Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

nowa opona 18.4R38 18,4R38 BELSHINA DĘTKa 18.4 38

02-09-2014, 11:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 799 zł     
Użytkownik technik449
numer aukcji: 4481234762
Miejscowość Choroszcz
Wyświetleń: 79   
Koniec: 02-09-2014 11:04:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  Tel: 605 874 413  e-mail: [zasłonięte]@techmot.com.pl
         

Wysyłamy tylko kurierem - jest bezpiecznie i szybko


TECHMOT sp. z o.o.
woj. podlaskie
ul. Warszawska 19
16-070 Choroszcz
NIP: 966[zasłonięte]155-53
BANK HANDLOWY 
821[zasłonięte]107400[zasłonięte]00049[zasłonięte]019


E-mail:
[zasłonięte]@techmot.com.pl
 
Gadu-Gadu:

Skype

napisz na skype

kom. 605 874 413
tel. +48 (85)[zasłonięte]713 09
fax. +48 (85) [zasłonięte]719 13
- przy odbiorze kurierowi
  (kurier pobranie)
- przelew PayU, przelew tradycyjny - odbiór osobisty 8.00-16.00
  od poniedziałku do piątku 

Szybka realizacja zamówień, dostawa kurierem 24-48h
zamówienia do godz 15.00 wysyłamy tego samego dnia
 
Nasi klienci mają prawo sprawdzić przesyłke w obecności kuriera
  [zasłonięte]@techmot.com.pl odpowiadamy w ciągu 30 min
  MASZ PYTANIA DZWOŃ: 605 874 413
  24 MIESIĄCE GWARANCJI
  PRODUKT JEST FABRYCZNIE NOWY
Wystawiamy faktury VAT.

Jeśli przesyłka ma dotrzeć pod inny adres niż ten podany w allegro prosimy zaznaczyć to wyraźnie w formularzu dostawy.

 

 

 

 

TOWAR FABRYCZNIE NOWY

OPONA 18.4R38 F-111 10PR TT + DĘTKA BELSHINA F111

posiadamy duży wybór opon

tel. 605 [zasłonięte] 413

 

index K18J/6

Rodzaj opony: Radialna

 

Rozmiar:   TYRE 18.4R38 F-111 10PR TT + TUBE BELSHINA F111

Klasa: pierwsza

Typ bieżnika       BEL-111

Kraj Pochodzenia:  Belschina / Białoruś

24 MIESIĄCE GWARANCJI NA PIŚMIE

 

Opona radialna (promieniowa) cechuje się drutówkami połączonymi przez kord (najczęściej w postaci drobnych stalowych linek) promieniowo. Oznacza to, że kolejne nici osnowy nie krzyżują się, a rozciągają równolegle do siebie, tworząc kąt prosty z płaszczyzną symetrii opony. Między osnową a bieżnikiem znajdują się dodatkowe warstwy opasania mające na celu wzmocnienie i usztywnienie czoła.

Nici kordu nie krzyżują się, co skutkuje zmniejszeniem oporów toczenia opony ( ma także wpływ na jej trwałość) kosztem nieco gorszego tłumienia drgań. Większa elastyczność, boków będąca wynikiem linek o mniejszej średnicy, sprawia, że opona ma lepszy kontakt z nawierzchnią podczas jazdy po łuku, a kąty znoszenia (kąt między teoretycznym a rzeczywistym kierunkiem toczenia powstały na skutek odkształceń od sił bocznych) są mniejsze niż w przypadku opony diagonalnej.

Do zalet opon radialnych zaliczają się także: większa nośność, możliwość przeniesienia większych sił bocznych, lepszy komfort jazdy na równych drogach wynikający z mniejszej sztywności czy lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni.

.

różnice między oponą radialną a diagonalną

http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/05/Opony.jpg

 

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Copyright by Techmot, ul. Warszawska 19, 16-070 Choroszcz, tel. 605 874 413





© AllegroPromo