Oferujemy nową pralkę wirnikową model SM-3. Pralka ma metalową emaliowaną obudowę i bęben ze stali nierdzewnej. Urządzenie jest fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane.
Pralka nie ma wirówki i nie podgrzewa wody.
- Moc pralki:
320 W
- Objętość komory prania:
40 litrów
- Wielkość jednorazowego suchego wkładu:
2 kg
- Wyłącznik czasowy (timer)
- Obudowa metalowa emaliowana
- Bęben wykonany ze stali nierdzewnej
- Niskie zużycie energii
- Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość) - 49,5 x 48 x 77 cm
- Gwarancja:
24 miesięcy
- Instrukcja w języku polskim
>> Kontakt:
- 886 [zasłonięte] 090
- [zasłonięte]@op.pl
>> Przesyłka:
- Towar wysyłamy firmą kurierską Siódemka. Paczka zwykle dociera do odbiorcy w następny dzień roboczy po dniu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto (przy wyborze płatności za pobraniem lub funkcji "Płacę z Allegro" towar jest wysyłany od razu i dociera w następny dzień roboczy). Kupujący może na bieżąco sprawdzać stan przesyłki po wpisaniu nr listu przewozowego na stronie http://www.siodemka.com/uslugi/znajdz-przesylke/.
>> Gwarancja:
- Na wszystkie oferowane przez nas produkty obowiązuje 24-miesięczna gwarancja Door-to-door. Wadliwy towar klient wysyła firmą kurierską DHL na adres podany na karcie gwarancyjnej na koszt odbiorcy - serwisu (ARKA AGD sp. z o.o., ul. Strycharska 4, 26-600 Radom, nr klienta:[zasłonięte]12009).
>> Towar:
- Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane i objęte są 24-miesięczną bezpłatną gwarancją.
>> Odbiór osobisty:
- Odbiór osobisty jest możliwy w naszej hurtowni w Wołominie, na alei Niepodległości 54B, od poniedziałku do piątku w godz. 10-17 i w sobotę po wcześniejszym uzgodnieniu. Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy w celu potwierdzenia dostępności towaru.
>> Do każdego towaru dołączamy paragon lub na życzenie wystawiamy fakturę VAT
Uwaga: Wszystkie wysyłane przez nas paczki są ubezpieczone. Przy odbiorze paczki bardzo prosimy o rozpakowanie jej i sprawdzenie stanu wizualnego towaru przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia obudowy, należy poprosić kuriera o spisanie protokołu szkody. Tylko w ten sposób będą uwzględniane reklamacje wynikłe z uszkodzeń w transporcie. Towar uszkodzony przez firmę kurierską w transporcie i nie sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera nie będzie wymieniany. Tylko protokół szkody daje możliwość reklamacji uszkodzeń obudowy towaru.