Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialn

28-02-2012, 14:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik arik_ksiegarnia
numer aukcji: 2029713069
Miejscowość SANOK
Wyświetleń: 7   
Koniec: 30-01-2012 09:46:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Arik, podręczniki akademickie

e-mail: [zasłonięte]@arik.pl
tel: 510 [zasłonięte] 753


» Strona "o mnie"
» Inne moje aukcje
» Dodaj do ulubionych





Stron: 180
Format: 16,5 x 23,5 cm
Rok wydania: 2010
Oprawa: miękka, klejona



Nowa komunikacja społeczna wyzwaniem odpowiedzialnego biznesu

Iwona Kuraszko

Książka podejmuje problematykę społecznej odpowiedzialności biznesu, która przedstawiona jest w szerokiej, politologicznej perspektywie. Krytycznej analizie poddane zostały najważniejsze funkcjonujące w dyskursie międzynarodowym prace i dokumenty na ten temat. Zagadnienie odpowiedzialności przedsiębiorstw omówione jest kompleksowo – w kontekście relacji i odpowiedzialności sektora publicznego, prywatnego oraz społecznego. Wskazuje to na rozwiązania dotyczące polityki publicznej państwa oraz aktywności obywateli, które tworzą niezbędną infrastrukturę dla działań z zakresu społecznej odpowiedzialności sektora prywatnego. Zbadanie społecznej odpowiedzialności w ujęciu 'governance' pokazuje także nowe perspektywy dla rozwoju public relations, zwraca uwagę na jego społeczną rolę w systemie demokratycznym.


Spis treści:

Wstęp

Rozdział 1. ZNACZENIE KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ DLA DZIAŁALNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTWA

1.1. Public relations jako zaplanowana i świadoma komunikacja społeczna

1.2. Public relations w dialogu społecznym i demokracji
1.3. Public relations i komunikacja korporacyjna w działalności organizacji
   1.3.1. Otoczenie przedsiębiorstwa – teoria interesariuszy
   1.3.2. Wizerunek – lustro czy mistyfikacja?
   1.3.3. System identyfikacji, czyli tożsamość organizacji
   1.3.4. Reputacja, niematerialny zasób przedsiębiorstwa
1.4. Teoretyczne modele public relations
1.5. Model dialogu komunikacji symetrycznej – etyczny model komunikowania społecznego w społeczeństwie obywatelskim
1.6. Wnioski
 
Rozdział 2. SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU JAKO SYSTEM KSZTAŁTOWANIA RELACJI
 
2.1. Filozoficzna geneza pojęcia odpowiedzialności
2.2. Społeczna odpowiedzialność organizacji w ujęciu umowy społecznej
   2.2.1. Sektor publiczny, rządowy – rola struktur państwowych w rozwoju CSR
   2.2.2. Sektor prywatny, gospodarczy, rynkowy
   2.2.3. Sektor obywatelski, społeczny – relacja przedsiębiorstw z trzecim sektorem
2.3. Pojęcie i zakres społecznej odpowiedzialności biznesu
2.4. Rola społecznej odpowiedzialności w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa dla jego interesariuszy
2.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu – główne modele
   2.5.1. Model zaangażowania społecznego
   2.5.2. Model integracji zasad społecznej odpowidzialności
   2.5.3. Model innowacji społeczno-ekonomicznych CSR
2.6. Wnioski
 
Rozdział 3. ANALIZA MODELI PR W WYBRANYCH PRZEDSIĘBIORSTWACH ORAZ ROLA I MIEJSCE CSR W STRATEGII BUDOWANIA RELACJI Z INTERESARIUSZAMI NA PODSTAWIE BADAŃ
3.1. Rola i wartość public relations w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem
3.2. Społeczna odpowiedzialność organizacji a praktyczne modele komunikowania społecznego M. Morsing i M. Schulza
3.3. Jak menedżerowie rozumieją społeczną odpowiedzialność przedsiębiorstwa?
3.4. Stosowanie modeli komunikacji a strategia społecznej odpowiedzialności
Podsumowanie
3.5. Czynniki wpływające na wdrażanie zasad społecznej odpowiedzialności
w przedsiębiorstwach w Polsce – ujęcie umowy społecznej
   3.5.1. Sektor publiczny, rządowy w Polsce – aktywność najważniejszych aktorów w rozwoju CSR
   3.5.2. Aktywności sektora prywatnego w Polsce w rozwoju CSR
   3.5.3. Działania sektora obywatelskiego w Polsce w rozwoju CSR
3.6. Komunikowanie o działaniach CSR w Polsce – rola mediów w promowaniu społecznej odpowiedzialności
3.7. Wnioski
 
Rozdział 4. WSPÓŁZALEŻNOŚĆ PUBLIC RELATIONS I CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY W SPOŁECZNEJ KOMUNIKACJI PRZEDSIĘBIORSTWA
4.1. Analiza powiązań pomiędzy public relations a społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa
4.2. Czynniki warunkujące zastosowanie wybranego modelu zależności public relations i sprzecznej odpowiedzialności biznesu
4.3. Określenie najlepszego dla organizacji wariantu powiązania public relations i Corporate Social Responsibility na poziomie strategii komunikacji
4.4. Wnioski
Zakończenie
Bibliografia