|
CYSTERNA Z 5-cio LETNIĄ GWARANCJĄ, DOSTĘPNA OD RĘKI. Jako wyłączny w Polsce autoryzowany dealer oraz serwis producenta cystern marki O.M.T., będącego liderem w produkcji cystern we Włoszech mamy do zaoferowania fabrycznie nowe naczepy cysterny do przewozu paliw. Cysterny dzięki najnowszym rozwiązaniom technicznym oraz dzięki swoim kształtom mają znacznie obniżony środek ciężkości co sprawia, że bardzo dobrze się je prowadzi oraz zwiększa się bezpieczeństwo związane z przechyłem. Główne dane techniczne: pojemność użytkowa (netto)33.000 litrów + rezerwa próżniowa (pojemność całkowita 34.930 litrów) DMC administracyjna 34.000 kg DMC konstrukcyjna 39.000 kg Masa naczepy ± 4.880 kg Ładowność administracyjna ± 29.120 kg ADR: ADR konstrukcja wg ADR Kod cysterny LGBF Jednostka inspekcyjna TDT Zbiornik: Materiał lekki stop aluminium Przekrój eliptyczno-cylindryczny Ilość komór4 Pojemność komór przód 10000L / 4500L / 6500L / 12000L tył Załadunek, rozładunek oraz zawracanie oparów: załadunek odgórny: każda komora wyposażona we właz DN 500 z pokrywą zgodną z EN 13317 wyposażoną w ciśnieniowy i podciśnieniowy zawór wentylacyjny zgodny z EN 14595, zawór przepływowy oparów zgodny z EN 13082, czujnik przepełnieniowy oraz otwór załadunkowy 10``, góra zbiornika antypoślizgowymi dla bezpiecznego użytkowania załadunek oddolny: strona lewa z łącznikami API 100 (4``) z dźwignią + zawór każda komora z zaworem dennym zrównoważonym 4`` z napędem pneumatycznym zgodne z EN 13316 wraz z przewodem rurowym 4`` aż do zaworów rozdzielczych zawór przepływowy oparów 3`` zgodny z EN 13082 z otwarciem zsynchronizowanym z zaworami dennymi, przyłącze zamontowane w pobliżu zaworów API pneumatyczne urządzenie sterujące armaturą (osprzętem) cysterny rurociągi pomiędzy zaworami dennymi oraz API wykonane z aluminiowej rury o średnicy 4" wyposażenie służące do tankowania oraz roztankowywania cysterny znajduje się w szafkce rozładunkowej wykonana ze stopu aluminium otwieranej do góry. każda komora wyposażona w optyczne zabezpieczenie przed przepełnieniem firmy Scully przyłącze instalacji przeciwprzepełnieniowej 10 polowe z zaślepką zamontowane w pobliżu przyłącza zawracania oparów do podłączenia na stanowisku załadunkowym zabezpieczenie górne osprzętu i armatury zgodnie z ADR Podwozie: 3 osiowy samonośny wózek jezdny 3 osie tarczowe BPW Eco Plus, nośność konstrukcyjna 9 ton każda oś (3 x 9.000kg) zawieszenie pneumatyczne pierwsza oś podnoszona pojedyncze błotniki polietylenowe (6 szt.), tylne błotniki z chlapaczami boczne zabezpieczenia przeciwnajazdowe zgodne z ECE felgi wykonane z lekkiego stopu aluminium ogumienie Pirelli 385/65 R22,5 układ hamulcowy wg CEE z ABS + RSS dwuobwodowy, 4S/2M, z hamulcem postojowym, instalacja elektryczna 24 V zgodna z ECE oświetlenie LED zgodne z CEE i ADR z gniazdem ISO światła tylne zespolone zamontowane w zderzaku oświetlenie tablicy rejestracyjnej światła obrysowe oświetlenie boczne tablice odblaskowe (2 szt.) gniazda przyłączeniowe oraz gniazdo ABS/EBS zderzak tylny ze stopu lekkiego dwuzakresowe stopy podporowe marki JOST model Modul z płaską stopą naczepa znormalizowana CUNA (NC 001-30) kategoria S1. Czop zaczepowy 2`` układ poziomujący naczepę Pozostałe wyposażenie: schowki na węże (4`` i 3``) ze stopu lekkiego 2 szt. z lewej i 2 szt. z prawej strony, każdy z nich wyposażony w zaślepkę z przodu oraz drzwi z tyłu, schowki posiadają ocieki 1 skrzynka narzędziowa z PCV zamontowana po prawej stronie pojazdu w tylnym zwisie, drzwiczki z zamkiem zestaw ADR klasy 3 2 kliny pod koła zamontowane na naczepi podest obsługowy ze składaną barierką bezpieczeństwa i drabinką 2 szt. gaśnic 6kg zamontowane w skrzynkach PCV bęben kablowy z przewodem uziemiającym 1 wyłącznik awaryjny umieszczony w pobliżu zaworów API, wciśnięcie powoduje automatyczne zamknięcie zaworów dennych. 1 wyłącznik awaryjny umieszczony z tyłu po prawej stronie, wciśnięcie powoduje automatyczne zamknięcie zaworów dennych wciągarka koła zapasowego zabudowany zwis tylny 1 redukcja API 4"-3" 1 redukcja COV 4"-3" Opcje dodatkowe: rozładunek grawitacyjny wyprowadzony dodatkowo na stronę prawą, niezależny z każdej komory zakończony odcinającym zaworem kulowym 3”, złączem MK z zaślepką oraz wspólny spust dla wszystkich komór przez kolektor dwukanałowy zamontowany na linii nalewczej zakończony odcinającym zaworem kulowym 3”, złączem MK z zaślepką, całość posiadająca niezależne sterowanie ze strony prawej i zabudowana w skrzyni armaturowej, dodatkowe złącze hermetyzacji ze strony prawej. Gwarancja: 5 lat gwarancji od daty pierwszej rejestracji na elementy konstrukcyjne (rama i zbiornik, elementy wyprodukowane przez OMT) Cena pojazdu: 60600,00 euro plus 23% podatku VAT, cena zawiera wykonanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z przyjęciem cysterny pod Transportowy Dozór Techniczny. Tel. 692 [zasłonięte] 877 lub 77 [zasłonięte]1555, pełna nasza oferta dostępna na w w w . s z u m l a k o w s k i . p l |
|
|
|
|