Multioutlet Michał Nachtygal
ul. Broniewskiego 87 m 17
01-876 Warszawa
Tel: +48 791 [zasłonięte] 347
E-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Zapraszamy do kontaktu 7dni w tygodniu!!!
od godziny 08:00
REGULAMIN:
1. PROSZĘ O PRZEMYŚLANE ZAKUPY NIE ODWOŁUJE OFERT.
2. WYSYŁKA REALIZOWANA JEST CODZIENNIE OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU KURIEREM ALBO POCZTA POLSKĄ. PACZKĘ WYSYŁAM NAJPÓZNIEJ NASTĘPNEGO DNIA PO ZAKUPIE
3. KLIENT POWINIEN WPŁACIĆ PIENIĄDZE DO 7 DNI OD ZAKUPY, CHYBA ŻE ZOSTAŁO INACZEJ UZGODNIONE
4. DO KAŻDEGO ZAKUPU DOŁĄCZAM PARAGON LUB FAKTURĘ VAT NA ŻYCZENIE KLIENTA. JEŚLI KLIENT ŻYCZY SOBIE FAKTURĘ, POWINIEN WYSŁAĆ DANE W DNIU ZAKUPU
5. W RAZIE REKLAMACJI PROSZĘ O TELEFON BĄDŹ MAILA
6. KOMENTARZ PIERWSZY WYSTAWIA KUPUJĄCY
7. MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY ZAKUPIONEGO TOWARU (URSYNÓW--NATOLIN) w TYM CELU NALEŻY SKONTAKTOWAĆ SIĘ ZE SPRZEDAJĄCYM TELEFONICZNIE BĄDŹ MAILOWO
8. WYMIANIE PODLEGA WYŁĄCZNIE PRODUKT W NIENARUSZONYM PUDEŁKU, BEZ ZDJĘTYCH PLOMB
9. W PRZYPADKU WYMIANY TOWARU KOSZT TRANSPORTU POKRYWA KUPUJĄCY
10. Należy dokładnie sprawdzać stan kartonów oraz sprzętu w chwili przyjmowania przesyłek w obecności kuriera. W przypadku uszkodzenia sprzętu należy spisać protokół szkody w chwili odbioru przesyłki, a uszkodzoną paczkę przesłać do nas wraz z kopią protokołu szkody.Powinien on zawierać datę, godzinę doręczenia, sposób zabezpieczeń: karton, folia, nalepki ostrzegawcze itp. oraz opis uszkodzeń.
Druk posiada kurier. Następnie podpisany protokół należy przesłać do nadawcy.
Brak spisanego w dniu doręczenia protokołu, uniemożliwia wymianę sprzętu na nowy lub otrzymanie odszkodowania od firmy.
11. REKLAMACJE NIE BĘDĄ UWZGLĘDNIANE BEZ SPORZĄDZONEGO I DOSTARCZONEGO WRAZ Z URZĄDZENIEM PROTOKOŁU SZKODY.
|