|
|
mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel: (pn-pt 10-18) 793-[zasłonięte]-856
|
|
|
|
OFERUJEMY TYLKO NOWE PRODUKTY
Prosimy o zapoznanie się z zasadami aukcji na naszej stronie "o mnie"
Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie odpowiada Ci zakupiony u nas towar, możesz zwrócić go do 10 dni, my zwrócimy kwotę którą państwo zapłacili za przedmiot.
|
|
|
|
|
|
|
|
Poczta Polska lub Kurier
-------
KOSZTY WYSYŁKI W OPISIE OFERTY POWYŻEJ
|
|
|
DK Gdzie Jest Nemo - Podwodny Plac Zabaw
Gdzie jest Nemo? Na placu zabaw! Dołącz do niego i baw się w prawdziwie podmorskim stylu. Przed Tobą surfing, muzykowanie, gra w trzy muszle, wyścig z przeszkodami i wiele innych atrakcji, a wszystko w towarzystwie ulubionych postaci z wspaniałego filmu Disneya!
Nie ma to jak współpraca - nawet w zabawie! Marlin buduje tor pływacki z przeszkodami dla synka, Nemo przygotowuje się do startu i walki o tytuł Superpływaka, a Ty możesz pomoc im obu. Czeka na Ciebie pięć zadań, jedna zabawa dla czystego relaksu i oczywiście wielkie podwodne wyścigi. Czy wszystkie ryby z całego oceanu chcą się dostać do Sydney? Dlaczego Prąd Wschodnioaustralijski jest taki piekielnie zatłoczony? Pomóż Dory, Marlinowi i Luzakowi ominąć przeszkody i dotrzeć do wiru. Masz dobrą pamięć? Przekonaj się, grając w Kamienie do pary - w nagrodę dostaniesz obrazek z jedną z postaci z filmu. Biedna Dory! Dlaczego akurat ona musi grać z rybami księżycowymi w zapamiętywanie kształtów? Pomóż jej koniecznie, bo z tego wszystkiego jeszcze zapomni, jak się nazywa! Żarło, nawrócony rekin, jest naaaaprawdę głodny! Nakarm go kulkami z wodorostów, byle szybko i zręcznie, to nie zrezygnuje z wegetariańskiej diety. Trzy muszle to słynna podmorska gra, która ćwiczy spostrzegawczość i pamięć. Pod którą muszlą ukrył się Blenny, przyjaciel Młota? Sprawdź to! A może masz ochotę skomponować własną melodię? Nic prostszego, wskakuj do akwarium, poznaj kolorowych członków orkiestry i klikaj na wszystkim, co zobaczysz - bo tutaj wszystko gra!
Na koniec najlepsze: wyścig z przeszkodami i zbieraniem śpiewających małży? Omijaj bąbelkowe bariery, wodorosty i słupy trującego gazu, wykorzystaj tarcze, superpłetwy (prawdziwe turbodoładowanie!) i zegarki, które dadzą Ci dodatkowy czas. Trzymamy płetwy! Każde zadanie ma kilka poziomów trudności - musisz zmierzyć się z nimi po kolei, żeby Nemo mógł się cieszyć tytułem Superpływaka! Pośpiesz się, Nemo, Marlin, Dory i ich podmorscy przyjaciele czekają już tylko na Ciebie!
Wymagania: Procesor Pentium II 266 MHz (lub kompatybilny), 64 MB RAM, 8MB karta graficzna zgodna z DirectX, Windows 95/98/Me/2000/XP
|
|