|
Prosimy o zapoznanie się z zasadami auckji na naszej stronie "o mnie"
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada Ci zakupiony u nas towar, możesz zwrócić go do 10 dni, my zwrócimy kwotę którą państwo zapłacili za przedmiot. |
|
|
Matematyka - Stare Zamczysko Klasa 2-3 Gracz, wcielający się w postać z gry, spóźnił się na wycieczkę klasową do starego zamczyska – miejsca pełnego pułapek. Cała klasa znalazła się w niebezpieczeństwie. Zadaniem użytkownika jest pomóc kolegom. Może ich uratować tylko poprzez poprawne rozwiązywanie ćwiczeń. Bawiąc się, jednocześnie opanowuje wiele umiejętności matematycznych pobudzających jego zdolności poznawcze, przede wszystkim myślenie operacyjne, pamięć i sprawność manualną.
Arytmetyka
Podczas zabawy z grą użytkownik utrwali tabliczkę mnożenia, nauczy się praktycznie wykorzystywać własności działań arytmetycznych na liczbach całkowitych i dziesiętnych oraz stosować zapisy tych działań, rozwiązywać zadania z jedną niewiadomą oraz wskazywać miejsce liczby w ciągu liczbowym.
Mierzenie
Program zawiera liczne ćwiczenia wspomagające kształtowanie pojęcia liczby w aspekcie miarowym oraz wprowadzające pojęcia jednostek długości (kilometr, metr, centymetr i milimetr). Ćwiczenia rozwijają umiejętność określania wyników pomiarów i porządkowania.
Figury geometryczne
Podczas zabawy dziecko wykonuje szereg ćwiczeń utrwalających znajomość kształtów i własności figur płaskich oraz pozna podstawowe figury przestrzenne.
Orientacja przestrzenna
Podczas zabawy użytkownik rozwiązuje różnorodne zadania matematyczne, które kształtują jego wyobraźnię przestrzenną oraz rozwijają umiejętność określania położenia i ruchu względem punktu odniesienia.
|
|
|