Rama Suburban 2012
Prawdziwy klasyk. Suburban to najczęściej wybierana rama przez riderów poważnie podchodzących do dirt jumpingu i slopestyle’u na całym świecie. Suburban oferowany jest w dwóch wersjach: Dirt i Park. Odmiana Park bazuje na oryginalnym Suburbanie 24, umożliwiając zarazem stosowanie kół 26” z większymi oponami, dzięki poprawionej konstrukcji widełek. Dzięki temu można zbudować niesamowicie zwrotny rower na kołach 26”, nie rezygnując z ulubionych opon.
Suburban, zarówno w wersji Dirt, jak i Park, jest kompatybilny wyłącznie ze sterami zintegrowanymi. Poprawione mosty usztywniające tylne widełki oferują więcej miejsca dla grubszych opon, a najwyższej jakości japońska stal Cr-Mo sprawia, że Suburban w każdej odmianie odznacza się ponadprzeciętną wytrzymałością. Smaku dodają zintegrowane z cieniowaniami wzmocnienia rur oraz odkręcane przelotki pancerzy. Suburban posiada długą historię w katalogu NS Bikes, zatem mamy pewność, że jest to rama absolutnie dopracowana i dopieszczona pod każdym względem. W tym roku oferowana w nowych kolorach.
Specyfikacja:
Materiał: wielostopniowo cieniowana stal Cr-Mo 4130
Zalecany skok widelca: Dirt: 80-140mm; Park: 60-120mm
Długość górnej rury: Park: 554mm
Długość dolnych widełek: Park: 374mm
Rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej) Park: 301mm / 11.8”
Główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45o, śr. 41.8mm), wysokość: 115mm
Suport: Euro BB 68mm
Maksymalna wielkość zębatki: ~32z
Rozstaw haków: 135mm x 10mm
Adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185mm
W pełni demontowany system mocowania przewodów hamulcowych
Maksymalny rozmiar opony: Park: 24”x2.4”
Średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowana obejma)
Waga: Park: ~2.46kg
Kolor: cchrom
Geometria z widelcem o długości 485mm (ok. 100mm skoku):
kąt główki: 69o
kąt rury podsiodłowej: 70o
wysokość suportu: Park: +10mm
rozstaw osi kół: 1013mm