Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

nowa OPONA 12.00R20 18PR OMSK + DĘTKA 320R508

01-05-2014, 14:46
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 299 zł     
Użytkownik technik449
numer aukcji: 4114574004
Miejscowość Choroszcz
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 12   
Koniec: 01-05-2014 14:46:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 
Tel: 605 874 413  e-mail: [zasłonięte]@techmot.com.pl
         

Wysyłamy tylko kurierem - jest bezpiecznie i szybko


TECHMOT sp. z o.o.
woj. podlaskie
ul. Warszawska 19
16-070 Choroszcz
NIP: 966[zasłonięte]155-53
BANK HANDLOWY 
821[zasłonięte]107400[zasłonięte]00049[zasłonięte]019


E-mail:
[zasłonięte]@techmot.com.pl
 
Gadu-Gadu:

Skype

napisz na skype

kom. 605 874 413
tel. +48 (85)[zasłonięte]713 09
fax. +48 (85) [zasłonięte]719 13
- przy odbiorze kurierowi
  (kurier pobranie)
- przelew PayU, przelew tradycyjny - odbiór osobisty 8.00-16.00
  od poniedziałku do piątku 

Szybka realizacja zamówień, dostawa kurierem 24-48h
zamówienia do godz 15.00 wysyłamy tego samego dnia
 
Nasi klienci mają prawo sprawdzić przesyłke w obecności kuriera
  [zasłonięte]@techmot.com.pl odpowiadamy w ciągu 30 min
  MASZ PYTANIA DZWOŃ: 605 874 413
  24 MIESIĄCE GWARANCJI
  PRODUKT JEST FABRYCZNIE NOWY
Wystawiamy faktury VAT.

Jeśli przesyłka ma dotrzeć pod inny adres niż ten podany w allegro prosimy zaznaczyć to wyraźnie w formularzu dostawy.

 

 

 

OPONA FABRYCZNIE NOWA

OPONA 12.00R20   ID-304 U-4  18PR  OMSK   + DĘTKA  320R508

posiadamy duży wybór opon

tel. 605 [zasłonięte] 413

JESTEŚMY PRZEKONANI ŻE MAMY NAJLEPSZĄ OFERTĘ, JEŚLI JEST INACZEJ ZADZWOŃ

index K12F/1/2

Rodzaj opony: RADIALNA  

Rozmiar:  OPONA 12.00R20  OMSK  U-4  18PR  154/149J OMSK  320R508

Klasa: pierwsza

Producent: OMSK /ROSJA

24 MIESIĄCE GWARANCJI NA PIŚMIE

 

Opona radialna (promieniowa) cechuje się drutówkami połączonymi przez kord (najczęściej w postaci drobnych stalowych linek) promieniowo. Oznacza to, że kolejne nici osnowy nie krzyżują się, a rozciągają równolegle do siebie, tworząc kąt prosty z płaszczyzną symetrii opony. Między osnową a bieżnikiem znajdują się dodatkowe warstwy opasania mające na celu wzmocnienie i usztywnienie czoła.

Nici kordu nie krzyżują się, co skutkuje zmniejszeniem oporów toczenia opony ( ma także wpływ na jej trwałość) kosztem nieco gorszego tłumienia drgań. Większa elastyczność, boków będąca wynikiem linek o mniejszej średnicy, sprawia, że opona ma lepszy kontakt z nawierzchnią podczas jazdy po łuku, a kąty znoszenia (kąt między teoretycznym a rzeczywistym kierunkiem toczenia powstały na skutek odkształceń od sił bocznych) są mniejsze niż w przypadku opony diagonalnej.

Do zalet opon radialnych zaliczają się także: większa nośność, możliwość przeniesienia większych sił bocznych, lepszy komfort jazdy na równych drogach wynikający z mniejszej sztywności czy lepsza przyczepność na mokrej nawierzchni.

.

różnice między oponą radialną a diagonalną

http://s2.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/05/Opony.jpg

Wszelkie Prawa Zastrzeżone. Copyright by Techmot, ul. Warszawska 19, 16-070 Choroszcz, tel. 605 874 413