kochany Szymek, ostatnie parę lat spędził w realnym świecie, żyjąc sobie jak każdy prawdziwy, korzystający z życia, nastolatek. Jego stoicki spokój zostaje jednak zmącony, gdy pewnego razu za pośrednictwem wizji kontaktuje się z nim stara znajoma Alix. Nasz bohater dowiaduje się, iż świat magii narażony jest na potworne niebezpieczeństwo i że jego pomoc może okazać się wielce przydatna. Młodzieniec nie zastanawia się zbyt długo i reaktywuje swoją starą szafę, teleportując się do krainy magii. Po przedostaniu się do równoległego wymiaru Simon jest świadkiem całkiem osobliwych wydarzeń – Alix zrywa bliższą z nim znajomość (o istnieniu której nie miał nawet pojęcia), a część kompletnie nieznanych mu osób wita go, jak gdyby widzieli go nie pierwszy raz. Szybko staje się jasne, że młody czarodziej ma bardzo groźnego, nieobliczalnego konkurenta – sobowtóra, który w fabule Simon the Sorcerer 4 odgrywa istotną rolę. Kolejne wydarzenia dają nam jasno do zrozumienia, że przed nami długa, ciekawa przygoda i nieprędko przyjdzie nam opuścić magiczny świat. Wizerunek tytułowej postaci uległ pewnej metamorfozie – już nie obraża nagminnie wszystkich wokół, jest teraz bardziej sympatyczny i mniej złośliwy, dzięki czemu znacznie łatwiej go polubić i utożsamić się z nim. W grze nadal odnajdujemy całe kilogramy uszczypliwego i ironicznego humoru, nierzadko nawiązującego do poprzednich odsłon serii. Warto jednak odnotować, iż warstwa fabularna czwartej części Simon the Sorcerer jest w większości zupełnie zrozumiała także dla graczy nie mających wcześniej żadnej styczności z barwną postacią Szymka Czarodzieja. - Pod względem technicznym program przywodzi na myśl
najlepsze dwuwymiarowe gry przygodowe. - Piękne, dopracowane plansze w wysokiej rozdzielczości,
animowane, trójwymiarowe modele postaci i klimat, tak charakterystyczny dla klasycznych przygodówek point'n'click, gwarantują programowi zainteresowanie wiernej rzeszy fanów serii. - Całość dopełnia sprawdzony interfejs, przypominający kultowe
gry przygodowe Sierry z lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia. | Interfejs w najnowszej odsłonie przygód Simona jest najprostszy z możliwych. Używamy tylko myszki, której kursor na aktywnych obiektach zmienia się w: - oko (oglądamy dany przedmiot, klikając obojętnie którym przyciskiem myszy), - rękę (tu warto kliknąć najpierw PPM, by dowiedzieć się czegoś więcej przed zabraniem przedmiotu przy pomocy LPM), - usta - oznaczające możliwość rozmowy i drzwi, czyli kursor kierunkowy, który kliknięty dwukrotnie umożliwia błyskawiczną (no, prawie) zmianę lokacji. Ekwipunek pojawia się na pasku po najechaniu myszką na dół ekranu. Warto umiejscowione w nim przedmioty traktować PPM zaraz po tym, jak nam tam wpadną. Często bowiem udaje się odkryć na nich coś interesującego lub nawet zmienić ich postać, a w najgorszym wypadku - wysłuchać całkiem zabawnego komentarza bohatera. Przedmioty w ekwipunku łączymy, przeciągając jeden na drugi i klikając LPM. Podobnie używamy ich poza inwentarzem - wyjmując je przy pomocy LPM i najeżdżając nimi na dany obiekt. Dotyczy to również wręczania różnych rzeczy różnym osobom, choć... mamy tu pewne ułatwienie. Jeśli już posiadamy dany przedmiot, którym chcemy kogoś obdarować, wystarczy tylko zagaić rozmowę, a dana kwestia pojawi się w wśród linijek dialogowych. Wszystkie znajdźki trafiające do inwentarza, wyróżnione zostały w tekście kolorem czerwonym, a wszystkie lokacje, do których w danym momencie należy się udać (korzystając początkowo z kursorów kierunkowych, a później również z mapki) - kolorem niebieskim. Od pewnego momentu w grze występuje dwu aktywnych bohaterów: Simon i jego sobowtór. Przełączamy się pomiędzy nimi poprzez ikonkę umiejscowioną w prawym dolnym rogu ekranu. Mogą oni przekazywać sobie zdobyte przedmioty, przeciągając je z własnego ekwipunku na sylwetkę „bliźniaka”. Pamiętaj, że jeśli chcesz zrobić coś niezbyt legalnego, powinieneś posłużyć się prawdziwym Simonem, fałszywy pedantycznie przestrzega wszelkich przepisów i nie da się namówić się na żadną akcję niezgodną z prawem. Kolekcjonerom odzywek polecam badać okolicę również oczami sobowtóra, którego teksty są (wbrew pozorom) o wiele zabawniejsze niż te wypowiadane przez jego wyluzowane alter ego. Leniwi czy niecierpliwi mogą skorzystać z prowadzonego przez Simona dziennika (Esc). Bohater opisuje w nim stawiane przed nim kolejno zadania oraz podpowiada, w jaki sposób powinno się je wykonać. System wskazówek (ukrytych pod niebieskimi gwiazdkami) jest trzystopniowy, tak więc w momencie zaćmienia umysłowego niekoniecznie trzeba od razu odkrywać je wszystkie. | A zatem... do czarowania, rozrabiania, poszukiwania, kombinowania, brojenia i ratowania świata przystąp! | Wymagania sprzętowe: # Windows XP/Vista # DirectX 9.0c # Procesor 2 Ghz # 512 MB RAM # 3 GB wolnego miejsca na twardym dysku # Karta graficzna z 64 MB (GeForce 3, Ati Radeon 8500), kompatybilna z DirectX 9 Simon the Sorcerer nośnik: DVD Język: polski Kategorie: gry na PC > gry przygodowe | | | ZAPRASZAMY NA NASZE AUKCJE | | | | | Prawa autorskie do opisu aukcji, szablonu i użytych zdjęć są zastrzeżone zgodnie z ustawą o ochronie praw intelektualnych i praw pokrewnych. Kopiowanie i wykorzystywanie ich w całości lub w części bez zgody właściciela jest prawnie zabronione. Podstawa prawna: Dz. U. 94 nr 24 poz. 83, sprost.: Dz. U. 94 nr 43 poz. 170. | |