Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

nowa OPONA 14.00-20 FBEL-67A BELSCHINA + DĘTKA

31-05-2014, 12:08
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 429 zł     
Użytkownik technik449
numer aukcji: 4202438858
Miejscowość Choroszcz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-05-2014 11:44:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Bieżnikowane: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Tel: 605 874 413  e-mail: [zasłonięte]@techmot.com.pl
         

Wysyłamy tylko kurierem - jest bezpiecznie i szybko


TECHMOT sp. z o.o.
woj. podlaskie
ul. Warszawska 19
16-070 Choroszcz
NIP: 966[zasłonięte]155-53
BANK HANDLOWY 
821[zasłonięte]107400[zasłonięte]00049[zasłonięte]019


E-mail:
[zasłonięte]@techmot.com.pl
 
Gadu-Gadu:

Skype

napisz na skype

kom. 605 874 413
tel. +48 (85)[zasłonięte]713 09
fax. +48 (85) [zasłonięte]719 13
- przy odbiorze kurierowi
  (kurier pobranie)
- przelew PayU, przelew tradycyjny - odbiór osobisty 8.00-16.00
  od poniedziałku do piątku 

Szybka realizacja zamówień, dostawa kurierem 24-48h
zamówienia do godz 15.00 wysyłamy tego samego dnia
 
Nasi klienci mają prawo sprawdzić przesyłke w obecności kuriera
  [zasłonięte]@techmot.com.pl odpowiadamy w ciągu 30 min
  MASZ PYTANIA DZWOŃ: 605 874 413
  24 MIESIĄCE GWARANCJI
  PRODUKT JEST FABRYCZNIE NOWY
Wystawiamy faktury VAT.

Jeśli przesyłka ma dotrzeć pod inny adres niż ten podany w allegro prosimy zaznaczyć to wyraźnie w formularzu dostawy.

 

 

 

OPONA FABRYCZNIE NOWA

OPONA 14.00-20 FBEL-67A BELSCHINA+ DĘTKA

posiadamy duży wybór opon

NAJTRWALSZA OPONA DOSTĘPNA NA RYNKU !!!

tel. 605 [zasłonięte] 413

index K14D

Rodzaj opony: Diagonalna 8 plocienna

 Rozmiar:  TYRE 14.00-20 FBEL-67A BELSCHINA+ TUBE

Klasa: pierwsza

Producent: Belschina

24 MIESIĄCE GWARANCJI NA PIŚMIE

 

Budowa opony diagonalnej (krzyżowej) opiera się na przynajmniej dwóch warstwach kordu (gumowanych nici osnowy) ułożonego skośnie względem siebie pod kątem od 20 do 40 stopni do płaszczyzny symetrii opony. Nici te oplatają zarówno czoło, jak i bok opony i wykonane są najczęściej z mocnych i sztywnych materiałów, takich jak sztuczny jedwab (rayon), nylon czy stalowe linki.

Kord rozciąga się przez cały przekrój opony, zawijając się wokół drutówek i tworząc stopkę odpowiedzialną za cierne połączenie opony i obręczy oraz szczelność stopkę. Osadzenie to musi być pewne ze względu na potrzebę przeniesienia na nawierzchnię zarówno sił napędowych, jak i hamowania. Opony te cechują się dużą sztywnością ze względu na grubą warstwę kordu w całym przekroju, co nie wpływa dobrze na warunki trakcyjne podczas jazdy po łuku, mniejszym niż opony radialne momentem bezwładności, dobrym tłumieniem drgań poprzez tarcie wewnętrzne skrzyżowanych warstw kordu (ale przez to wyższymi oporami toczenia) i wysoką odpornością na uszkodzenie boku.

różnice między oponą radialną a diagonalną

http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/05/Opony.jpg

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Copyright by Techmot, ul. Warszawska 19, 16-070 Choroszcz, tel. 605 874 413