Prawdziwy klasyk. Suburban to najczęściej wybierana rama przez riderów poważnie podchodzących do dirt jumpingu i slopestyle’u na całym świecie. Suburban oferowany jest w dwóch wersjach: Dirt i Park. Suburban, zarówno w wersji Dirt, jak i Park, jest kompatybilny wyłącznie ze sterami zintegrowanymi. Poprawione mosty usztywniające tylne widełki oferują więcej miejsca dla grubszych opon, a najwyższej jakości japońska stal Cr-Mo sprawia, że Suburban w każdej odmianie odznacza się ponadprzeciętną wytrzymałością. Smaku dodają zintegrowane z cieniowaniami wzmocnienia rur oraz odkręcane przelotki pancerzy. Suburban posiada długą historię w katalogu NS Bikes, zatem mamy pewność, że jest to rama absolutnie dopracowana i dopieszczona pod każdym względem. Specyfikacja:Materiał: wielostopniowo cieniowana stal Cr-Mo 4130 Zalecany skok widelca: Dirt: 80-140mm Długość górnej rury: Dirt: 573mm Długość dolnych widełek: Dirt: 381mm Rozmiar ramy (dł. rury podsiodłowej): Dirt: 307mm / 12.1” Główka: kompatybilna ze sterami zintegrowanymi, typ Campy (45x45o, śr. 41.8mm), wysokość: 115mm Suport: Euro BB 68mm Maksymalna wielkość zębatki: ~32z Rozstaw haków: 135mm x 10mm Adapter hamulca tarczowego: IS (International Standard), maksymalny rozmiar tarczy: 185mm W pełni demontowany system mocowania przewodów hamulcowych Maksymalny rozmiar opony: Dirt: 26”x2.4” Średnica sztycy: 27.2mm (zintegrowana obejma) Waga: Dirt: 2.49kg Kolor: czarny (z zielonym logo) Geometria z widelcem o długości 485mm (ok. 100mm skoku):kąt główki: Dirt: 69o kąt rury podsiodłowej: Dirt: 70o wysokość suportu: Dirt: -7mm rozstaw osi kół: Dirt: 1033mm
Rama nowa w kolorze czerwony mat
Przed kliknięciem kup teraz proszę o tel.
kontakt 506 [zasłonięte] 799