Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

NOWA MUZYKA NIEMIECKA - Daniel Cichy

02-06-2012, 17:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 19.49 zł     
Użytkownik _czerwonoczarna_
numer aukcji: 2321033831
Miejscowość Gdów
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-05-2012 11:51:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

RossoNero
Dodatkowe informacje
  • tel. 518 [zasłonięte] 143 (pn-pt 9-17)

  • mail: [zasłonięte]@rossonero.com.pl

  • prawo zwrotu do 10 dni

  • w tytule przelewu wpisz swój nick

  • we wszelkiej korespondencji podpisz się swoim nickiem

  • w przypadku kiedy adres dostawy ma być inny niż podany w allegro bezwzględnie prosimy o podanie prawidłowego w formularzu dostawy

Nowa muzyka niemiecka


zdjecie

Autor: Daniel Cichy
Wydawnictwo: Korporacja Ha!Art
Rok Wydania: 2011
Wymiary: 155 x 200 mm
Oprawa: miękka
Ilość stron: 320
Waga: 529 g
Cena detaliczna: 39 zł
Nasza cena: 19,49 zł

Książka posiada delikatne uszkodzenia okładki (otarcia, przybrudzenia lub delikatne uszkodzenia rogów) poza tym stan bardzo dobry.

Przez niemal połowę minionego stulecia Niemcy wiodły prym w muzyce współczesnej. To w Darmstadcie i Donaueschingen, Kolonii i Berlinie rodziły się najważniejsze zjawiska estetyczne dwudziestego wieku, a do prężnie wspierających idee „Neue Musik” ośrodków pielgrzymowali artyści z całego świata. Autorzy książki Nowa muzyka niemiecka starają się przybliżyć fenomen światowej muzyki współczesnej powiązanej z kulturą naszych zachodnich sąsiadów, objaśnić najistotniejsze nurty, style i techniki kompozytorskie, przedstawić najwybitniejszych twórców. W części historycznej panoramę muzyki niemieckiej pierwszej połowy dwudziestego wieku przedstawia znakomity krytyk muzyczny Max Nyffeler. Szkic o muzyce w DDR, z całą plejadą kompozytorów ważnych, choć dziś zapomnianych, kreśli Gisela Nauck. Refleksję na temat przemian estetycznych wokół roku 1968 snuje Stefan Fricke. Środkową część publikacji dotyczącą zjawisk estetycznych otwiera Iwona Lindstedt, wytrawna znawczyni awangardowych ruchów w europejskiej muzyce nowej. Sceną teatru muzycznego i współczesnej opery zajmuje się Gerhard R. Koch, rozwojem muzyki elektronicznej Achim Heidenreich i Uwe Hochmut, zaś Christoph Metzger mierzy się z trudnym zagadnieniem coraz popularniejszego nurtu Klangkunst. Z kolei Hartmut Lück próbuje odpowiedzieć na pytanie, dlaczego tak wielu kompozytorów spoza Niemiec wybrało ten kraj na swoją drugą ojczyznę. W książce znalazły się ponadto portrety najbardziej wpływowych osobowości kompozytorskich Niemiec: Hansa Wernera Henzego (Bernard Künzig), Karlheinza Stockhausena (Rudolf Frisius), Helmuta Lachenmanna (Jörn Peter Hiekel), Heinera Goebbelsa (Wolfgang Sandner), Wolfganga Rihma (Achim Heidenreich), Jakoba Ullmanna (Gisela Nauck) oraz Markusa Hechtle i Martina Schüttlera (Michael Rebhahn).
Inni kupili

TYLKO TERAZ Panelealle

Komentarze

 

Paneleallepanel aukcji